koska on race of champion??

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
FSpec
B-junnu
B-junnu
Viestit: 45
Liittynyt: 06.07.2004 00:00
Viesti:

koska on race of champion??

Viesti Kirjoittaja FSpec » 10.09.2004 11:58

valistakaa tietämätöntä...

Avatar
Simokas
Yleinen
Yleinen
Viestit: 167
Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simokas » 10.09.2004 12:16

04.12.2004 - Pariisi

Lisä: http://www.imp.mc/rocwebsite/index.htm
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee

Avatar
FSpec
B-junnu
B-junnu
Viestit: 45
Liittynyt: 06.07.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSpec » 10.09.2004 14:26

lähinnä nyt oli mielessä tuo kanarialla loppuvuodesta järjestettävä..

Avatar
Ketzi
KV
KV
Viestit: 801
Liittynyt: 09.08.2004 00:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ketzi » 10.09.2004 14:31

hartmunt kirjoitti:lähinnä nyt oli mielessä tuo kanarialla loppuvuodesta järjestettävä..
Jos sitä ei pidetäkkään nyt siel kanarialla, vaan se onkin pariisissa..? :roll:

Avatar
Jamau
Yleinen
Yleinen
Viestit: 293
Liittynyt: 11.03.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jamau » 10.09.2004 14:40

Joo se on siirtynyt sieltä Kanarialta Pariisin potkupallo kentälle. Kisa on 4.12

Vastaa Viestiin