No, eipä tuo nyt mitään haittaa, jos meno maittaagtdriver kirjoitti:No nyt on sinne sitten hirveet ryysikset kun täällä on paikkaa kuuluteltu.![]()
Reitti -08
- R8G
- Yleinen

Mauno kirjoitti:Minun suunnitelmat on tässä:
Perjantai: EK 4: Palsankylä ja EK 7: Palsankylä
...ja se oli sitten siinä. Harva näyttäisi lähtevän Palsankylälle täältä. Jos Palsankylälle on meniöitä, niin mulla on vinkki: Kannattaa mennä katsomaan EK:n TOISEEN mutkaan. Se vasta on hyvä paikka. Itse menen ainakin paikan päälle kuvaamaan. Tuota kohtaa ei ole käytetty 8 vuoteen. Itse olin siellä kahdeksan vuotta sitten ja siinä tapahtui yksi komea kaato.
Ei muutakun komeita kuvauskelejä...
- TOOFAST
- A-Junnu

- Viesti:
Toinen erittäin potentiaalinen paikka on joka ilta 3.30 starttaava Gigglinin portaat.... On pelittänyt joka vuosi. Yleensä irtoaa komeita nokkaperiä kun tarjotaan narikan ohi nostamatta... Muutama veto aiheuttanut myös lajille väistämättömiä lanssitaukoja... tänä vuonna paikka vielä jopa härskimpään makuun, portaissa uusittu rappujen raudat.... runkitakuu...Mauno kirjoitti:Minun suunnitelmat on tässä:
...ja se oli sitten siinä. Harva näyttäisi lähtevän Palsankylälle täältä. Jos Palsankylälle on meniöitä, niin mulla on vinkki: Kannattaa mennä katsomaan EK:n TOISEEN mutkaan. Se vasta on hyvä paikka. Itse menen ainakin paikan päälle kuvaamaan. Tuota kohtaa ei ole käytetty 8 vuoteen. Itse olin siellä kahdeksan vuotta sitten ja siinä tapahtui yksi komea kaato.
Nimim. joskus pokena....
Voittaa kaikki Palsankylät...
- Monsteri
- KV

Onko tossa paikassa karsinaa? Kirjottakaa joku sama englanniksikkin kun noi ulkomaan elävätkin paikkoja kyseli....TOOFAST kirjoitti:Toinen erittäin potentiaalinen paikka on joka ilta 3.30 starttaava Gigglinin portaat.... On pelittänyt joka vuosi. Yleensä irtoaa komeita nokkaperiä kun tarjotaan narikan ohi nostamatta... Muutama veto aiheuttanut myös lajille väistämättömiä lanssitaukoja... tänä vuonna paikka vielä jopa härskimpään makuun, portaissa uusittu rappujen raudat.... runkitakuu...Mauno kirjoitti:Minun suunnitelmat on tässä:
Nimim. joskus pokena....
Voittaa kaikki Palsankylät...
- Mauno
On sekin parempi kuin ei mitään.![]()
"No 8 vuotta sitten tässä tapahtu yks ulosajo..."
![]()
Silloin kun siinä aikanaan ajettiin (olikohan nimeltään Ranta-Esso) ralli niin tapahtui huikeat n. 20 ulosajoa. Tarkkaa lukua en muista (eikä tuo välttämättä pidä edes paikkaansa toi lukumäärä), mutta myös pari vuotta myöhemmin sama paikka ja ulosajoja tosin tuli vain neljä.
"Synkkä ei rallille."
- Kummeli -
- Kummeli -
- Atte85
- Yleinen

- Viesti:
- fani91
- WRC

- Viesti:
Täällä ei taideta paikkoja kovinkaan paljoa huudella :DAtte85 kirjoitti:tietääkö joku mitään hyvää runkipaikkaa väärinmajasta? tosin ei oo ajettu moneen vuoteen eli on vaikee sanoo mut voi sanoo jos on ollu 80 luvul kattomas ;D ei varmaan muista enää mut vois sanoo jotai hyvii paikkoij jos tietää :)
TMI Joonas Lehtinen
Kuvia ja videoita moottoriurheilu tapahtumista.
JM-motormedia
Motorsport behind the lenses since 2005
Kuvia ja videoita moottoriurheilu tapahtumista.
JM-motormedia
Motorsport behind the lenses since 2005
- Tinke
- WRC

- Viesti:
Mauno kirjoitti:On sekin parempi kuin ei mitään.![]()
![]()
Silloin kun siinä aikanaan ajettiin (olikohan nimeltään Ranta-Esso) ralli niin tapahtui huikeat n. 20 ulosajoa. Tarkkaa lukua en muista (eikä tuo välttämättä pidä edes paikkaansa toi lukumäärä), mutta myös pari vuotta myöhemmin sama paikka ja ulosajoja tosin tuli vain neljä.
Onhan se hienoo jos pimeessä rallissa on mesta joskus toiminu :) sinne siis!!!
---------------------------
motorsporttraveller.net
motorsporttraveller.net
- henkka_ok
- WRC

-84 Kesoil rallin paikat! <3<3Tinke kirjoitti:Mauno kirjoitti:On sekin parempi kuin ei mitään.![]()
![]()
Onhan se hienoo jos pimeessä rallissa on mesta joskus toiminu :) sinne siis!!!
Ei taitu!
- Tinke
- WRC

- Viesti:
- Mopoilija
- WRC

- Viesti:
Todellakin! Muistanko jopa ihan väärin että ois joku jopa onnistunu ojaan menemää tai nurin.Tinke kirjoitti:Kun kerran täällä paikkoja oikein hehkutetaan ni kai se on avattava sanainen arkku ja kehuttava Kakariston risteystä näinkinpäin! On siinä pöllytelty penkkoja A-ryhmän aikaan melkosesti :)
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- Atte85
- Yleinen

- Viesti:
-
toniol
- WRC

- Viesti:
Ei välttämättä, kilpailijat saavat oman käsityksenä mukaan ajaa erikoiskokeelle mistä haluavat, tutustumiskartoissa on sitten merkitty tiet mitä tulee käyttää kun lähtee ajamaan juuri ajettua erikoiskoetta uudelleen läpi.Atte85 kirjoitti:tietääkö kukaan et meneekö kilpailijat nuotitusjakson aikana niitä reittejä pitkin mitä ne menee kilpailunaikana siis tarkotan että meneekö ne samoja siirtymätaipale teitä?
Toni Ollikainen | http://www.tonigraphs.com | @ Facebook
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**