Käsittääkseni BMWssä on taka-akseli ongelmana se, että sisään joustessa takarenkaan kampper (oliko se camper??) muuttuu hirmuisesti. Tällöin rallirengas joutuu "sisemmälle" reunalle eikä koko kuvio ole tietä vasten = huono vetopito. Kun kiihdyttäessä takapää painuu alemmaksi = ei hyväpete1 kirjoitti:Viisas en ole,mutta esim. M3 Bemarin takapään pito, on ongelma erillisjousituksen takia. Siksi on helpompi laittaa jäykkä akseli,josta on tietotaiton kymmenien vuosien takaa.Itse olen seurannut erään bemari kuljettajan touhuja erittäin läheltä ja juuri tuo perän pito tuntuu olevan ainainen ongelma.Tästä ainakin itse viisastuneena laittaisin mielummin jäykän akselin.peteracing kirjoitti:mikä siinä on se syy ett se kannattas muuttaa jäykäksi??
voisko joku viisas perustella?
Kylillä kun pipopäät runtii 320 tuninki bemuilla joissa on madallussarja mallia "rälläkällä jousista pois" on takarenkaat ihan lintallaan.
Varmaankin tämän ongelman saa poistumaan uusilla tukivarsilla, mutta onko ralli bemuihin keksitty toimiva ratkaisu??
-kysyy epätietoinen hämeestä-