Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
hakilesa
- Viestit: 4
- Liittynyt: 19.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja hakilesa » 05.10.2004 08:01
Voiko OHC:n (ford 1600) vauhtipyörästä sorvata sen koko patin pois sieltä ylhäältä, kytkinpintaa vastapäätä?
Vai mistä löytys hyvä ohje?

-
voortimies
- A-Junnu

- Viestit: 102
- Liittynyt: 22.08.2004 00:00
- Paikkakunta: Kaustinen
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja voortimies » 06.10.2004 09:03
Kannattaisi hommata teräspyörä ihan myös turvallisuuden kannalta ja sehän myös kestää..
Muistaakseni teräspyörän hinta ei ollut mikään mahdoton...
-
KMS
- A-Junnu

- Viestit: 64
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja KMS » 07.10.2004 11:38
...ja vastataan vielä kysymykseenkin.
Kyllä voi. Pidä huolta, että sitä pintaa johon hammaskehä "nojaa" ei sorvata pois. Samaten kytkinpinnan vastakkaiseen puoleen ei kannata kajota, ettei kytkin ala lämpeämään liiaksi.
Ja sitten teräspyörä tilauslistalle. :)
-
hakilesa
- Viestit: 4
- Liittynyt: 19.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja hakilesa » 11.10.2004 13:17
OK, kiitti tiedoista :D
-
mmrr
- Viestit: 2
- Liittynyt: 18.11.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja mmrr » 18.11.2004 22:56
KMS kirjoitti:...
Ja sitten teräspyörä tilauslistalle. :)
ja mitähän maksaa suunnilleen
-
mickey69
- A-Junnu

- Viestit: 141
- Liittynyt: 07.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Padasjoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja mickey69 » 19.11.2004 10:42
Joo, teräsvauhtipyörä ehdottomasti!! Meillä oli aikanaan kevyet valuvauhtipyörät, ja toisen räjähdyksen jälkeen uskottiin viisaampia... Olipahan meinaan ohjaamossa romua.......
