katsastus kortti
- toniracingteam
- B-junnu
- Viesti:
katsastus kortti
miten toi katsastuskortti hakemus täytetään? esim. ryhmä/luokka olen rakentamassa ss opel corsa A 1600, joten riittääkö siihen toi pelkkä ryhmä ss vai pitääkö jokin luokkakin keksiä? ja pitääkö toi 1600 ilmoittaa jossain kohtaa, ku auto alkuperäinen 1.2?
ss corsa A 1600
Re: katsastus kortti
Jos kerta teet ss-luokan sääntöihin autos, niin luokaksi vaan se SS! Kuutiotilavuutta ei tainnu tarvita mihinkään? Korjatkaa jos olen väärässä.toniracingteam kirjoitti:miten toi katsastuskortti hakemus täytetään? esim. ryhmä/luokka olen rakentamassa ss opel corsa A 1600, joten riittääkö siihen toi pelkkä ryhmä ss vai pitääkö jokin luokkakin keksiä? ja pitääkö toi 1600 ilmoittaa jossain kohtaa, ku auto alkuperäinen 1.2?
- paavoh
- Yleinen
Re: katsastus kortti
Kai se tilavuuskin pitää ilmottaa, jotta auto voidaan sitten myöhemmin ilmoittaa johonkin luokkaan. Ei omaa kokemusta asiasta, joten kyseessä vain meikäläisen käsitys.paperman kirjoitti:Jos kerta teet ss-luokan sääntöihin autos, niin luokaksi vaan se SS! Kuutiotilavuutta ei tainnu tarvita mihinkään? Korjatkaa jos olen väärässä.toniracingteam kirjoitti:miten toi katsastuskortti hakemus täytetään? esim. ryhmä/luokka olen rakentamassa ss opel corsa A 1600, joten riittääkö siihen toi pelkkä ryhmä ss vai pitääkö jokin luokkakin keksiä? ja pitääkö toi 1600 ilmoittaa jossain kohtaa, ku auto alkuperäinen 1.2?
- rafu
- KV
Katsastuskortti (yhdyssana)
Voi, voi, .... Onko todella noin hankalaa hankkia / lukea autourheilun sääntökirjaa ?
- villeramone
- B-junnu