gt corollan tulpat
- RALLY
- B-junnu

gt corollan tulpat
mikä tulppa kestää parhaiten ja on hyvä muutenkin kun nyt se suorastaan syö tulppia? kiitos jo etukäteen..... 
- liljedahlracing
- Yleinen

- Viesti:
Re: gt corollan tulpat
Meet ja ostat Omat tulpat mitä kirja näyttää!!Et mitään 35e hipo tulppia!Käy ja kukkuu niillä kun käki pienenä.Lähtee käyntii kylmästä ja antaa tarpeeksi ison nallin!Tai vaihto ehtoisesti tulppa jumppa ennen ajoon lähtöä.Käytät lämpimäksi omilla tulpilla ja sit vaihdat ns hipo tulpat kun oon pelit lämpiomänä.Itse ajoin muutaman rallin ja testin Corollalla ja ei tarvi tulppa jumppaa jos ajat niillä omilla!!Ja ei ongelmia!Joku voi olla toista mieltä!RALLY kirjoitti:mikä tulppa kestää parhaiten ja on hyvä muutenkin kun nyt se suorastaan syö tulppia? kiitos jo etukäteen.....
- RALLY
- B-junnu

gt:n tulpat
joo se kylmä käynnistys onkin se ongelma aina yks tulppa pimeenä eikä rupee käymään kaikilla vaikka kone lämpee.
- Samikaze
- Yleinen

- Viesti:
Mulla kanssa ennen onkelmia mutta kun laitto takas orkkis tulpat niin heti pelas paremmin. mullakin joskus kävi kolmella mutta kun aina kaikki aina halus kuulla sitä käynnissä ja ei sit tullu koskaan käytetyä lämpöseks mutta kun aina rupes käytti lmpöseks asti niin sekin ongelma hukku...
jos tosta ny enää mitää apua oli...mutta sanoinpa silti
jos tosta ny enää mitää apua oli...mutta sanoinpa silti
- Ossi
- A-Junnu

- Viesti:
Corolla tulpat
Terve!
Ennen käytettiin pääasiassa (ja nykyäänkin jonkin verran)
Nippon Denso Q24PRU hinta n28¤ /kpl se on platina tulppa
Nykyään vastaava Iridium tulppa lämpö arvoltaan 31 tai 32.
Terveisin:
Ossi
Ennen käytettiin pääasiassa (ja nykyäänkin jonkin verran)
Nippon Denso Q24PRU hinta n28¤ /kpl se on platina tulppa
Nykyään vastaava Iridium tulppa lämpö arvoltaan 31 tai 32.
Terveisin:
Ossi