siis nythän oli kyse ladasta!! taatusti valmiin ladan löytää paljon edullisemmin kuin itse tekemällä ja toiseksi niitä on ihan varmasti jo valmiiksi olemassa autotallien nurkilla käyttämättömänä kun kaikilla pitää olla gt corolla tai bmw. mielestäni on rahan tuhlausta tehdä lisää sellaisia kilpureita joita seisoo käyttämättömänä kilpailukyvyttömyyden takia. miksei kukaan sitten rakenna siviiliautosta kilpuriksi lanciaa??Whiz kirjoitti:1403 kirjoitti:Kuka ne autot sitten alkujaan rakentaa, kun aina vastaus on; Ei kannata itse rakentaa, vaan ostaa valmis???jjy kirjoitti:ajaahan voi millä kukakin haluaa mutta se on eri asia kannattaako sellaista itse rakentaa? kannattaisi ehkä etsiä valmista autoa tai hyvää aihiota koska hinta on aika lailla sama rakentaako kilpailu kykyisestä autosta vai kilpailukyvyttömästä. samat muutokset joutuu joka tapauksessa tekemään.
Nim.Merk; Ihmettelevä
Ralliautotehdas![]()
![]()
![]()
![]()
Ladalla sprinttiä?
- jjy
- Yleinen

- Mizka
- KV

Kyllä sillä trophy-auton hinnalla saa jo oikein kunnon palikoilla rakennetun Ladankin.[/quote]
Katsos pointtina olikin se, että olkoon auto vaikka rambleri kunhan se eka auto ostetaan valmiina. Itse oon väsännyt nyt jo kolmatta vuotta omaa ekaa ralliautoa ja yksi ***** sprintti on takana. Sudenkuoppien takia auto on tänä aikana rakennettu 2 kertaa uusiksi lukuunottamatta koria. Nyt kun pääsis tohon mietintä asteelle takaisin niin en epäröisi hetkeäkään rakentelun ja valmiin auton välillä.
Katsos pointtina olikin se, että olkoon auto vaikka rambleri kunhan se eka auto ostetaan valmiina. Itse oon väsännyt nyt jo kolmatta vuotta omaa ekaa ralliautoa ja yksi ***** sprintti on takana. Sudenkuoppien takia auto on tänä aikana rakennettu 2 kertaa uusiksi lukuunottamatta koria. Nyt kun pääsis tohon mietintä asteelle takaisin niin en epäröisi hetkeäkään rakentelun ja valmiin auton välillä.
- numppa
- KV

En ymmärrä mitä ajat takaa,haluat että ostetaan trophy-auto ekaksi autoksi vai?Mizka kirjoitti:
Sanoin vain että sillä trophy auton hinnalla saa jo sen ladan missä on kunnon alusta,suorakytkentä ja lukollinen perä 5,3 välityksellä.
Otetaan esimerkiksi nyt tuo lada mistä aloittaja kyseli.
Uusia osia saa todella halvalla
5,3 perävälitys 250e
suorakytkentälaatikko 1200-1500e
peltiosat muutamia kymppejä
etutukivarret 20e kpl huom. uudet alkuperäiset ei siis mitään tarvikeromua.
Jos ladalla kilpaileminen ei ole ongelma niin rakentamaan vaan tai ostamaan valmis auto.
Kyllä sillä ladalla pytyillekin asti kerkeää ja sekös noita rahalla harrastavia harmittaa.
325 bemun hinnalla taitaa saada kaksi hyvää ladaa.
- Mizka
- KV

Mulle on ihan sama millä kukin ajaa, mutta suosittelisin että se eka auto ostettaisiin valmiina ja mieluiten se olisi sellainen auto, joka ei ole viidestä eri henkilö- tai pakettiautosta kasattu, eli mieluummin trophy kuin laada.
Sitten kun on päästy ajelemaan ja lajiin kunnolla sisään, niin sitten on ihan perusteltua rakentaa mieleisensä kilpuri. Ymmärsitkö?
Sitten kun on päästy ajelemaan ja lajiin kunnolla sisään, niin sitten on ihan perusteltua rakentaa mieleisensä kilpuri. Ymmärsitkö?
- numppa
- KV

ÖÖÖÖ,olet nyt pahasti sotkenut automerkit.Mizka kirjoitti:Mulle on ihan sama millä kukin ajaa, mutta suosittelisin että se eka auto ostettaisiin valmiina ja mieluiten se olisi sellainen auto, joka ei ole viidestä eri henkilö- tai pakettiautosta kasattu, eli mieluummin trophy kuin laada.
Nämä muotimerkit F-ryhmässä on kasattu niistä sekasikiöistä.
Ainakaan omat ladat sisälsi vain ja ainoastaan venäjältä tulleita alkuperäisiä osia.
Tästä merkistä kyllä on "lainattu" osia noihin muihin merkkeihin mm. vetareita,laatikoita,periä yms. juuri sen takia kun ne on kestäviä/halpoja.
- Mopoilija
- WRC

- Viesti:
Mitäs jos yhdistetään noi kaks asiaa mistä edelliset kirjottajat puhelee...
Ei meinaan oo noi Samarankaan osat mitään järin kalliita moniin muihin verrattuna... Ja trophyn puolesta alotus autona puhuu mun mielestä eniten lähtöpaikka ralleissa, ei tartte pelätä panssarin varassa ajelusta juurikaan.
Ei meinaan oo noi Samarankaan osat mitään järin kalliita moniin muihin verrattuna... Ja trophyn puolesta alotus autona puhuu mun mielestä eniten lähtöpaikka ralleissa, ei tartte pelätä panssarin varassa ajelusta juurikaan.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- Spoileri
- KV

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta sanon vaan, että ostat sitten millasen auton tahansa, niin koita löytää joku hyväkoppanen. Itellä on nyt jotain kaks ja puol vuotta kokemusta varsin maailmaa nähneestä Starletista ja joskus tuntuu, et se on vähän liikaa. Kaadettu sitä ei ole kuin yhden kerran ja sekin ihan omissa käsissä, mutta muuten on mälliä saanut ja ilmeisesti jos jonkinlaisella turaukolla kiertänyt. Koskaan ei tiedä tarkalleen missä ja miten minkäkin korinosan pitäisi oikeasti olla. Ja sitten vielä kun siinä on sekasin Starlet, Carina, Corolla, Hiace, Astra, Lada 2101, Mirafiori, Mersu, Audi 80...
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
-
pvdriver
- KV

Ohjauksessa: rakentaa hammastanko. Simpukalla ei tee mitää, hidas ja jäykkä. Sprinttisäännöthän antaa vaihtaa tilalle hammastangon.
Alustaahan pitää saada jäykemmäksi, keinolla tai toisella...
Kannattaa lueskella ja selailla tuota ladaboardiakin, siellä paljon juttua ladojen rakentelusta ja virittelystä.
Alustaahan pitää saada jäykemmäksi, keinolla tai toisella...
Kannattaa lueskella ja selailla tuota ladaboardiakin, siellä paljon juttua ladojen rakentelusta ja virittelystä.
KORPICS.webs.com "Moottoriurheilua kuvina
- Lakki