Escortin syyläri

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
fordmotorsport
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 101
Liittynyt: 10.10.2005 00:00

Escortin syyläri

Viesti Kirjoittaja fordmotorsport » 22.01.2006 21:59

Mitä syyläriä ootte kenttiläisessä käyttäny. Itellä on vakio syyläri ja ihan hyvin on pelannu mutta meni puhki ja pitäs saada uus. Että vois varmaan laittaa vähän isomman. Ja semmosen joita olis helposti saatavilla ja passais kuitenki suht helposti. Ja pitääkö käyttää sähköflektiä vai käykö alkuperänen?

Sankke
Yleinen
Yleinen
Viestit: 264
Liittynyt: 08.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Sankke » 22.01.2006 22:14

Jos Ladan syylärin löydät niin on vahva ja jäähdytysteholtaan hyvä. Sopii konehuoneeseenkiin hienosti.

Avatar
Tepi
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 142
Liittynyt: 19.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Tepi » 22.01.2006 22:27

jos vakiosyyläri on hyvin toiminut, niin hae tarvikeliikkeestä uusi, niin sopii suoraan vanhan tilalle. velipoika osti escort mk2 1.6 syylärin tarvikkeena ja eipä ulkonäkökään alkuperäisestä juuri eronnut. valmistaja NISSENS.
hinta jossain satkun paikkeilla.
ja hieman korkeamman jos haluaa, niin uusi 2.0 taunuksen syyläri. joutuu leikkaan syylärin alapeltiin kolon. tanarin syylärissä on 90 asteen letkukaulat.
me laitettiin ralli escoon volvon alusyyläri, on leveämpi kuin alkuperäinen

Avatar
opeli
Viestit: 3
Liittynyt: 14.06.2004 00:00
Paikkakunta: Mikkeli

syyläri

Viesti Kirjoittaja opeli » 23.01.2006 09:19

viet vanhan kentin syylärin jäähdytinkorjaamolle ja pyydät niiden laittaa uuden kennon kutoskoneisen tanarin käy hyvin ja riittää.

Vastaa Viestiin