opel ascona/manta b peränlukot

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
rallipoju
Viestit: 1
Liittynyt: 02.11.2005 00:00

opel ascona/manta b peränlukot

Viesti Kirjoittaja rallipoju » 11.11.2005 18:06

mistä erottaa lukkojen prossat kun on niitä monen näköistä ja kokoista. :?: onko esim. lukon numerosarjassa oleva s 45 prossaluku. mikä lukko olisi paras rallikäyttöön.

Avatar
jaggeri
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 81
Liittynyt: 29.03.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja jaggeri » 11.11.2005 20:54

kylläpä tuo tahtoo olla niin että nuita prosenttaja on mahdoton sanoa kun sitä on kuminkin joku seppä läminy 8) jos meinaat pysyä ooppelin akselissa nii iso ja pieni zf toimii toki sanovat iso syper hyväksi eli siis se joka leviää lautaspyörän päästä :o jos joku muu nii ja haluat tehdä v..tunmoisen työn pane siihen volvon akseli,toimiva rakenne kun saa kohilleen ja lukon välityksen hinnat "halvat" toki kardaani hässäkässä palaa helposti käämi sepältä pimeän tallin kylmällä betoni lattialla 8)
eikä ne linkit tee siitä mitään hitekpeliä! tuo vakio rakenne on toimiva ja luotettava minusta ainaki :D

Vieras

opelin lukko

Viesti Kirjoittaja Vieras » 13.11.2005 00:08

zf iso lukko pitää n 11-12 kiloo. riittää ralliin. (soralle).mantan omaan kuoreen. ei tarvii tehdä kori muutoksia.

Avatar
-31
Viestit: 11
Liittynyt: 22.10.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja -31 » 16.12.2005 17:55

Miten arvokkaita nämä isommat ? Kuka myy???

Vastaa Viestiin