Vetomies 2005

Kotimaan ralli- ja sprintkilpailujen ennakkopuinti, voittajaveikkaukset ja muu ennen kilpailua tapahtuva spekulointi.
HellHammer
KV
KV

Viesti Kirjoittaja HellHammer » 30.12.2004 03:56

Unto kirjoitti:Kyllä omasta mielestäni toi viimevuoden vetomies kisa oli vähän floppi.

Omaan silmään noitten F:läisten meno ei juuri näyttänyt miltään. WRC:tten jälkeen S1600 näytti hitailta, mutta S1600 jälkeen F:läiset näytti olevan jotain säälittävän ja naurettavan välimailta :( (anteeksi tarkoitus ei ollut loukata ketään [itse tuskin olisin parempaan pystynyt])

Paikka jossa autoja katselin ei tosin antanut oikeutta F:läisille (mutasen risteys ja sitä edeltävä hyppy) F:läinen kun vaatii hitaamman tien näyttävään etenemiseen.

Osallistumis maksu on kysynnän ja tarjonnan laki. Ja kyllä jokainen F:läinen autokunta joka kisaan mukaan hyväksytään nostaa kilpailujärjestäjän kustannuksia, joskos r.F nyt kattaisi itse omat kustannukset??

....että näin!!!!! YRITTÄISIT käsittää..Taisit olla itse se kävelevä floppi! Millon me nähdään se sun WRC tiellä?!?!...perehdy lajiin ennen ku alat huuteleleen!!! UNTO!!!!...joskos nyt r.F kattaisi omat kustannukset?!...kuka sitten?! sponsorit?!? 8O Anna UNTO aamu tuulen keinuttaa!!!!

markomartini
KV
KV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markomartini » 30.12.2004 10:07

Se joka haluaa ajaa maksaa sen oli se sitten 200 tai 500, ihanan kallista.
Mut elämä on. :wink:

SN
A-Junnu
A-Junnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SN » 30.12.2004 21:01

markomartini kirjoitti:Se joka haluaa ajaa maksaa sen oli se sitten 200 tai 500, ihanan kallista.
Mut elämä on. :wink:
Elikäs maksaa täytyy!!!
"Se on hianoo kun pojat soittaa pianoo"

Unto
KV
KV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unto » 30.12.2004 21:23

....että näin!!!!! YRITTÄISIT käsittää..

Anteeksi käsittää mitä?

Taisit olla itse se kävelevä floppi!

Tämän tiesin jo entuudestaan!

Millon me nähdään se sun WRC tiellä?!?!

Toivottavasti ensi kesän alussa, tosin auto on F.ryhmäläinen harraste peli

...perehdy lajiin ennen ku alat huuteleleen!!! UNTO!!!!...

Niin toisinaan mikään ei riitä, ja joskus sitä on liikaa!. Mutta joka päivä sitä oppii uutta!

joskos nyt r.F kattaisi omat kustannukset?

Toivotaan niin.!

...kuka sitten?!

En minä ainakaan.

sponsorit?!?

Tuskin.

8O Anna UNTO aamu tuulen keinuttaa!!!!

Se voisi olla mukavaa.

On se rattosaa, tämä rakentava keskustelu :D

Hauska huomata tässä vuosien saatossa että kuinka vahvan aseman F:ryhmä on joistain harrastajista saanut. Välillä tuntuu, että siittä on tullut joillekkin jotain elämää suurempaa.
Itse olen monesti kirjaillut tänne foorumiin F.ryhmästä sellaisia, ei niin mairittelevia kirjoituksia, ja monesti vastaan otto on ollut lähes saman kaltaista mitä nimim. "HelvetinVasara" tässä edeltä kirjoitteli.
Aina kun olen kirjoittanut tänne (tai ihan mihin tahansa) foorumiin, on tekstissä vain ja ainoastaan minun omia näkemyksiä, tuntemuksia, luuloja ja arvailuja. Teksteissäni olen monesti osoittanut "tyhmyyteni", mutta olen myös yrittänyt pitää mielessä tiettyjä elämän realiteettejä. Ei ole mikään pakko olla samaa mieltä asiosta eikä edes samaistua ajatuksiini. Jokainen olkoon asiosta omaa mieltä! Jokainen taaplatkoon tyylillään. Toivotaan että tästä paskan lätinästä joskus joku asiallisuuskin lohkeisi.

Jos nyt kuitenkin pahoitin jonkun mielen niin pyydän nöyrimmin anteeksi (jälleen kerran). Jos joskus baari tiskillä törmätään, niin oluen kyllä pistän.

J_Mantyla
KV
KV

Viesti Kirjoittaja J_Mantyla » 30.12.2004 22:07

Aika hyvin juttua tässä topikissa.

Ollaanko kaikki samaa mieltä että Vetomies-kisa on suurin tapahtuma mihin äffäautolla voi Suomessa osallistua? Pitäisikö maailmanluokan pätkille ja maailmanluokan yleisön eteen päästä esiintymään kyläkisan hinnalla?

Mä veikkaan että ensi vuoden kisaan on edelleen enemmän tulijoita kuin kisaan otetaan. Osaako joku nimetä tämän vuoden kisaan osallistuneen tiimin joka haukkui kisan maan rakoon?

Kauko
Yleinen
Yleinen

Markkinatalous

Viesti Kirjoittaja Kauko » 31.12.2004 09:35

Tää Vetomies kisa oli ihan hyvin järjestetty, näin kilpailijan kannalta. Pienellä hiomisella siitä saadaan entistä parempi. Henkilökohtaisesti oon sitä mieltä että nää pitkät pätkät sopivat myös äffäläisille. Siellä veri ja kaluston kestävyys todella punnitaan. Mitä taas tohon maksuun tulee, niin onhan se koomista että Akk ilmoitti usealla suulla että tarkoitus ei ole rahastaa vetomiehiä, vaan saada yleisölle enemmän nähtävää. Ja onhan se aika yleinen mielipide että aika vähän autoja on tossa wrc kisassa katsojan kannalta. Nyt sitten on aika ja mielipiteet muuttuneet. Eli jos kerran tulijoita tuntuu piisaavan, niin eikun reilusti tuplataan ilmoittautumismaksu. Tää on markkinataloutta.

markomartini
KV
KV
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markomartini » 31.12.2004 09:54

Varmaankin ylimääräisen 300 saa kasaan koko pudjettiin,tuskin keltään tiimiltä se jää siitä kiinni.Myykää vaikka pari ylimääräistä mainosta.Moniko arvostelija on edes harkinnut ajavansa kyseistä kisaa :?:

Tinke
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinke » 31.12.2004 11:38

kait akk nyt sit pistää erikseen myyntiin liput joilla saa katsoa vetomiesten menoa... ja sit joka pätkälle sellaset ladonoven kokoset järkkärit poistamaan nämä joilla ei oo "vetomies"-lippua :D
*tätä ei kannata ottaa tosissaan*

mjoo onhan se 500e melko kova hinta yhdestä kisasta, mutta tiimin saama näkyvyys on kyllä aika kova MM-kisassa, eli "kannattaa" panostaa... juu ja jos kisavideo kiinnostaa niin nyt kun on tota kotisivutilaakin enemmän niin voisin jonkinlaisen pikkukoosteen (2x kameramiestä alustavasti) sieltä tehdä web-muotoon... (tosin siihen pitää kysyä lupaa Mahoselta ensin..)
---------------------------
motorsporttraveller.net
---------------------------

henkka_ok
WRC
WRC

krhm...

Viesti Kirjoittaja henkka_ok » 14.01.2005 20:33

Kyllä se vaan väkisin tuli mieleen, vaikkei olisikaan halunnut, mutta vähän vaisu vaikutelman tuo Vetomies -04 jätti. Urriassa näytti siltä, että porukalla on yritystä. Moksi-Leustussa ei enää näyttänyt. Jotenkin tuntui siltä, että ne, joilla ei ollut enää mahdollisuuksia voittoon tai muuten sijoituksille, ajelivat pätkät läpi pelkästä kokemisen riemusta. Tämä siis penkalta ja vain penkalta arvioituna.

Minun mielestä olisi kokeilemisen arvoista lisätä Vetomies F-CUPin osakilpailuksi. Todennäköisesti lisäisi itse sarjankin suosiota ja julkisuutta, ehkä jopa arvostustakin. Ainakin silloin muillakin kuin kolmella nopeimmalla olisi jotain tavoiteltavaa kun sarjapisteitä ropisisi.

Tietty ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä... AKK vs. F-CUP, nuotittamaton vs. nuotitettu Vetomies, mutta antakaapas mielipiteitä, onko ajatus ihan mahdoton?

Kartanlukija
KV
KV

Re: krhm...

Viesti Kirjoittaja Kartanlukija » 14.01.2005 21:35

henkka_ok kirjoitti: ...

Minun mielestä olisi kokeilemisen arvoista lisätä Vetomies F-CUPin osakilpailuksi. Todennäköisesti lisäisi itse sarjankin suosiota ja julkisuutta, ehkä jopa arvostustakin. Ainakin silloin muillakin kuin kolmella nopeimmalla olisi jotain tavoiteltavaa kun sarjapisteitä ropisisi.

Tietty ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä... AKK vs. F-CUP, nuotittamaton vs. nuotitettu Vetomies, mutta antakaapas mielipiteitä, onko ajatus ihan mahdoton?
Melko ylipääsemättömältähän tuo ajatus kuulostaa. F-cuppiin voidaan ottaa mukaan täydet 220 osallistujaa, miten ne vetomieheen sitten mahtuis? ja b-junnut ei pääse nuottikisaan ollenkaan ??
www.veku.net -autourheilukauppa netissä

henkka_ok
WRC
WRC

Re: krhm...

Viesti Kirjoittaja henkka_ok » 14.01.2005 21:41

Melko ylipääsemättömältähän tuo ajatus kuulostaa. F-cuppiin voidaan ottaa mukaan täydet 220 osallistujaa, miten ne vetomieheen sitten mahtuis? ja b-junnut ei pääse nuottikisaan ollenkaan ??
Totta... Tuota en tullut ajatelleeksi... :roll:

Mutta "jotain tarttis tehrä" että niille 60 hitaimmallekin olis jotain kannustetta...

vezku1
B-junnu
B-junnu

vetomies

Viesti Kirjoittaja vezku1 » 25.01.2005 23:11

Vetomies on erimies ...
kyllähän se niin on että rahalla saa ja hevosella pääsee ja täytyy ihan sanoa että on toi 500 egee aika hurja hinta , MUTTA suomesta ei tule löytymään mitään suurempaa näyttämöä äfville ja ihan näin tulevana rallikuljettajana sanoisin et kyllä täytys omast pers karvoist repiä se 500...

Katsojana sanon et vetomies -04 oli kyllä todella hyvä lisä Neste Ralliin vaikka kato oli aika suuri yhden päivän aikana. ite olin kattelemassa Urrian hypyllä ja monilla oli yritystä ja yleisö TYKKÄS, oli sitten mistä maasta tahansa...

Kyllä AKK:n pitäs tulla vähän vastaan, luulisi tuollaisen n. 250 e riittävän koska kustannukset tulee nouseen aika huimiks jos vielä sattuu vetään pihalle tai tekniikka pettää. Urrialle jäi pari koska tuli liian pitkä hyppy ja auto sitte levis ...

Moksi-Leustu: sinne ei ole äffillä mitään asiaa, tie on ihan pirun pehmee ,hajoaa vain autot sinne tien takia!!!

Perjantai olis myös hyvä päivä vetomies kisalle Laukaa, Lankamaa, Mökkiperä, Ruuhimäki... killerin pyöritys. olis hyvät pätkät meinaan...

Kaikki kattoon Vammala-rallia ja Koti-Karjala Rallia , hienot kisat tulossa !! :wink:

Matsku
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Matsku » 26.01.2005 09:45

Toi 500¤ on ihan inhimillinen jos vertaa sitä Hankirallin osanottomaksuun...
Taitaa olla 260¤ ja mitä sillä saa? No 450km reitti josta ek kilometrejä vain 110km, positiivista toki pätkien määrä 12kpl... Pikkasen voi kuitenkin tuolla vetomieskisassa olla eri fiilis vetää luisua kun on miljuuna katsojaa hurraamassa ja puitteet muutenkin kohdallaan... Onhan hankiksessakin lähtö kauppatorilta, mutta ei o kiva ajella joku 100km ekalle pätkälle( arvailua) ... Itse maksaisin mielummin ton 500¤ vetomiskisasta kuin 260¤ tynkä hankiksesta jos pitäis valita! Ton osanotto maksun saa jokainen kerättyä firmoilta jos viitsii vähän vaivaaa nähdä!

Kauko
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Kauko » 26.01.2005 11:58

Tuskinpa vaan ikinä Vetomieskisasta tulee F-cupin osakilpailua. Sen verran ennakkoluuloisia ovat todella monet cupin kiertäjät tota laillista ennakkotutustumista kohtaan. Mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Kauko
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Kauko » 22.02.2005 22:05

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Kisan säännöt löytyy Neste rallin sivuilta...70 kertaa 500 euroa on 35000 euroa. et silleen..

Vastaa Viestiin