Tehontestausta LappeenRannassa.
- ariwalk
- KV
- Viestit: 587
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Tehontestausta LappeenRannassa.
Elikkä onkos kukaan käyny penkittämässä autoonsa AMWorksillä Lappeenrannassa..? Kun täällä suunnalla liikkuu huhua että penkittäisi liian vähän ja pitkiä matkoja kaasupohjassa menis laihalle mahdollisesti.. Tosin sitä huhua levittää tää lappeen Rannan virittäjä-ässä, joka kotona ees kato osuuko venttiili mäntään enneko lähtee autoa raahaamaa Jyväskylää. :)
- kolli
- A-Junnu
- Viestit: 75
- Liittynyt: 05.06.2004 00:00
tehopenkki
itte en ole vielä viennyt autoa sinne, mutta tarkoitus olisi, kaveri käytti siellä aidon A-ryhmän cossu escon, kun oli ahtojen ja tehojen puutetta ja vika löytyi, oli pieni ilmav. Tehomittauksessa hepoja löytyi vähän päälle kolmesataa, mikä oli myös autosta mitattu aikaisemmin toisessa paikassa, ja kyllähän penkissä on tarkoitus ajaa teho/kierosalue läpi että käykö se laihalla missään kohti, jotta saadaan vekotin säätöihin, se on taas eriasia vedetäänkö minuutti vai viis kaasupohjassa, mitä en kyllä itse usko, itseltäni on penkittäjä kysynyt minneasti vedetään ja ainahan voi oman mielipiteen ilmaista henkilökohtaisesti jos tuntuu pahalta vierestä katsoa. Kaksi konetta on viskannut kannentiivisteen itteltäni penkissä pihalle, ja halvemmaksi tuli kuin olisi rallissa pasahtanut, sen verran vielä että lappeen paikka on huomattavasti halvempi kuin moni muu niin sanottu kuuluisuus,ja uudet yrittäjät on aina tervetulleita jotta ei nuo markkina hinnat nousisi pilviin. hyvät joulut
-
- B-junnu
- Viestit: 44
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Hohhoijaa!!
Ei kai tuohon voi muuta sanoa kun, että sitä saa mitä tilaa..
Kyllä siellä ainakin Haltechit säädetään - ja ihan asiantuntemuksella
Kyllä siellä ainakin Haltechit säädetään - ja ihan asiantuntemuksella

Meillä oli viime syksynä iso jono Nissaneita siellä ja vaikka oli kiire niin ehti minullekin sanoa mihin kannattaa virityksessä seuraavaksi panostaa. Menen mittauttamaan uudestaankin kunhan on jotain mitattavaa, hyvän kuvan sain ukkojen touhuista.
Se 70e tosiaan on se yksi veto + teholappu. Joten sitä sait mitä tilasit. Kyllähän siellä rahaa vastaan myös säädetään joten ehkä nyt on menneet puheet ja toiveet ristiin.
Se 70e tosiaan on se yksi veto + teholappu. Joten sitä sait mitä tilasit. Kyllähän siellä rahaa vastaan myös säädetään joten ehkä nyt on menneet puheet ja toiveet ristiin.
- VW-racing
- Viestit: 7
- Liittynyt: 30.12.2004 00:00
Kyllä fakta on kuitenkin se, että varsinkin kaasutinmoottorisia autoja ei säätöä varten kannata ko. pajalle rahdata. Tiedän useampia ralli- tai rata-auton omistajaa, joiden autoon ei ole sopimuksesta huolimatta osattu tai viitsitty tehdä mitään säätöjä tehomittauksen ohella. Meilläkin on ollut vääristä kaasuttimen säädöistä johtuvaa ongelmaa käynnissä, joten kyselin säädön mahdollisuutta paikalliselta pajalta. Ongelmahan on se, ettei oikein arviolta viitsi vaihtaa suuttimia sun muita, kun ei tarkkaan tiedä mitä koneessa tapahtuu. Vastaus kuului, että laita kone säätöihin ja keskustellaan sitten lisää.
Sitä en väitä, etteikö kaverilla ole taitoa esim. Hestecin ja turbojen parista. Ilmeisesti tällaiset perus räpättimien kanssa ei vaan viitsi rasvata sormia.
