Hans klipseistä?

Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
Midas
A-Junnu
A-Junnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Midas » 15.10.2009 09:00

AP;n vastaus pitää paikkansa...
Hans-clipsejä voi ostaa erikseen ja itse asentaa omaan kypäräänsä jossa on tehtaalla esiporatut reiät => ei tätä kukaan kiellä mutta ei myöskään suosittele...

Jotta kypärä olisi kelvollinen niissä luokissa, joissa Hans-niskatuen käyttö on pakollinen on kypärässä oltava kaksi asiaa:

1) Hans-clipsit
2) Fia hologram tarra
=> tarrassa on tosiaan Hologrammi, eli sitä on turhaa yrittää kopioda jollakin värikopiokoneella tai vastaavalla niinkuin Saarenmaalla oli todennäköisesti tehty...

pena1212
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja pena1212 » 16.10.2009 21:07

Midas kirjoitti:AP;n vastaus pitää paikkansa...
Hans-clipsejä voi ostaa erikseen ja itse asentaa omaan kypäräänsä jossa on tehtaalla esiporatut reiät => ei tätä kukaan kiellä mutta ei myöskään suosittele...

Jotta kypärä olisi kelvollinen niissä luokissa, joissa Hans-niskatuen käyttö on pakollinen on kypärässä oltava kaksi asiaa:

1) Hans-clipsit
2) Fia hologram tarra
=> tarrassa on tosiaan Hologrammi, eli sitä on turhaa yrittää kopioda jollakin värikopiokoneella tai vastaavalla niinkuin Saarenmaalla oli todennäköisesti tehty...
KYSYMYS,mithän tarkoitat saarenmaalla tehdyllä tarralla,haluan suoran vastauksen,en mitään vihjailuja.jos et uskalla vastata tässä soita 0400 472142.ps selvennyksesi,kaikille,mukana eestin kisoissa melko kauan,ei itsellä käytössä nyt em.kypärää,eikä hanssia,mutta selvyyttä asiaan!!!!!!!!!

Pilkunviilaaja
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja Pilkunviilaaja » 16.10.2009 23:08

pena1212 kirjoitti:
Midas kirjoitti:AP;n vastaus pitää paikkansa...

1) Hans-clipsit
2) Fia hologram tarra
KYSYMYS,mithän tarkoitat saarenmaalla tehdyllä tarralla,haluan suoran vastauksen,en mitään vihjailuja.jos et uskalla vastata tässä soita 0400 472142.ps selvennyksesi,kaikille,mukana eestin kisoissa melko kauan,ei itsellä käytössä nyt em.kypärää,eikä hanssia,mutta selvyyttä asiaan!!!!!!!!!

Onpas paljon huutomerkkejä...
Midas viittaa tuossa tarra-asiassa minun aiemmin kertomaan asiaan Saarenmaan katsastuksessa löydetyistä väärennetyistä tarroista. Virolainen katsastusmies oli tarkkana ja huomasi tarraväärennyksen venäläisparin kypäristä. Asia alistettiin virolaiselle kilpailunjohtajalle, joka päätti, että noilla kypärillä ei saanut ajaa ko. kilpailussa.
Taisi olla sama virolainen katsastaja, kun löysi muutama vuosi sitten väärennetyt penkkitarrat silloin virolaisparin autosta.

Itse koen, että kilpailijoiden on hyvä tietää näistä feikkitarroista, että osataan olla riittävän hereillä kalliita tuotteita ostettaessa. Jos joku tekee itse feikkitarran ja jää siitä kiinni, niin siinä tapauksessa tietenkään ei niin suurta vääryyttä pääse tapahtumaan. Sen sijaan jos hyvässä uskossa ostaa väärennetyn tuotteen, niin siinä tapauksessa kärsijän roolissa on kyllä minun mielestäni väärä henkilö. Puhumattakaan siitä, että itse tuote ei todennäköisesti näitä tiukkoja laatuvaatimuksia täytä.

Vastaa Viestiin