Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
kent
- Yleinen

- Viestit: 205
- Liittynyt: 07.10.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kent » 15.01.2006 11:37
Sprintti kone tulossa ja kansi teetetään konnon sepällä, mutta mikä nokka ois hyvä, ite ajattelin jotain pirun kireetä mut saako sit yhtään vääntöä peliin? Joku meinas et ei kannata vauhtista kauheesti keventää niin tulee vääntöä lisää ja silti kone kiertää pitkälle!!
-
northwest
- KV

- Viestit: 832
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » 15.01.2006 15:23
Kylmäkosken erikoismoottori eli Mauri Virtanen teki mulle aikoinaan nokan pikkukoneiseen kenttiin.Pelas hyvin ja pyöri korkealle.
-
Teppo
- B-junnu

- Viestit: 38
- Liittynyt: 07.09.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja Teppo » 15.01.2006 15:28
Tuosta vauhtipyörästä sen verran, että sen massa ei vaikuta millään tavalla vääntöön.
-
KRacing
- Viestit: 18
- Liittynyt: 16.01.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja KRacing » 16.01.2006 23:17
joo mutta vaikuttaa kyllä helvetisti varsinkin pienen moottorin luonteeseen, ja sitäpä kai kirjoittaja tarkoitti...
-
kent
- Yleinen

- Viestit: 205
- Liittynyt: 07.10.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kent » 18.02.2006 20:25
Asiaa sivuten, mikkä männät mahtais olla hyvät kenttiin? Ite ajattelin Ladan kankia ja Toyotan mäntiä
