Skoda rallissa palkintona Skoda

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
diff
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 53
Liittynyt: 08.05.2004 00:00
Viesti:

Skoda rallissa palkintona Skoda

Viesti Kirjoittaja diff » 13.09.2004 21:58

Kattokaas www.rally.ee ! Kaveri voitti Skodan meinaan millos meillä on ollut
uusi auto palkintona ?? Balttiassa näkyy ainakin palkinnot olevan kohdallaan! Olikohan 2 vuotta sitten Latviassa sprintissä pääpalkintona Vw Polo ja toiseksi sijoituneelle 5000¤ käteistä!
Näyttäis siltä että Saarenmaa rallissa olisi taas henkilöauto palkintona !
"onko munakupin voittanutta"??

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 13.09.2004 22:35

Joo miekii luulin, et kouvolan sprintis ois ollu se joutilas valkone cossuesco palkintona, mut joku :!: kehtas rahaa siitä viel pyytää jos oisin kotia vieny... :arrow: tosin en kyl ollu ajamassakaa...

Joo kylhä siel eteläs on käsittääkseni muutekii satsattu siihe kilpailun jälkiseremonioihin...

kyl taas tuli näköjää nii sekavaa tekstiä, et ois kai parempi olla kirjottamatta mitää :oops: :oops: :cry: :cry:

Avatar
Simokas
Yleinen
Yleinen
Viestit: 167
Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simokas » 14.09.2004 11:05

Nätti Skoda se veel oli, näytti sellaiselta, kun Tonilla on alla :) Siitä sai myös kirjoitettu http://www.ralli.net/modules.php?name=N ... =0&thold=0

Ja tärkein oli see, että see Skoda ei mennyt yleiskilpailun voittajalle, vain kaikkien luokkien voittajat (myös kartanlukijat) saivat erikseen kilpailla siitä!
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee

Avatar
ariwalk
KV
KV
Viestit: 587
Liittynyt: 17.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja ariwalk » 14.09.2004 17:45

Juu, yleensä suomessahan se menee sellai että yleiskilpailun voittajat kantaa stereoita ja kotiteattereita tai grillejä, kun b-junnut saapi sellasia sormen mittasia munakuppeja.

Vastaa Viestiin