Sitä en väitä, etteikö kaverilla ole taitoa esim. Hestecin ja turbojen parista. Ilmeisesti tällaiset perus räpättimien kanssa ei vaan viitsi rasvata sormia.

Äkkiä ne kuitenki homman oppi kun viime viikolla säätivät f-ryhmän sierran joka on kaasaripeli!!!?? eikä noi käyrätkään nii huonoja ollu.. viekää vehkeenne muualle jos siltä tuntuu...näitä pajoja kyllä riittää!VW-racing kirjoitti:Kyllä fakta on kuitenkin se, että varsinkin kaasutinmoottorisia autoja ei säätöä varten kannata ko. pajalle rahdata. Tiedän useampia ralli- tai rata-auton omistajaa, joiden autoon ei ole sopimuksesta huolimatta osattu tai viitsitty tehdä mitään säätöjä tehomittauksen ohella. Meilläkin on ollut vääristä kaasuttimen säädöistä johtuvaa ongelmaa käynnissä, joten kyselin säädön mahdollisuutta paikalliselta pajalta. Ongelmahan on se, ettei oikein arviolta viitsi vaihtaa suuttimia sun muita, kun ei tarkkaan tiedä mitä koneessa tapahtuu. Vastaus kuului, että laita kone säätöihin ja keskustellaan sitten lisää.
Sitä en väitä, etteikö kaverilla ole taitoa esim. Hestecin ja turbojen parista. Ilmeisesti tällaiset perus räpättimien kanssa ei vaan viitsi rasvata sormia.
- konkari
- Viestit: 2
- Liittynyt: 13.07.2004 00:00
Pakko kertoa omista kokemuksista.Olen saanut aivan hyvää palvelua
kyseisestä virmasta.Kaveri penkitti useita kertoja ja suuttimia vaihdettiin
moneen otteeseen.Aikaa oli varattu hommiin riittävästi. Hinta oli mielestäni
aivan kohtuullinen.Sain aivan asallisia ohjeita auton parantamiseksi.Selvisi
että auto ei ollut vielä valmis mutta syy ei todellakaan ollut penkittäjässä.
Autohan oli tietenkin yli 20 v vanha kaasari versio .
kyseisestä virmasta.Kaveri penkitti useita kertoja ja suuttimia vaihdettiin
moneen otteeseen.Aikaa oli varattu hommiin riittävästi. Hinta oli mielestäni
aivan kohtuullinen.Sain aivan asallisia ohjeita auton parantamiseksi.Selvisi
että auto ei ollut vielä valmis mutta syy ei todellakaan ollut penkittäjässä.
Autohan oli tietenkin yli 20 v vanha kaasari versio .
- VW-racing
- Viestit: 7
- Liittynyt: 30.12.2004 00:00
Jep. Kuten sanoin, niin sekä henkilökohtaiset että ystävieni kokemukset eivät olleet kovin positiiviset. Mikäs olisikaan sen mukavampaa, kuin saada säätöpalvelut omalta paikkakunnalta. Valitettavasti ainakin minä kuulun niihin valveutuneisiin kuluttajiin, joka maksaa vaikka reilummin hyvästä palvelusta ja muistaa välinpitämättömän kohtelunsa pitkään. Niin tai näin, hyvä ettei kaikille ole jäänyt yhtä paha maku. :)konkari kirjoitti:Pakko kertoa omista kokemuksista.Olen saanut aivan hyvää palvelua
kyseisestä virmasta.Kaveri penkitti useita kertoja ja suuttimia vaihdettiin
moneen otteeseen.Aikaa oli varattu hommiin riittävästi. Hinta oli mielestäni
aivan kohtuullinen.Sain aivan asallisia ohjeita auton parantamiseksi.Selvisi
että auto ei ollut vielä valmis mutta syy ei todellakaan ollut penkittäjässä.
Autohan oli tietenkin yli 20 v vanha kaasari versio .
- TOI-OTA
- A-Junnu
- Viestit: 78
- Liittynyt: 09.01.2005 00:00
- Paikkakunta: Rautjärvi
- Viesti: