Kollo kirjoitti:EK5:lla oli aika mielenkiintoista toimintaa. Ennen meidän lähtövuoroa (nro 119) tuli lanssitauko ja nousin autosta pihalle, kaveri soitti pätkän maalista (nro 100) ja varotti ettei kahdessa ekassa takavinkkeliristeyksessä kummassakaan ole etumerkkiä. No, kaveri sano ilmottavansa maali at:lle ja minä kävin ilmottamassa lähtöautoon ja laitoin sanan kiertään at jonossa että merkkejä on hukassa.
Lanssitauko tais kestää puolisen tuntia ja siitä kun päästiin pätkälle niin tokassa takavinkkelissä ei vieläkään ollut etumerkkiä! Pidin maali at:lla kovaäänisen puhuttelun ek päällikölle (ainakin kaverilla oli liivit päällä), niin selitys oli että ainakin ne punaset merkit pitäis olla paikallaan ja siinä toisessa pitäis olla se keltanenkin.
Aikaa olis kuitenkin ollut lanssitauon takia, mutta ei vaan saatu merkkejä kuntoon.
Turvallista matkaa!
Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
- jatrax
- A-Junnu

- Viestit: 95
- Liittynyt: 28.05.2004 00:00
- Paikkakunta: masku
- Viesti:
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
- jatrax
- A-Junnu

- Viestit: 95
- Liittynyt: 28.05.2004 00:00
- Paikkakunta: masku
- Viesti:
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Emäntä ilmoitti kanssa et etumerkki puuttuu kun kirosin ku tuli silmille, kyl merkit pitäis olla paikalla
- Kollo
- KV

- Viestit: 351
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Eli merkkejä ei hoidettu kuntoon ennen kisan loppua vaikka asiasta oli ilmoitettu moneen kertaan lähtöön ja maaliin. Lanssitauolla olis varmasti ollut siihen aikaa.jatrax kirjoitti:Emäntä ilmoitti kanssa et etumerkki puuttuu kun kirosin ku tuli silmille, kyl merkit pitäis olla paikalla
Eikö tossa tilanteessa pitäs laittaa lähtöön ilmoitus ettei lähetetä, sitten merkit kuntoon ja kisa jatkuu? Aika rohkeeta ajattaa pätkä pimeessä vaikka on tiedossa ettei risteyksien etumerkit ole kunnossa, onneks ei ollu T-risteys nypyn takana!!
-
milkboy
- Viestit: 4
- Liittynyt: 21.05.2011 19:45
- Kollo
- KV

- Viestit: 351
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Niinpä näkyy, toi tokan risteyksen etumerkki on kyllä semmoisessa paikassa ettei se huomaamatta jää pimeelläkään. Mutta sijaintinsa puolesta sen kyllä voi kaataa ajamalla. Meidän incarissa sitä ei näy.
-
j67
- KV

- Viestit: 721
- Liittynyt: 19.09.2011 18:56
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Miten tuo aikataulu kilpailussa toimi, vitonen oli ainakin mutin onlinen perusteella poikki noin 30 min mutta ek seiskalla tuota taukoa ei enää ollut.
Oliko kutosen ja seiskan aloituksen myöhästymisen vuoksi noilla erikoiskokeilla jonoa niin paljon ettei tuo puolen tunnin tauko ehtinyt sen takia näkymään.
Mikähän tuon kutosen ja seiskan myöhän aiheutti?
Oliko kutosen ja seiskan aloituksen myöhästymisen vuoksi noilla erikoiskokeilla jonoa niin paljon ettei tuo puolen tunnin tauko ehtinyt sen takia näkymään.
Mikähän tuon kutosen ja seiskan myöhän aiheutti?
- Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Kutonen oli nelosen ja vitosen taukojen takia myöhästetty n. 30 min. Sen lisäksi ajattivat 2-3 min väleillä autoja kutosella. Että kyllä se näkyi kutosella ainakin.
Seiskallahan oli myös lanssitauko, joten loppupäästä seiskalla tuli varmaan kaikki ihan minuutin välein.
Seiskallahan oli myös lanssitauko, joten loppupäästä seiskalla tuli varmaan kaikki ihan minuutin välein.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- Jones
- B-junnu

- Viestit: 48
- Liittynyt: 24.12.2004 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Kehut:Hienot oli tiet ja katsastuksen porukalle meiltä kiitokset asiallisesta toiminnasta. Palkinnot oli rallikisaan ihan ok/käytännölliset ja meille tuli tarpeeseen tuo pesuri. Risut: Huoltoparkin osoite tai sinne ohjaavia kylttejä olisi pitänyt olla kun meillä ainakin tuli päänvaivaa tästä..
Kisa olisi voinut alkaa edes yhtä tuntia aikaisemmin niin B-junnukin ehtii vielä kunnolla baariin ensimmäistä rallivuotta juhlimaan :)
Dragon Racing Team
Joni Hiipakka
Kisa olisi voinut alkaa edes yhtä tuntia aikaisemmin niin B-junnukin ehtii vielä kunnolla baariin ensimmäistä rallivuotta juhlimaan :)
Dragon Racing Team
Joni Hiipakka
-
hartha
- Viestit: 2
- Liittynyt: 09.08.2011 16:07
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Kyllä EK 5lla etumerkki puuttui nypyn takaisessa ensimmäisessä takapiikissä tai se oli peitetty yleisön toimesta jo numerolla 48 tultaessa. Varo alue siinä loppui siimojen takaa, onneksi vähällä selvittiin tällä kertaa,kilpakumppanin autosta ei vaurioituinut kuin avonainen etuovi ja miehet kerkesi alta pois.
Seniorien kärkitaisto vaihtui siinä takaa ajoksi mutta kuuluu kai
lajin luonteeseen.
Tarkkuutta järjestäjät merkkien kanssa!!Muuten hyvä kisa ja mukavat tiet ja vaihtelua ajaa välillä pimeällä.
Seniorien kärkitaisto vaihtui siinä takaa ajoksi mutta kuuluu kai
lajin luonteeseen.
Tarkkuutta järjestäjät merkkien kanssa!!Muuten hyvä kisa ja mukavat tiet ja vaihtelua ajaa välillä pimeällä.
- Kollo
- KV

- Viestit: 351
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Jos tällaista tapahtuu niin muistakaa aina ilmoittaa maalissa, ei *ittulumielessä vaan ihan turvallisuuden takia. Jos tulee risteykseen yli sataa niin ei välttämättä pysähdy ekalle siimalle...hartha kirjoitti:Kyllä EK 5lla etumerkki puuttui nypyn takaisessa ensimmäisessä takapiikissä tai se oli peitetty yleisön toimesta jo numerolla 48 tultaessa. Varo alue siinä loppui siimojen takaa, onneksi vähällä selvittiin tällä kertaa,kilpakumppanin autosta ei vaurioituinut kuin avonainen etuovi ja miehet kerkesi alta pois.
Seniorien kärkitaisto vaihtui siinä takaa ajoksi mutta kuuluu kai
lajin luonteeseen.
Tarkkuutta järjestäjät merkkien kanssa!!Muuten hyvä kisa ja mukavat tiet ja vaihtelua ajaa välillä pimeällä.
- rata-silakka
- Viestit: 8
- Liittynyt: 13.02.2008 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Laitan huomenna incaarin 110 numerolta...
Siinä näette että etumerkki puuttuu...
Ei ollut kiva tunne kun vedin käsi jarrusta ja tajusin et nyt lähti perä alta... löytö palkio etumerkin irroittajasta!
http://youtu.be/oXeGuJzOwDk
Siinä näette että etumerkki puuttuu...
Ei ollut kiva tunne kun vedin käsi jarrusta ja tajusin et nyt lähti perä alta... löytö palkio etumerkin irroittajasta!
http://youtu.be/oXeGuJzOwDk
-
expert
- Viestit: 13
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Missä merkkivahdit,kannattais kysyä kilpailujärjestäjältärata-silakka kirjoitti:Laitan huomenna incaarin 110 numerolta...
Siinä näette että etumerkki puuttuu...
Ei ollut kiva tunne kun vedin käsi jarrusta ja tajusin et nyt lähti perä alta... löytö palkio etumerkin irroittajasta!
-
VILLEvonWOLTTI
- Yleinen

- Viestit: 186
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Onpas ollut välinpitämätöntä toimintaa Ek 5:llä.
Jos merkit ei pysy paikallaan niin sitten pitää olla Ek-päälliköllä "munaa" laittaa pätkä siirtymäksi !!!
Tai kilpailijoiden on syytä soittaa kilpailun johtokeskukseen ja sieltä määräyksellä sitten se Ek siirtymäksi.
Näin siis, jos reitillä on selvä turvallisuusongelma.
Olis kyllä oikeesti miettimisen paikka kaikille tulevaisuutta ajatellen.
Jos merkit ei pysy paikallaan niin sitten pitää olla Ek-päälliköllä "munaa" laittaa pätkä siirtymäksi !!!
Tai kilpailijoiden on syytä soittaa kilpailun johtokeskukseen ja sieltä määräyksellä sitten se Ek siirtymäksi.
Näin siis, jos reitillä on selvä turvallisuusongelma.
Olis kyllä oikeesti miettimisen paikka kaikille tulevaisuutta ajatellen.
- JariJAM
- A-Junnu

- Viestit: 63
- Liittynyt: 09.11.2009 00:00
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Meidän incarissa nro 51 molempien takapiikkien etumerkit näkyi mutta jos jotain niin ne tuntui olevan liian lähellä kohdetta ja molemmat risteykset meni meillä pitkäksi. Toisesta takapiikistä jäi kyllä fiilis ettei etumerkkiä olisi ollut, ainakaan ei huomattu..... mutta kyllä ne siellä vaan olivat.
-
mitsu teme 99
- Viestit: 11
- Liittynyt: 13.07.2012 20:34
Re: Rantaralli 12.10.2013 tapahtumat
Minkälaisia teitä rantarallissa oli ??