Hirvosen tilanne
- TienTukko
- Yleinen

- Viesti:
- Jamau
- Yleinen

- Viesti:
- antti
- B-junnu

...ja pätkäajoissa! Tuloksia katsellessa pitää muistaa ottaa huomioon "pienet" ongelmat ja se, ett kaveri tais olla ensimmäistä kertaa Suomessa ajamassa. Ajat olivat hyvin vertailukelpoisia, vaikka N-ryhmän taso ei nyt kaikkien mielestä päätä huimannutkaan.Jamau kirjoitti:Kyllähän tuo Atkinsson ajo Neste rallissakin aika hyvää vauhtia! Ainakin T.Mäkisen puheissa!
-
sps1
- KV

Jaahas ja sitten arvuutellaan. Kumpaa Atkinsonilla on enemmän? Rahaa vai ajotaitoa eli millä avuilla se tuon Subarun paikan sai. Tallin mukaan tietysti taitoa riittää mutta täytyy toivoa ettei tämäkin kaveri kärsi"pehmeydestä" ettei lopu ajot siltäkin.
Vaikken muuten tiedäkään maksaako Atkinson ajostaan vai ei niin mitähän mahtaisi tuollainen tallipaikka maksaa?
Vaikken muuten tiedäkään maksaako Atkinson ajostaan vai ei niin mitähän mahtaisi tuollainen tallipaikka maksaa?
http://www.youtube.com/user/rallyfin?ob=5" onclick="window.open(this.href);return false;
- J_Mantyla
- KV

Helppohan se on aina penkan päältä leikkiä jälkiviisasta, mutta kyllä minua huolestutti Mikon ollessa tyytyväinen sijoilla 6-8 ja aina painottaen miten paljon kisasta opittiin. Julkinen kuva on aina toinen minkä luonteinen kaveri on oikeasti, mutta kyllä mä olisin toivonut Mikolta paikoin kommenttia tyyliin "nyt ei kyllä päästy mihinkään ja nyt hävettää".TienTukko kirjoitti:Tämän päivän Ilta-Sanomien mukaan Hirvonen ajaisi muutamia kisoja Fordilla ensi kaudella. Jouhkin sanoo samassa jutussa että ajopaikkaa ei tullut Subarulta Mikon "pehmeyden" takia ei ajotaidon tai sen puutteesta
Tsemppiä Mikolle jatkossa, ei peli ole vielä menetetty.
- SPH
- Yleinen

Pitää muistaa, että Atkinsson oli hänen asiakkaansa. Ihan samalla tavalla Mäkinen kehui mm. valmennettavaansa Josef Beresiä!J_Mantyla kirjoitti:Itse asiassa Mäkinen sanoi jo ennen Jyskälän starttia mielipiteenään, että Atkinsonista tulee vielä kuski ...Jamau kirjoitti:Kyllähän tuo Atkinsson ajo Neste rallissakin aika hyvää vauhtia! Ainakin T.Mäkisen puheissa!