Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
TJT
- Viestit: 6
- Liittynyt: 12.02.2006 00:00
- Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja TJT » 12.02.2006 16:54
Mikähän vaivaa toyotan moottoria kun muutaman kilometrin ajon jälkeen pakosarja menee punahehkuun.. Moottori on muuten vakio mutta ruiskun ohjausyksikölle on tehty jotain. Löytyykö keneltäkään tietoo?
-
arttu
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 01.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja arttu » 12.02.2006 17:03
sytty liian myöhäsellä?????????
-
TJT
- Viestit: 6
- Liittynyt: 12.02.2006 00:00
- Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja TJT » 12.02.2006 17:47
Sytty on katottu ja se on ok..Koneesa on myös semmonen ongelma että ennakko ei ilmeisesti säädy.
-
petska
- Viestit: 9
- Liittynyt: 23.01.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja petska » 12.02.2006 17:58
kierroksilla syttö myähäisellä
-
TJT
- Viestit: 6
- Liittynyt: 12.02.2006 00:00
- Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja TJT » 12.02.2006 18:14
Mikä sitä ennakkoo säätää? Missähän se vika sitten vois olla?

-
volvoevo
- A-Junnu

- Viestit: 131
- Liittynyt: 11.02.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja volvoevo » 13.02.2006 12:50
Onko tossa suorasytkä , silloin ennakko tulee ECU:lta ( ei säädettävissä ) it-
selläni synnyn Gti:ssä kammenkulma-anturin pooritus kulunut ja sytkä ei pysy-
nyt kohdallaan. En tunne tota tojon konetta sen paremmin joten voin olla täy-
sin hakoteillä.