Dana lukko vs SF lukko
- Kokkonen
- Viestit: 7
- Liittynyt: 31.10.2004 00:00
Dana lukko vs SF lukko
Onko kenelläkään kokemuksia miten suuri ero danalla ja sf lukolla on esim. kaarretta ajettaessa. Itselläni on escortissa danan lukko ja esim asfaltilla ja jäällä kaarteeseen ajettaessa lukko ei pidä, vaikka se on säädetty 20 kiloon. Menee todella paljon aikaa odotellessa, että lukko tarttuu ja auto alkaa taas etenemään.
- mb190
- A-Junnu
- Viestit: 62
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: Dana lukko vs SF lukko
itselläni oli danan lukko escortissa.jos haluaa että toimii hyvin niin otettava joka kisan jälkeen auki.
koneteho oli 208hv/harinen
koneteho oli 208hv/harinen
- TDIpower
- B-junnu
- Viestit: 37
- Liittynyt: 10.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Leppävesi
Dana lukko vs SF
Jep ! on jonkinmoisia kokemuksia molemmista lukoista starletissa!
Monenlaisten tutkiskelujen jälkeen totesimme SF-pyörän lukon olevan LUKKO!. Dana painaa vain toiseen päätyyn, kun taas SF painaa molempiin päätyihin= tasainen momentti kumpaankin pyörään ja taatusti pitää!!
ilmeisesti tuon takia dana kypsähtää aika nopeasti,kun kitkalevyt on vain toisessa päädyssä "lukkoa". Mutta kyllä danallakin kerkiää,ja hintakin on sopivampi mut levyjä ja lukon päätyjä saa tarkkailla useasti! :?
Monenlaisten tutkiskelujen jälkeen totesimme SF-pyörän lukon olevan LUKKO!. Dana painaa vain toiseen päätyyn, kun taas SF painaa molempiin päätyihin= tasainen momentti kumpaankin pyörään ja taatusti pitää!!
ilmeisesti tuon takia dana kypsähtää aika nopeasti,kun kitkalevyt on vain toisessa päädyssä "lukkoa". Mutta kyllä danallakin kerkiää,ja hintakin on sopivampi mut levyjä ja lukon päätyjä saa tarkkailla useasti! :?
- Kokkonen
- Viestit: 7
- Liittynyt: 31.10.2004 00:00
Lukon tiukkuudesta!
Mulla ei ole ollut ongelmia, että lukko löystyisi joka kisan jälkeen. Vaan sillä pystyy huoletta kiertämään kesän sprint-kilpailut noin 10kpl lävitse ilman,että lukko löystyisi huomattavasti.Senior kirjoitti,että hänellä lukko on 50 kilossa, mutta eikö auto ala olla jo melko kangea ajettava.Koska esim kaasua nostettaessa dana ei löysää vaan työntää koko ajan.(Ei hyvä mutkaisella asfalttiradalla ja jääradan viimeisillä kierroksilla).
- toniracingteam
- B-junnu
- Viestit: 27
- Liittynyt: 20.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Padasjoki
- Viesti: