kiitos kaikille!

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Vastaa Viestiin
Avatar
gimli80
Viestit: 3
Liittynyt: 09.01.2005 00:00

kiitos kaikille!

Viesti Kirjoittaja gimli80 » 13.01.2005 11:25

kiitän vastauksista, nyt oon sitten hiukan viisaampi taas yhdessä asiassa.

Vastaa Viestiin