ONKO KELLÄÄN TIETOA AJETAANKO VIROSSA SPRINTTEJÄ JA MINKÄ LAISET SÄÄNNÖT NIIDEN LUOKISSA ON JA KENEEN SIELLÄ VOI OTTAA YHTEYTTÄ ETTÄ PÄÄSEE SINNE PÖRISTELEMÄÄN.
Ei tartte huutaa! -PMM-
Tietääkö kukaan Viron rallisprint säännöistä?
- jermu
- Viestit: 1
- Liittynyt: 26.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Hki
- Viesti:
- Simokas
- Yleinen

- Viestit: 167
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Tallinn
- Viesti:
Riippuu minkalaisia sprinttejä tarkoitat
Jos Mestraruus kilpailua, sitten sun täytyy olla jonkilaisessa seaurassa jäsen jne. EAL lisenssi,
Tuossa on vähän sääntöjä http://www.rally.ee/?a=a009&b=1802 (yritän löytää myös englanniksi)
Tuossa on vähän sääntöjä http://www.rally.ee/?a=a009&b=1802 (yritän löytää myös englanniksi)
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee
Simo @ Motorsport.ee