astra f-ryhmään
- ctr
- B-junnu
- Viestit: 21
- Liittynyt: 29.07.2004 00:00
astra f-ryhmään
voisiko joku kertoa mitä kaikkea pitäis tehdä astran moottoriin että saatais noin 210-220hv. imusarja? vai läppärungot? tarviiko vaihtaa männät,veivit??? vinkkejä hyvistä kannentekiöistä jotka on tehneet opelin 16v kansia???? kaikki vinkit ja neuvot tervetulleita!!!!
- RacingMedia
- KV
- Viestit: 603
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Vauhtia ja Vastuuta!! www.toniharsia.com www.endurospecial.com
- RacingMedia
- KV
- Viestit: 603
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Pitää kyllä paikansa! (itsellä vakio)
Mutta jos haluaa, niin hirveän suurta operaatiota tuo kone ei vaadi.
Ja kone pysyy silti toimintavarmana.
Mutta jos haluaa, niin hirveän suurta operaatiota tuo kone ei vaadi.
Ja kone pysyy silti toimintavarmana.
Vauhtia ja Vastuuta!! www.toniharsia.com www.endurospecial.com
- Kartanlukija
- KV
- Viestit: 477
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Re: astra f-ryhmään
Ei oo tämä vastaus varsinaiseen kysymykseen, eikä aukee ihmemaan portitkaan 200 hv rajan rikkoutuessa!
Kevyt auto, vääntävä kone ja hyvä alusta, siitä se lähtee.
Ja sitten vaan lapaa lattiaan niin, että koko ajan hirvittää. Ja sitten kun vähänkin meinaa tottua vauhtiin, niin vielä vaan lisää kyytiä!
En yhtään ihmettele, vaikka f-cupissa A ja B -junnuluokissa ensivuonna joku pärjäisi ihan n-ryhmäläiselläkin. Kun kansallisissa ralleissa junnujen yleiskilpailutuloksia katsoo, niin kovin tasatahtiin siellä mennään f ja a/n-ryhmäläisillä peleillä.
Ja kun säilyttää autonsa n-ryhmäläisenä, pääsee kaikissa muissa ralleissa halutessaan myös n/a ryhmäläisten luokkaan.
Luotettavaan autoon, jolla pääsee mahdollisimman monessa kilpailussa maaliin, sekä ajoharjoitteluun kannattaa satsata. Kyllä auto 170-190 heposella kulkee, kun vaan antaa mennä.
Lisäys:
Kun satuin tuossa katsomaan topicin aloittajan tiedot, ei oo tarvetta puhua enää ajoharjoittelusta. Luulenpa että yli 200 hv tehoillekin löytyy jo hyötykäyttöä. Lykkyä tykö!
Kevyt auto, vääntävä kone ja hyvä alusta, siitä se lähtee.
Ja sitten vaan lapaa lattiaan niin, että koko ajan hirvittää. Ja sitten kun vähänkin meinaa tottua vauhtiin, niin vielä vaan lisää kyytiä!
En yhtään ihmettele, vaikka f-cupissa A ja B -junnuluokissa ensivuonna joku pärjäisi ihan n-ryhmäläiselläkin. Kun kansallisissa ralleissa junnujen yleiskilpailutuloksia katsoo, niin kovin tasatahtiin siellä mennään f ja a/n-ryhmäläisillä peleillä.
Ja kun säilyttää autonsa n-ryhmäläisenä, pääsee kaikissa muissa ralleissa halutessaan myös n/a ryhmäläisten luokkaan.
Luotettavaan autoon, jolla pääsee mahdollisimman monessa kilpailussa maaliin, sekä ajoharjoitteluun kannattaa satsata. Kyllä auto 170-190 heposella kulkee, kun vaan antaa mennä.
Lisäys:
Kun satuin tuossa katsomaan topicin aloittajan tiedot, ei oo tarvetta puhua enää ajoharjoittelusta. Luulenpa että yli 200 hv tehoillekin löytyy jo hyötykäyttöä. Lykkyä tykö!
www.veku.net -autourheilukauppa netissä
- kolli
- A-Junnu
- Viestit: 75
- Liittynyt: 05.06.2004 00:00
astra-f-ryhmään
kunnossa olevalle kannelle sun ei tarttee tehdä yhtään mitään, jos et välttämättä halua, mun tietääkseni se virtaa vakiona ainakin 250 hepoa, jopa enempikin. Tuskin mäntiäkään tarttee vaihtaa, läppärungot on kova sana, Virtaselta nokat, sit esm. hestek yksikkö niin luulempa että parisataa hepoa menee helposti rikki, tietysti jos haluat että pelilaulaa korkealta ja kovaa .niin saahan siihen kit car palikoita, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee
- turborules
- Viestit: 13
- Liittynyt: 06.09.2004 00:00
Opelixin virittämisestä
www.sbdev.co.uk Tuolta kannattaa katsoa mitä tarvii tehdä Opelin koneelle,jos haluaa tehoa lisää.
- pete1
- WRC
- Viestit: 992
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Viesti:
Vakio alakerta kestää ja kannelle ei tarvi juurikaan mitään tehdä.Kaasarit kylkeen, kunnollinen pakosarja ja kunnolliset nokka-akselit, niin tehoa on noin 210hv.
Rantasalolla kuulemma moottori tällä reseptillä, tehot juurikin tuo 210hv!
Rantasalolla kuulemma moottori tällä reseptillä, tehot juurikin tuo 210hv!
Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com