Edelleenkään en ymmärrä argumenttiasi, että näkyvyys "ei ainakaan lisäänny". Tällä ilmeisesti yrität sanoa, että se pikemminkin vähenisi? Jos sallit kysyä, mihin moinen näkemys perustuu? Jos ralli tuotaisiin Helsingin Olympiastadionille, tapahtuman mielenkiinto jopa ulkomailla olisi aivan eri luokkaa kuin, että ensimmäinen erikoiskoe ajetaan Killerin raviradalla. Menee nyt täysin eri mittakaavassa, mutta mietitäänpäs eroa Cheltenhamin laukkaradalla ja Wembleyllä tai Cardiffin Millennium Stadiumilla...Monsteri kirjoitti: Lueppa oikeen pitkään ja ajatuksella tuota mun kirjoitusta niin huomaat että olemme aikalailla samoilla linjoilla... eli lyhyesti, mun mielestä ainut asia mikä auton valmistajia kiinnostaa on TV näkyvyys, ja mun mielestä se ei ainakaan lisäänny jos ralli ajetaan muualla kuin jyväskylässä.
MM-ralli Olympiastadionille.
- Paddy
- A-Junnu

- vesavee
- A-Junnu

helsingin vip- ajot
Siirretään sitten vaikka samalla jäähälliin niin voidaan ajaa mikkihiiri talvirallia kesälläkin, eikä pääse tälläinen tavallinen saapaskansan pallinaama häritsemään vippien kuohuviinilipitystä kun voi jo ovelta käännyttää.
Johan tuo nykyinen nimikin sen nykyisin kertoo, ei ole enää kysessä mikään suurajo, lisätään vaikka vielä nimeen joku ranskalainkielinen sana ja vip- liite eteen niin autotehtaat ja sponsorit tykkää...
- petrux
- WRC

Jyskälä eli tuo Neste Oil Ralli saa kyllä rahansa jostain ihan muualta kuin ammattikatsojilta. Se jos rallia harrastuksekseen seuraavat jää pois niin se on vaan pisara meressä. Kyllä se on rahvas tuulipuku-kansa joka sinne reitille kerääntyy ja maksaa laskun.Paddy kirjoitti:Ja jos me ***** pusikossa viikonlopusta toiseen lähtöluetteloita selaavat rallifanit nähdään tämä kehitys huonona, niin kohta voidaan unohtaa suomalainen MM-ralli.
- L_H
Olisikohan näitä mitenkään mahdollista saada muittenkin nähtäväksi?Tinke kirjoitti:Paddy kirjoitti: Varmasti meille monille paras vaihtoehto olisi kaivaa vanhat VHS-videot vintiltä ja katsoa vanhoja 80- ja 90-luvun Suurajoja videolta ja unohtaa koko markkinahömpötyksellä pilattu Neste Ralli!!!
Tässä olen juuri ahertanut vanhoja TV:stä nauhoitettuja Suurajolähetyksiä DVD-muotoon... 82-85 vuoden koosteet on kyllä mainioita!