Paras kaasari katukenttiin?
-
Tiiffi
- A-Junnu

- Viesti:
Paras kaasari katukenttiin?
Olis valmiina kohtalaisen viritelty 1600 kentti odottolemassa mutta mietiskelin että mikä olisi sopivin kaasari koneeseen?
Koneesta ei toistaiseksi ole ihan kaikkia mehuja otettu irti koska se tulee katukäyttöön.
Ehkä myöhemmin totuttelun jälkeen voi kiristellä jos on tarvetta.
Koneessa on uudet tasapää männät, kireämpi nokka(kakkosen nokka? mitä lie tarkoittaa, en itse rakentanut konetta), uudet laakeri ja muuta pikku namua.
Tallissa lojuu tällähetkellä upouusi weberin 32/32 DFE pystykaasari.. Mahtaakohan riittää kun tavoitteena on ottaa koneesta ainaki 120hp.
Valmiina olisi myös vaaka tuplille imusarja mutta pakkaavat olla kalliita itse kaasarit.
Tuossa kuvia sikäli mikäli ketään kiinnostaa...
http://tiiffi.ath.cx/~tiiffi/EKKERI/kent_project/
Koneesta ei toistaiseksi ole ihan kaikkia mehuja otettu irti koska se tulee katukäyttöön.
Ehkä myöhemmin totuttelun jälkeen voi kiristellä jos on tarvetta.
Koneessa on uudet tasapää männät, kireämpi nokka(kakkosen nokka? mitä lie tarkoittaa, en itse rakentanut konetta), uudet laakeri ja muuta pikku namua.
Tallissa lojuu tällähetkellä upouusi weberin 32/32 DFE pystykaasari.. Mahtaakohan riittää kun tavoitteena on ottaa koneesta ainaki 120hp.
Valmiina olisi myös vaaka tuplille imusarja mutta pakkaavat olla kalliita itse kaasarit.
Tuossa kuvia sikäli mikäli ketään kiinnostaa...
http://tiiffi.ath.cx/~tiiffi/EKKERI/kent_project/
-
Tiiffi
- A-Junnu

- Viesti:
- eskoem
- A-Junnu

Katukentin kaasari
Laita vaan heti kahdet tuplakaasarit, kun kuitenkin puhut 120 hp tehoista. 40 :set esim. Weberit on hyvät. Niitä saa noin 200 € markkinoilta. Pakosarja iso pelti 4-2-1 antaa laajan vääntöalueen. :D
Terv. Eskoem
Terv. Eskoem
-
Tiiffi
- A-Junnu

- Viesti:
-
Tiiffi
- A-Junnu

- Viesti:
-
Tiiffi
- A-Junnu

- Viesti:
Re: Katukentin kaasari
Tarkoittaako tämä nyt 4-2-1XL pakosarjaa vai ihan perus 4-2-1 pakosarjaa..eskoem kirjoitti:Pakosarja iso pelti 4-2-1 antaa laajan vääntöalueen. :D
Pitäis myös jostain löytää 1.6 tai 2.0 ekkerin aski ja kestävämpi perä. Lähtee pian kokemattoman käsittelyssä perä ja vaihdelaatikko kilon paloina lentoon.
Tällä hetkellä on autossa 1.3l vakio roimeet.. Hiljattain on tullut mukava sivuääni jonka lähdettä en ole keksinyt.. Hinkaava metallin/muovin/kumin kitinä.. erityisesti hiljaa ajettassa kuuluu.. En edes ole saanut selville kuuluko se suoraa alta vai pelkästään kummalta jommalta puolelta autoa.. vaikea saada selvää onko ääni peräisin edstä vai takaa. Kellään idoita mistä ääni on peräisin? Ainakaan ajettavuuteen tai mihinkään muuhunkaan se ei ole vaikuttanut.. vielä