Ps.. tän topicin lopputulos voi kovastikin vaikuttaa auton hankintaani..
Opel Astra gsi 2.0 vaiko Ford RS2000!?
- Ketzi
- KV

- Viestit: 801
- Liittynyt: 09.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Oulu
Opel Astra gsi 2.0 vaiko Ford RS2000!?
Eli tosiaan olen aloittamassa ensi kesänä ajamaan sprinttiä nuortenluokassa. Lähinnä noi kaksi etuvetoista ännäläistä vaihtoehtoa kiinnostais! Nyt pyydänkin teiltä asiallisia mielipiteitä, että kumman minun kannattaisi hankkia..? Molemmat ovat varmasti hyviä autoja.. Voitte kerto myös tyyppivikoja.. ym. ym.! Ihan mitä vaan! :D Perusteluja sitten kans!
Ps.. tän topicin lopputulos voi kovastikin vaikuttaa auton hankintaani..
Ps.. tän topicin lopputulos voi kovastikin vaikuttaa auton hankintaani..
- asiantuntija
- Yleinen

- Viestit: 176
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Viesti:
Re: Opel Astra gsi 2.0 vaiko Ford RS2000!?
Ketzi kirjoitti:Eli tosiaan olen aloittamassa ensi kesänä ajamaan sprinttiä nuortenluokassa. Lähinnä noi kaksi etuvetoista ännäläistä vaihtoehtoa kiinnostais! Nyt pyydänkin teiltä asiallisia mielipiteitä, että kumman minun kannattaisi hankkia..? Molemmat ovat varmasti hyviä autoja.. Voitte kerto myös tyyppivikoja.. ym. ym.! Ihan mitä vaan! :D
Ps.. tän topicin lopputulos voi kovastikin vaikuttaa auton hankintaani..
Itse ainakin ottaisin ooppelin jos rahaa ois. Mut onhan niitä huippuyksilöitä voortiltakin.
- AKI
- Viestit: 17
- Liittynyt: 16.07.2004 00:00
- Paikkakunta: KUIKKA
- Viesti:
Opel Astra gsi 2.0 vaiko Ford RS2000!?
FORD tietenki ooppelitha o tunnetusti vikoja täynä
- escortcosworth
- WRC

- Viestit: 905
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
- ariwalk
- KV

- Viestit: 587
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
No foorti tottakai. Halvempi, varmempi. En keskeyttäny kertaakaa tänävuonna ajetuissa sprinteissä. Halvemmat peltiosat yms.
Tyyppivikoja ei olla vielä edes tavattu. Ei oo keskeytetty yhtää ralliaka.
t.ari-matti
www.rt-racing.net
Tyyppivikoja ei olla vielä edes tavattu. Ei oo keskeytetty yhtää ralliaka.
t.ari-matti
www.rt-racing.net
- motorsportter
- Viestit: 4
- Liittynyt: 04.09.2004 00:00
Re: Opel Astra gsi 2.0 vaiko Ford RS2000!?
Niin(kö)... mut eipä ole näyttäny voorti kovin nopea olevan.... :D ja itse lajia harrastaneena ja myös voortia kokeilleena kyllä pitäisin opelia viellä kilpa-autona.. ainakin viellä tällä tasolla. eipä ole etupotku esko oikeasti paljon tulosta niittäny... ei tehoa ei ominaisuuksia.... :)AKI kirjoitti:FORD tietenki ooppelitha o tunnetusti vikoja täynä
- escortcosworth
- WRC

- Viestit: 905
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
- escortcosworth
- WRC

- Viestit: 905
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
- AKI
- Viestit: 17
- Liittynyt: 16.07.2004 00:00
- Paikkakunta: KUIKKA
- Viesti:
Opel Astra gsi 2.0 vaiko Ford RS2000!?
FORD o varmempi ja kestävämpi ja ooppelia ei saa muutako korjata. jos ne ei kestä tieliikenne käytössä nii ei ne kestä rallissakaa. opel=onnettoma poja ensi lelu 
- kms2260
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Köyliö
- Viesti:
No ettehän te vielä kovin paljon ole sillä ajaneetkaan.:) Mikähän ooppelissa sitten mahtaa olla heikkoa, jos vakiolaatikkoa ei lasketa? Hyvää on ainakin alustageometria (vetopito) ja moottori.ariwalk kirjoitti:No foorti tottakai. Halvempi, varmempi. En keskeyttäny kertaakaa tänävuonna ajetuissa sprinteissä. Halvemmat peltiosat yms.
Tyyppivikoja ei olla vielä edes tavattu. Ei oo keskeytetty yhtää ralliaka.
t.ari-matti
www.rt-racing.net