Äänestä Vuoden 2005 Itkuviesti/Märisijä

Yleisön pyynnöstä, huumoriosasto! Älä ota tosissaan mitään mitä täällä kirjoitetaan, lukeminen omalla vastuulla.
Vastaa Viestiin
rambler
A-Junnu
A-Junnu

Äänestä Vuoden 2005 Itkuviesti/Märisijä

Viesti Kirjoittaja rambler » 23.12.2005 11:04

Tuossa anopin kanssa mietittiin et ku on ollu näitä kivoja äänestyksiä niin paljon niin oisko mitään et katottais et mikä on Vuoden 2005 Itkuviesti/ Märisijä :lol: Ite antaisin 2 pojoa ramblerille ikuiseta pessimismin luomisesta ja 1 pojon sps1:lle jota on ehkä liikaa silitetty vastakarvaan!
Hyvää Joulua ja Vauhdikasta Vuotta 2006 ja muistakaa ÄÄNESTÄÄ!!!

jaba
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaba » 23.12.2005 13:53

Tuntuu tosiaan siltä että joillain täällä on hieman hiekkaa pimpissä toisinaan. Hieman huvitti tuossa kuluneella viikolla kun nimimerkki michael kirjoitti Kauppisen tiedotuksesta :D On se kumma ettei ihmisillä muuta tekemistä ole kun märistä jostain tollasesta....

emk67
KV
KV

Viesti Kirjoittaja emk67 » 23.12.2005 14:40

Ei nyt herneitä,mutta tuosta uudesta "rallisarjasta" tuli mieleen Piippalakki,ei anna kaveri helpolla periksi. :D
Eläkeläinen

Co-Driver
KV
KV
Viesti:

itkijä

Viesti Kirjoittaja Co-Driver » 23.12.2005 14:59

emk67 kirjoitti:Ei nyt herneitä,mutta tuosta uudesta "rallisarjasta" tuli mieleen Piippalakki,ei anna kaveri helpolla periksi. :D
olen kyllä erkin kans samaa mieltä et PIIPPALAKKI on ehdoton vuoden 2005 marisija! kyllä oli sisukas vastaan purnaaja

sps1
KV
KV

Viesti Kirjoittaja sps1 » 23.12.2005 15:27

Todetaan tähän sen verran että kuinkahan moni jaksaisi lueskella näitä foorumeita ja kirjoitella tänne jos kaikki olisivat aina vaan joka asiasta samaa mieltä. Eikös näiden foorumeiden suosion takana ole juuri ne kaikki erilaiset ihmiset jotka täällä kertovat eri asioista omia mielipiteitään.
Jos joku haluaa äänestää vuoden itkuviestiä ja marisijaa niin siitä vaan mutta itse kuitenkin antaisin jos voisin mitalin kaikille niille jotka ovat rohkeasti asiassa kuin asiassa esittäneet omanlaisiaan mielipiteitä ja näkemyksiä ja sillä tavoin tehneet tästä rallinetin keskustelufoorumista paremman ja hauskemman paikan. Itse olen ainakin viettänyt monta hauskaa hetkeä näitä lukiessani. Välillä kuitenkin tuntuu että ihmeen moni ainakin tuntuu ottavan kovin tosissaan täällä keskustelun aiheena olevat asiat ja se ihmetyttää kovasti. Ei kai tämä niin vakavaa touhua kuitenkaan ole. Luulisi että elämässä on jotain oikeasti murehtimisen arvoisia asioita eli ei kai tälläinen keskustelufoorumi saa yöunia keltään viedä.

Niin joo ja muuten ramblerille ja ramblerin anopillekin vaan oikein hyvää joulua kaikista erilaisista näkemyksistämme huolimatta :)

Toivottavasti et rambler nyt muuten pahastu kun en antanut ääntäni kenellekään :wink:
http://www.youtube.com/user/rallyfin?ob=5" onclick="window.open(this.href);return false;

rekku
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja rekku » 23.12.2005 18:29

Ääni piippalakille :wink:

PK1961
KV
KV

Viesti Kirjoittaja PK1961 » 23.12.2005 21:07

sps1 kirjoitti:Todetaan tähän sen verran että kuinkahan moni jaksaisi lueskella näitä foorumeita ja kirjoitella tänne jos kaikki olisivat aina vaan joka asiasta samaa mieltä. Eikös näiden foorumeiden suosion takana ole juuri ne kaikki erilaiset ihmiset jotka täällä kertovat eri asioista omia mielipiteitään.
Jos joku haluaa äänestää vuoden itkuviestiä ja marisijaa niin siitä vaan mutta itse kuitenkin antaisin jos voisin mitalin kaikille niille jotka ovat rohkeasti asiassa kuin asiassa esittäneet omanlaisiaan mielipiteitä ja näkemyksiä ja sillä tavoin tehneet tästä rallinetin keskustelufoorumista paremman ja hauskemman paikan. Itse olen ainakin viettänyt monta hauskaa hetkeä näitä lukiessani. Välillä kuitenkin tuntuu että ihmeen moni ainakin tuntuu ottavan kovin tosissaan täällä keskustelun aiheena olevat asiat ja se ihmetyttää kovasti. Ei kai tämä niin vakavaa touhua kuitenkaan ole. Luulisi että elämässä on jotain oikeasti murehtimisen arvoisia asioita eli ei kai tälläinen keskustelufoorumi saa yöunia keltään viedä.

Niin joo ja muuten ramblerille ja ramblerin anopillekin vaan oikein hyvää joulua kaikista erilaisista näkemyksistämme huolimatta :)

Toivottavasti et rambler nyt muuten pahastu kun en antanut ääntäni kenellekään :wink:
Itse äänestän itseäni aiheesta AAsian TTyynenmeren rallisarja 2005,isoleukaisena terrierinä välijussin lahkeessa oli jonkun aikaa ihan hauskaa,mutta en ikinä unohda sitä kun mun aamupuurolle(tai murolle ) oli pissattu jne.

SPS:ää äänestän hyvästä taustatuesta,kun välillä oli ilmeisesti meitä molempia joku viemässä saunan taakse....

Ei muuta kuin hiljennymme joulun viettoon,kukin tahollaan,ja kukin tavallaan....

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 26.12.2005 03:33

Piippalakki ,PK1961 ja Sps1 on kyllä vuoden Märisijät!! Ehkä sps1 näistä vie pokaalit...

petrux
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja petrux » 30.12.2005 13:54

Tästähän puuttui se itse äänestysosio? Mutta enivei tähän ja muihin liittyen kun on kaikenlaisia nettikeskusteluja seurannut muodossa jos toisessa noin 15 vuotta niin eipä tässä muusta kyse ole kuin siitä että nykyään kynnys päästä nettiin ja ilmaista itseään on tullut niin matalaksi että kaikki mahdollinen paska eli ralli-piireissä ne Esson-paarin jutut ovat siirtyneet tänne ja siitä on mun mielestä kenenkään turha ottaa nokkiinsa. Eri asia jos on jotain oikeasti loukkaavaa tekstiä, mutta normaali huhut ja spekuloinnit ei siihen vielä riitä. Jos täällä repostellaan ja spekuloidaan esim. Väli-jussin maailman valloituksella tai Krisun sponssi-suhteilla niin ei siinä mitään ihmeellistä ole. Samat jutut olisi käyty jossain muualla kuitenkin ja tänne on keskittynyt normaalikansaa enemmän ralli-perunoita joten jutut on sitten sen mukaisia.

Ei muuta kuin nauttikaa toistenne menestyksestä ja kaivakaa ne positiiviset asiat kaikesta kritiikistä, ei tätä niin vakavasti kannata ottaa. Niin ja vauhdikasta vuotta 2006!

rambler
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja rambler » 02.01.2006 17:20

Voi hyvät Herrat! ei tämä osio tarkotettu jouluterveisille vaan niille HEPUILLE jotka uskaltaa oman nimensä näyttäen kritisoida märisijää/itkuviestiä!!!! Moni poika taas noituu et pirun hyvä osio mut ei kehtaa laittaa mitää kun toi nimi näkyy! Muutama rehellisellä pohjalla oleva rohkea sieltä näköjään löyty.. hyvä niin! Ja sps1:lle: nyt kun et nimenny ketään/mitään nii anoppi inhoaa sua vielä enemmän :x

Vastaa Viestiin