Reitti -08

Neste Rally Finland discussion Finnish and English. Neste Rally Finland keskustelu Suomeksi ja Englanniksi. Myös vetomieskeskustelu täällä!
Vastaa Viestiin
Mauno

Viesti Kirjoittaja Mauno » 25.07.2008 16:52

gtdriver kirjoitti:No nyt on sinne sitten hirveet ryysikset kun täällä on paikkaa kuuluteltu. :lol: :lol:
No, eipä tuo nyt mitään haittaa, jos meno maittaa 8)
"Synkkä ei rallille."

- Kummeli -

R8G
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja R8G » 25.07.2008 18:33

Mauno kirjoitti:Minun suunnitelmat on tässä:

Perjantai: EK 4: Palsankylä ja EK 7: Palsankylä

...ja se oli sitten siinä. Harva näyttäisi lähtevän Palsankylälle täältä. Jos Palsankylälle on meniöitä, niin mulla on vinkki: Kannattaa mennä katsomaan EK:n TOISEEN mutkaan. Se vasta on hyvä paikka. Itse menen ainakin paikan päälle kuvaamaan. Tuota kohtaa ei ole käytetty 8 vuoteen. Itse olin siellä kahdeksan vuotta sitten ja siinä tapahtui yksi komea kaato.
:lol: :lol: "No 8 vuotta sitten tässä tapahtu yks ulosajo..." :lol:

Ei muutakun komeita kuvauskelejä... :lol:

TOOFAST
A-Junnu
A-Junnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOOFAST » 25.07.2008 20:15

...ja se oli sitten siinä. Harva näyttäisi lähtevän Palsankylälle täältä. Jos Palsankylälle on meniöitä, niin mulla on vinkki: Kannattaa mennä katsomaan EK:n TOISEEN mutkaan. Se vasta on hyvä paikka. Itse menen ainakin paikan päälle kuvaamaan. Tuota kohtaa ei ole käytetty 8 vuoteen. Itse olin siellä kahdeksan vuotta sitten ja siinä tapahtui yksi komea kaato.
Toinen erittäin potentiaalinen paikka on joka ilta 3.30 starttaava Gigglinin portaat.... On pelittänyt joka vuosi. Yleensä irtoaa komeita nokkaperiä kun tarjotaan narikan ohi nostamatta... Muutama veto aiheuttanut myös lajille väistämättömiä lanssitaukoja... tänä vuonna paikka vielä jopa härskimpään makuun, portaissa uusittu rappujen raudat.... runkitakuu...

Nimim. joskus pokena....

Voittaa kaikki Palsankylät...

Monsteri
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Monsteri » 25.07.2008 20:19

TOOFAST kirjoitti:

Toinen erittäin potentiaalinen paikka on joka ilta 3.30 starttaava Gigglinin portaat.... On pelittänyt joka vuosi. Yleensä irtoaa komeita nokkaperiä kun tarjotaan narikan ohi nostamatta... Muutama veto aiheuttanut myös lajille väistämättömiä lanssitaukoja... tänä vuonna paikka vielä jopa härskimpään makuun, portaissa uusittu rappujen raudat.... runkitakuu...

Nimim. joskus pokena....

Voittaa kaikki Palsankylät...
Onko tossa paikassa karsinaa? Kirjottakaa joku sama englanniksikkin kun noi ulkomaan elävätkin paikkoja kyseli....

Mizka
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Mizka » 27.07.2008 15:42

Löytyiskö tietämystä Surkeesta? Väliteitä ainakin riittää, vaan onko sitten mitään nähtävää?

Mauno

Viesti Kirjoittaja Mauno » 27.07.2008 15:48

On sekin parempi kuin ei mitään.:lol:

Silloin kun siinä aikanaan ajettiin (olikohan nimeltään Ranta-Esso) ralli niin tapahtui huikeat n. 20 ulosajoa. Tarkkaa lukua en muista (eikä tuo välttämättä pidä edes paikkaansa toi lukumäärä), mutta myös pari vuotta myöhemmin sama paikka ja ulosajoja tosin tuli vain neljä. :lol:
"Synkkä ei rallille."

- Kummeli -

Atte85
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Atte85 » 27.07.2008 15:50

tietääkö joku mitään hyvää runkipaikkaa väärinmajasta? tosin ei oo ajettu moneen vuoteen eli on vaikee sanoo mut voi sanoo jos on ollu 80 luvul kattomas ;D ei varmaan muista enää mut vois sanoo jotai hyvii paikkoij jos tietää :)

fani91
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fani91 » 27.07.2008 15:56

Atte85 kirjoitti:tietääkö joku mitään hyvää runkipaikkaa väärinmajasta? tosin ei oo ajettu moneen vuoteen eli on vaikee sanoo mut voi sanoo jos on ollu 80 luvul kattomas ;D ei varmaan muista enää mut vois sanoo jotai hyvii paikkoij jos tietää :)
Täällä ei taideta paikkoja kovinkaan paljoa huudella :D
TMI Joonas Lehtinen
Kuvia ja videoita moottoriurheilu tapahtumista.

JM-motormedia
Motorsport behind the lenses since 2005

Tinke
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinke » 27.07.2008 16:33

Mauno kirjoitti:

Silloin kun siinä aikanaan ajettiin (olikohan nimeltään Ranta-Esso) ralli niin tapahtui huikeat n. 20 ulosajoa. Tarkkaa lukua en muista (eikä tuo välttämättä pidä edes paikkaansa toi lukumäärä), mutta myös pari vuotta myöhemmin sama paikka ja ulosajoja tosin tuli vain neljä. :lol:

Onhan se hienoo jos pimeessä rallissa on mesta joskus toiminu :) sinne siis!!!
---------------------------
motorsporttraveller.net

henkka_ok
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja henkka_ok » 27.07.2008 16:39

Tinke kirjoitti:
Mauno kirjoitti:

Onhan se hienoo jos pimeessä rallissa on mesta joskus toiminu :) sinne siis!!!
-84 Kesoil rallin paikat! <3<3
Ei taitu!

Tinke
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinke » 27.07.2008 16:51

Kun kerran täällä paikkoja oikein hehkutetaan ni kai se on avattava sanainen arkku ja kehuttava Kakariston risteystä näinkinpäin! On siinä pöllytelty penkkoja A-ryhmän aikaan melkosesti :)
motorsporttraveller.net

Mopoilija
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 27.07.2008 16:59

Tinke kirjoitti:Kun kerran täällä paikkoja oikein hehkutetaan ni kai se on avattava sanainen arkku ja kehuttava Kakariston risteystä näinkinpäin! On siinä pöllytelty penkkoja A-ryhmän aikaan melkosesti :)
Todellakin! Muistanko jopa ihan väärin että ois joku jopa onnistunu ojaan menemää tai nurin.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli

arskar
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja arskar » 27.07.2008 17:05

Näköalat vaan Kakaristossa näinpäin ovat huonommat. Ei sitä risteystä kunnolla näe hyvin yleisömassasta ja seuraava ylämäki oikea sitten loppuosaltaan häviää vippikylän taakse. Eli harvemmille tarjolla näköaloja näinpäin ajaessa.

Atte85
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Atte85 » 27.07.2008 17:34

tietääkö kukaan et meneekö kilpailijat nuotitusjakson aikana niitä reittejä pitkin mitä ne menee kilpailunaikana siis tarkotan että meneekö ne samoja siirtymätaipale teitä?

toniol
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toniol » 27.07.2008 17:42

Atte85 kirjoitti:tietääkö kukaan et meneekö kilpailijat nuotitusjakson aikana niitä reittejä pitkin mitä ne menee kilpailunaikana siis tarkotan että meneekö ne samoja siirtymätaipale teitä?
Ei välttämättä, kilpailijat saavat oman käsityksenä mukaan ajaa erikoiskokeelle mistä haluavat, tutustumiskartoissa on sitten merkitty tiet mitä tulee käyttää kun lähtee ajamaan juuri ajettua erikoiskoetta uudelleen läpi.
Toni Ollikainen | http://www.tonigraphs.com | @ Facebook
**En vastaa foorumin kuvakyselyihin. Kuvakyselyiden merkeissä ota yhteyttä sähköpostitse.**

Vastaa Viestiin