Ja mitä tulee Hyundain kuskivalintaan niin Paddon nosti vauhtia ihan hyvin viime kaudella.Tosin Paddon ei kädetön ole koskaan ollutkaan kun muistelemme aikaa kun ajoi Ännän Mitsulla jne.Vauhdillisesti Hännisen kanssa samaa tasoa ja ehkä hiukan varmempi mitä tulee maaliin pääsyyn.
Paddonia voidaan varmaan käyttää markkinointimielessä siellä toisella laidalla maapalloa ja sekin kenties vähän vaikutti asiaan. Toivotaan että Hänninen onnistuu Ruotsissa ja nyt on paikka näyttää mihin pystyy ja paikkoja ei ehkä kovin monta enään tule.
Juho Hänninen / Hyundai =)
- kostituo
- B-junnu
Re: Juho Hänninen / Hyundai =)
Sitikalla Ruotsiin
-
- Yleinen
Vaikka ollaankin samankylän poikia Juhon kanssa niin jotenkin olen menettänyt uskoni Juhoon.On saanut tilaisuuksia näyttää mutta ei vaan ole onnistunut kunnolla.Nyt sitikalla ruottiin,täysin uusi auto,testiä varmaan ihan olematon määrä=ei voi onnistua.Minä niin toivon että olen väärässä.
- pete05
- Yleinen
Hieno homma mutta....samaa mieltä. Vaikeaa tulee olemaan mutta ainahan pitää toivoa sitä parasta.
Testiä tarvise sen 2 täyttäpäivää että ees jotenkin saisi alussa hommasta kiinni. Toinen paska juttu että vauhtia verrataan Meekkiin ja Östberiin jotka menee varmasti kovaa Ruottissa.
Testiä tarvise sen 2 täyttäpäivää että ees jotenkin saisi alussa hommasta kiinni. Toinen paska juttu että vauhtia verrataan Meekkiin ja Östberiin jotka menee varmasti kovaa Ruottissa.
KIMI ON KINGI
-
- Yleinen
Savonlinnassa oli eilen Seurahuonne ralli joissa Hänninen oli isänsä taustajoukoissa.Hänninen kertoi että Ruotsin ralli ei toteudu hänen osaltaan.Olis tarvittu 150 tuhatta euroo rahaa mutta sponsoreita ei löytynyt.Se siitä sitten.
- homer
- KV
Se siitä tosiaankin sitten:
http://www.hs.fi/urheilu/a1423019842819
Ei tartte Suomessa nyt Hännisen vaihdista ruottissa kenenkään mieltänsä pahoittaa...
http://www.hs.fi/urheilu/a1423019842819
Ei tartte Suomessa nyt Hännisen vaihdista ruottissa kenenkään mieltänsä pahoittaa...