Hippos ja Harju takas
- OB1
- Yleinen

Hippos ja Harju takas
Kyllä näin on, hakkaa killerit satanolla
nimim. 1999 Hippoksella oli tunnelmaa :D
- OB1
- Yleinen

- Mopoilija
- WRC

- Viesti:
Miksiköhän Harju poistettiinOB1 kirjoitti:Kaupunkierikoiskokeelle olisi käyttöä aivan keskustassa. Yleisökin nauttisi enemmän sellaisesta. En tiedä sitten mikä älynväläys oli noiden kaupunkiklassikoiden pudottaminen. Siitä lähtien, niinkuin olen moneen kertaan sanonut, Jyväskylä on mennyt tasaisesti alaspäin.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
-
GTE
- Yleinen

- Viesti:
- josa
- KV

- Viesti:
- henkka_ok
- WRC

Käys vaikka ihan ajankuluks kyselemässä kaupungilta pätkää käytännössä päiväks sulkuun ja suostuttele ihmiset siihen kans. Varmasti helppo homma. Ja tosiaan Harjun hidastetöyssythän voisitkin purkaa samalla.OB1 kirjoitti:Kaupunkierikoiskokeelle olisi käyttöä aivan keskustassa. Yleisökin nauttisi enemmän sellaisesta. En tiedä sitten mikä älynväläys oli noiden kaupunkiklassikoiden pudottaminen. Siitä lähtien, niinkuin olen moneen kertaan sanonut, Jyväskylä on mennyt tasaisesti alaspäin.
Ei taitu!
-
saxspeed
- WRC

Micci pätkät
Se oli pojat FIA kun kielti ne assu ek,t sora rallissa, eli vain yhden laadun mukaista pintaa sallittu pois lukien MONTE ja RUOTSI joissa keli olosuhteet muuttaa tota söörfacea. ja toi heppa stadioni on paljon paree paikka järjestää VIP Hölöille kylä juhlat. 
"Tuhatsatayksitoista"
- OB1
- Yleinen

- Ralleyz
- KV

Voi ihmisparka olla katkera. Ja pidäkin huolta että et katsomaan saavu, vaikka olis 200 autoa ja 58 EK:ta.OB1 kirjoitti:Prkl FIA on saanut niin paljon pahaa aikaiseksi ettei edes itsekkään tiedä kuinka paljon. Onneks ei maailman huonointa sarjaa (Rallin MM-sarjaa) tarvitse lähteä Jyväskylään katsomaan ja aion todellakin pitäöä tästä kiinni. Vielä kerran KIITOS FIA KIITOS
En haukkuis MM-sarjaa kaikesta huolimatta ihan mahdottoman huonoks, Vai missä muussa sarajassa voit taistella voitosta tasaväkisesti neljällä eri automerkillä ja nousta voittotaisteluun mukaan vaikka annoitkin 5min tasoitusta...
Ja uskoisin että jyskälä on aina Jyskälä. Oikea rallifiilis löytyy aina kun vain valitsee katselupaikan jostain muualta kuin yleisörysistä.Mielestäni sarja on paljon värikkäämpi kuin ennen, ei suinkaan huonompi.
oki tehdastallien vähyys huolestuttaa, mutta mielestäni mm. Kronoksen tallia voi aivan hyvin kutsua täydeksi tehdastalliksi.
Saldoraja - Siimarulla mukana!??
- JM
- WRC

Re: Hippos ja Harju takas
Mun puolesta nuo yllämainitut pätkät sais kaikki olla historiaa. Kaipailisin ennemmin Humalamäen pätkää (joka on vissiin liian nopee nykyään) ja Myhinpäätä, joka on ralliteistä yksi maailman hienoimpia.OB1 kirjoitti:Kyllä näin on, hakkaa killerit satanolla
Noilla pätkillä on ollut tunnelmaa
- tth
- Yleinen

- Niin, jos tulis Harju takas pääsis hipit taas huutamaan, kuten '80 luvulla, tyyliin: "HÄPEÄ ILPO ROURU, HÄPEÄ ILPO ROURU" ja "RALLI TAPPAA SUOMEN PUUT" ja joku "tappoikin" mutta kuoli siinä autokin...
- Oli Harjulla markkinatunnelmaa ja meteliä ennen starttia, ja hyvin vähän kuuli soraääniä asukkaiden suusta. Luulen että useimmat tykkäsivät ja tulivat mielellään rallia katsomaan.
- Ja Ilpo otti tyynesti kritiikin vastaan ja naureskeli: "Mulla on oma Fan Club kukkulalla".
- Oli Harjulla markkinatunnelmaa ja meteliä ennen starttia, ja hyvin vähän kuuli soraääniä asukkaiden suusta. Luulen että useimmat tykkäsivät ja tulivat mielellään rallia katsomaan.
- Ja Ilpo otti tyynesti kritiikin vastaan ja naureskeli: "Mulla on oma Fan Club kukkulalla".
_RWD rocks_