Astra N:stä A:laiseksi ???
-
anssila
- A-Junnu

- Viestit: 71
- Liittynyt: 16.05.2004 00:00
Astra N:stä A:laiseksi ???
Ajelen N:läisellä astralla ja nyt pitäis konetta hiukan päivittää.Onko järkeä muuttaa A:laiseksi vai pitää nassena,muuttuuko koneen luonne kuinka paljon.Nyt kiva ajella vääntö alue niin laaja.Ei ole aikomus tehdä F-läistä eli ei niin pitkälle vietyä viriä.A:laiset nokat + imupuoli on jo valmiina.
-
himmailija
- A-Junnu

- Viestit: 117
- Liittynyt: 08.01.2005 00:00
No itelle laitettiin tälle kaudelle A:ryhmän nokat ja suorakytky. Auto on mukavempi ajaa kuin ennen täysin vakiomoottorilla ja vakioaskilla, mutta samalla koneen luonne muuttui vaikeammaksi pitää ajoalueella. Auto yllätys yllätys oli ehkä yhtä nopea silloinkin, mutta onhan se mukavempaa, kun nyt se kiihtyy ja ohjaamossa ei kehtaa olla ilman kuulosuojaimia 
-
saxspeed
- WRC

- Viestit: 1096
- Liittynyt: 29.05.2004 00:00
ännästä AAAAhan
Ryhmän n auton muuttaminen ryhmään A on kallis ja pitkä tie, oikotietä ei ole jos on eurot kortilla, vähintään 5000,-¤ pitää sijoittaa että muutoksen jälkeen auto on edes n ryhmän autoo nopeempi, se että miltä se tuntuu onkin sitten toinen asia, haluatko rahinää ja pauketta vai ajella pikku rahalla maaliin, sillä n ryhmän autolla voi kyllä ajaa a ryhmässä mutta ei toisin päin. sijoita suunnittelemasi rahat ryhmään n ja tulet huomaamaan että rallissakin voi säästää.
- anatoli
- B-junnu

- Viestit: 45
- Liittynyt: 27.02.2006 00:00
- Paikkakunta: siilinjärvi
Re: ännästä AAAAhan
mun kuski osti tossa vuosi sitten A laisen astran kesti yhen kerran harjotella yhden rintin ja kaks pätkää rallissa. on hestekit ja madallettu kansi jyrkät nokat säädettävät nokka pyörät jne jne... vääntö alue 4500-8000 kierrosta. sanon että kallista mut elämä on..... autolla ei olisi voinut ajaa alle 4500 kierroksen ettei säre konetta mutta mistäs semmosta tietää juuri ostetusta!!!??? kaikki männät suli ja silleen... nyt kone kunnossa laitettu samat nokat mutta ei säädettäviä nokka pyöriä kierrokset tiputettu 3500-8000 ja pitäisi toimia. mut asian pointti on se että kannattaa harkita muuttamista ännästä AAAhan!!!!!! itse henkilökohtaisesti pitäisin ännäläisenä...
- kms2260
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Köyliö
- Viesti:
aaahan vaan
Opel oikeilla osilla a-ryhmään muutettuna on oiva harrastuspeli, jolla ainakin junnuissa on suhteellisen helppoa pärjätä. Ei kuitenkaan kannata lähteä parantelemaan esim. moottorin suhteen pikku hiljaa paremmaksi, vaan rakentaa heti kaikilta osa-alueilta kuntoon. Miinuspuolena "hyvä" a- ryhmäläinen on rakentamiskustannuksissa jo hyvin lähellä f-ryhmäläistä. Vaatii kyllä treenaamista ennen kuin a-ryhmäläisellä pääsee yhtään kovempaa kuin ännäläisellä, mutta tunnelma on ainakin paljon kilpa-automaisempi. Opel on pop!
-
lupausko
- Yleinen

- Viestit: 260
- Liittynyt: 01.05.2004 00:00
- Viesti:
Re: aaahan vaan
Itsekkin huomasin Himmailijan autoa kokeillessa, että itse ajan todennäköisesti kovempaa omalla nasselaisella vakio laatikolla, kun olen oppinut ajamaan sillä alaväännöllä! Vaikka silloin aina tuntuukin ettei se auto mihkään etene, niin tulokset on ollut yllättävänkin hyviä..kms2260 kirjoitti:Opel oikeilla osilla a-ryhmään muutettuna on oiva harrastuspeli, jolla ainakin junnuissa on suhteellisen helppoa pärjätä. Ei kuitenkaan kannata lähteä parantelemaan esim. moottorin suhteen pikku hiljaa paremmaksi, vaan rakentaa heti kaikilta osa-alueilta kuntoon. Miinuspuolena "hyvä" a- ryhmäläinen on rakentamiskustannuksissa jo hyvin lähellä f-ryhmäläistä. Vaatii kyllä treenaamista ennen kuin a-ryhmäläisellä pääsee yhtään kovempaa kuin ännäläisellä, mutta tunnelma on ainakin paljon kilpa-automaisempi. Opel on pop!
"Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu"