Vakio 1600 valmistuvat kilpurit.
- Ralleyz
- KV

Vakio 1600 valmistuvat kilpurit.
Tiedän et uudesta luokasta käydään kiivasta keskustelua jo monen otsikon alla mutta otetaan tänne nyt erikseen uusi otsikko varmoille tapauksille, eli kuka ja missä rakentaa ja minkälaista?
Eli mitä autoja on tuloillaan ja kenelle. Kokeillaan pysyä faktoissa, ei arvota turhaan. Olisi mielenkiintoista tietää onko ihan kunnon osannottoa tulossa uuteen luokkaan.
Eli mitä autoja on tuloillaan ja kenelle. Kokeillaan pysyä faktoissa, ei arvota turhaan. Olisi mielenkiintoista tietää onko ihan kunnon osannottoa tulossa uuteen luokkaan.
Saldoraja - Siimarulla mukana!??
- Mopoilija
- WRC

- Viesti:
Etusivulla näytti olevan juttua Markku Suvannosta, autona VW Golf IV.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
-
saxspeed
- WRC

Luokka on sitten vee 1600
Saxspeed valmistaa toistaiseksi yhden Mitsu Colt CZ 3 kilpurin yhteistyössä Printsportin ja Euroracingin kanssa tulevalle kaudelle ja samalla etsimme kuljettajaa kyseiseen autoon Nuorten, ladyen tai radan+sprintin kisoihin, jos tunnet vetoa tuotettamme kohtaan niin rohkeesti yhteyttä satuloita on vain 1+1. eli jos olet kyseisten luokkien kriteerit omaava niin sähköpostia tulemaan vaan ari.saxberg@saxspeed.fi palkkaa emme maksa mutta avustusta tulemme tarjoamaan monessa asiassa.
"Tuhatsatayksitoista"
- BSTR
- B-junnu

- Viesti:
Kuten toisaallakin olen maininnut, olen harrasteluvauhdilla rakentamassa Alfa 147 V1600:sta. Monen tämän foorumin lukijan harmiksi täytyy todeta, että autoa tuskin tullaan näkemään ainakaan ensimmäisenä vuotena rallissa. Radalla ja kenties asfalttispintissä laite tulee näkymään ensi kesänä.
Sen verran vielä, että on perin suomalaista ettei keskeneräisistä projekteista paljoa puhuta. Tässä tapauksessa ehkä kannattaisi kuitenkin aikeensakin kertoa, jotta rakentamista harkitsevat henkilöt uskaltaisivat päätöksensä tehdä. Häpeä sille, jonka autosta kuullaan ensimmäistä kertaa vasta kilpailuun tai sarjaan ilmoittautuneiden luettelosta lukemalla.
Sen verran vielä, että on perin suomalaista ettei keskeneräisistä projekteista paljoa puhuta. Tässä tapauksessa ehkä kannattaisi kuitenkin aikeensakin kertoa, jotta rakentamista harkitsevat henkilöt uskaltaisivat päätöksensä tehdä. Häpeä sille, jonka autosta kuullaan ensimmäistä kertaa vasta kilpailuun tai sarjaan ilmoittautuneiden luettelosta lukemalla.
- sej
Vakio 1600
Olen alkanut laittaa rahaa sivuun viikkorahoista, että saisimme ostettua sen Ladan Eestistä. Olen myös kasannut pullot kasseihin kauppaan vientiä varten. Lauttalipun rahat on jo melkein kasassa....
-
saxspeed
- WRC

Re: Vakio 1600
Ja minähän lupasin maksaa ilmoittautumisen Kyläseppään,sej kirjoitti:Olen alkanut laittaa rahaa sivuun viikkorahoista, että saisimme ostettua sen Ladan Eestistä. Olen myös kasannut pullot kasseihin kauppaan vientiä varten. Lauttalipun rahat on jo melkein kasassa....
- pat
- Yleinen

Re: Micra
Kun saat autosi valmiiksi niin viitsitkö hieman mainostaa minkä verran sulta meni rahaa siihen. Unohtaen työtunnit...JaH kirjoitti:Meillä on Nissan Micra 160 SR rakenteilla. Autossa on jo kaaret sisällä ja vahvistukset hitsattu. Tarkoitus olisi, että auto olisi tositoimissa Kyläseppärallissa!
- JaH
- A-Junnu

- Viesti: