Kuumimmat huhut, viimeisimmät juorut ralliin, sprinttiin, rallicrossiin, jokamiesluokkaan ja kaikkeen muuhun autourheiluun liittyen...
-
peteracing
- KV

- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
Viesti
Kirjoittaja peteracing » 09.01.2005 22:15
mikä luokka ruotsissa vastaa meän F:ää...oliko H?
ja jos oli ni onko niillä samat säännöt koneiden puolesta ku meillä F:ssä..
eli lähinnä tää iskun mitta juttu kiinnostas
ps...ei oo tarkotus tehä stroker taunusta

power is nothing without control...
-
sps1
- KV

- Viestit: 754
- Liittynyt: 10.08.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja sps1 » 09.01.2005 22:55
Eikös se ole Nationella Klassen :? Säännöistä en muista tarkkaan mutta ei kai niissä mitään suurta eroa ole koska piti joskus ostaa sieltä mk2 Golf enkä ainakaan muista että olisi pitänyt rakentaa autoa uusiksi että olisi saanut ajaa täällä.
-
Fred
- Viestit: 16
- Liittynyt: 24.06.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja Fred » 10.01.2005 15:23
On Nationella klassen ja käytetään lyhennystä Nat. ,mutta muuttui jossain vaiheessa nimeksi grupp H,jota nykyään yleisemmin käytetään. Ja nimenomaan iskunpituuksissa ON eroja.Escorteissa sallittu 2,3 ja Opeleissa 2,4 akselit.Myös Golf II:ssa kannattaa olla tarkkana,sillä nopeimmissa autoissa on 2,0 akseli,joka ei ymmärtääkseni Suomessa ole sallittu.Volvoissa on 940:een luokiteltu myös 2,5 ns.marine-akseli. Nämä nyt ainakin tulivat mieleen,ja lisäksi on aika paljon muitakin sellaisia autoja joita ei suomessa saa F ryhmään.
-
Kartaani
- A-Junnu

- Viestit: 77
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja Kartaani » 13.01.2005 20:19
Onko kellään tietoa kaari- ym. turvavaruste säänöistä?
Käsittääkseni sieltä on tuotu jonkun verran ainakin
Volvoja, mutta kelpaako korit siltään suoraan äffään?
Ei tuolla peruskoulu ruåtsilla oikein
ymmärrä kaikkea mitä hurrien sivuilla kerrotaan...

-
peteracing
- KV

- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
Viesti
Kirjoittaja peteracing » 13.01.2005 20:57
eikös ne pidä sielläki tehdä fia:n luokitusten mukaisesti??

power is nothing without control...