Jaa, minkähänlaiset ne Freetechnicsin ohjeet oli?
Ja tämän topicin alkuperäiseen ongelmaan löyty aikoinaan ratkaisu, sieltä puuttu yhdestä kurkusta se pieni ruuvi, joka on sisäkurkun yläpuolella kaasarin rungossa. Onko ne nyt synkromittarille tarkoitetut reiät, vai mitkä. Reiän tukkimisen jälkeen tyhjäkäynti palautui.
Dellorto tulvaongelma KIIRE!!
- Spoileri
- KV
Re: Dellorto tulvaongelma KIIRE!!
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
-
- A-Junnu
Re: Dellorto tulvaongelma KIIRE!!
Sieltä neuvottiin näin: Kaasarin kansi käteen,pysty asentoon,ei ylösalaisin. Siten että koho ei paina neulaventtiilin jousta ja tästä mitataan kohon yläreunasta ja tiivisteen alapinnasta 15mm,saa kuulema olla 14-16mm niin pitäs toimia vielä. Mulla ne on nyt tuohon säädetty ja silti vuotaa vieläkin,ajaessa ei vuoda mutta kun sammuttaa niin pudottaa tipan sillon tällön.
Kyllä mulla pyörii tyhjäkäyntiä tuo,ainut että saisi olla tyhjäkäynti suuttimet vähän isommat kun saa nyt olla seosruuvit melkein selällään,5 kierrosta auki että jaksaa pyöriä tyhjäkäyntiä,jos pienentää kierroksenkaan niin ei pyöri tyhjäkäyntiä.
Kyllä mulla pyörii tyhjäkäyntiä tuo,ainut että saisi olla tyhjäkäynti suuttimet vähän isommat kun saa nyt olla seosruuvit melkein selällään,5 kierrosta auki että jaksaa pyöriä tyhjäkäyntiä,jos pienentää kierroksenkaan niin ei pyöri tyhjäkäyntiä.