Jos oli väärin piirretty niin miten sen olisi pitänyt olla ? Ratamestari ottaa varmaan hyviä neuvoja vastaan
seuraavaa rallia varten, jos on vielä mukana (toivottavasti on) Turvallisuus on aika tärkeä asia.[/quote]
puhelimeeni tänään lähetetyn kuvan perusteella sanoisin että himpun loivanahan tuo nuoli kaartaa piirroksessa, mutta koska kaikki ralleja ajaneet ja seuranneet tietää, että piirrokset ei ole useasti tarkkoja vaan suuntaa antavia, niin ei noiden kuvien perusteella kannata ajaa, vaan ottaa huomiolle enemmän kyytiä pois.
Youtubesta löytyy oikein hyvää Incar-materiaaliakin, jossa huomiomerkit KOLMOS-ek:lla näkyy oikein hyvin ja ajoissa, joten kyllä se on ihan kartturin,tai kuskin nukkumista,hölmöyttä tai puusilmäisyyttä jos tossa vielä ajaa auton ulos.....
Pitäskö sinne tehdä puolisokeille omat luokat ???
N3M Power Rally, Tammisaari
- _Pete_
- B-junnu

- Viestit: 25
- Liittynyt: 09.01.2005 00:00
Re: N3M Power Rally, Tammisaari
Huoh miksi kommentoida jos ei ollut paikalla :/Mopoilija kirjoitti:Olisko ollut fiksumpaa soittaa pätkän lähtöön?
Ei muuta, mutta sääntökirjassakin on ihan sanottu että kolmiota käytetään varoittamaan autosta... Näitä väärin laitettuja kolmioita kun on kilpailijana nähnyt jo aivan tarpeeksi.
Järjestäjän kanssa keskusteltiin puhelimessa.
Mutkan takana oli romut tien sivussa tiellä 20 metriä ulosajopaikan jälkeen. Ei tosin ajolinjalla, mutta sääntökirja täyttyi tältä osin.
- jjs
- Yleinen

- Viestit: 281
- Liittynyt: 18.06.2004 00:00
Re: N3M Power Rally, Tammisaari
Tuossa videossa näkyy, komeat kipinäsuihkut.karttaukko kirjoitti:yhdellä bemarilla oli nastapyörät alla abc-huoltoon tullessa;joku hirviniemi tai jtn sellaista(numeroa en kerinnyt kattoo tarkemmin).eikö hän saanu paljon etua kun ajattelee miten paljon paremmin se renksu pitää?
http://www.youtube.com/watch?v=fXTS-RWMswU#t=484
Ilmesisesti Hirvijärvi nro 50, maalissa senioreiden 5.
- Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: N3M Power Rally, Tammisaari
Koska väärin laitetuilla kolmiollakin on saatu vaaratilanteita aikaiseksi, varsinkin pimeällä ja talvella..._Pete_ kirjoitti:Huoh miksi kommentoida jos ei ollut paikalla :/Mopoilija kirjoitti:Olisko ollut fiksumpaa soittaa pätkän lähtöön?
Ei muuta, mutta sääntökirjassakin on ihan sanottu että kolmiota käytetään varoittamaan autosta... Näitä väärin laitettuja kolmioita kun on kilpailijana nähnyt jo aivan tarpeeksi.
Järjestäjän kanssa keskusteltiin puhelimessa.
Mutkan takana oli romut tien sivussa tiellä 20 metriä ulosajopaikan jälkeen. Ei tosin ajolinjalla, mutta sääntökirja täyttyi tältä osin.
Mutta hyvä, että olit keskustellut järjestäjän kanssa ennen kolmion vientiä. Tällöin peli kaikille sama kunnes se joku mulkku käynyt viskomassa sen pois...
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- jarko
- Yleinen

- Viestit: 163
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Re: N3M Power Rally, Tammisaari
jjs kirjoitti:Tuossa videossa näkyy, komeat kipinäsuihkut.karttaukko kirjoitti:yhdellä bemarilla oli nastapyörät alla abc-huoltoon tullessa;joku hirviniemi tai jtn sellaista(numeroa en kerinnyt kattoo tarkemmin).eikö hän saanu paljon etua kun ajattelee miten paljon paremmin se renksu pitää?
http://www.youtube.com/watch?v=fXTS-RWMswU#t=484
Ilmesisesti Hirvijärvi nro 50, maalissa senioreiden 5.
Tiekirjan liitteenä oli rengaserivapaus, eli piikkejä sai käyttää, jos halusi.
-
aleksi46
- Viestit: 4
- Liittynyt: 03.10.2011 15:29
Re: N3M Power Rally, Tammisaari
Todellakin ikävää luettavaa jos ajaa huomiolla ulos niin laittaa sen kilpailunjärjestäjän syyksi.Pitäisiköhän hieman miettiä ennenkuin julkaisee ajatuksiaan. Tällä tavalla ei ainakaan saada lisää niitä henkilöitä jotka jaksavat kuukausia ennen kilpailua ajaa talkootyönä ympäriinsä ja tehdä kaikki kuntoon ajoissa että te saatte haukkua tuon arvokkaan joukon joka jaksaa vuodesta toiseen rakentaa aina laadukkaampia kisoja.
- massa
- A-Junnu

- Viestit: 54
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Re: N3M Power Rally, Tammisaari
Jos joku heittää minun asettaman kolmio metsään erikoiskokeella, seuraavaksi tulevat poliisit paikalle sen kolmion laittamaan. Ja niin tässäkin olisi tapauksessa olisi tullut toimia.
On ihan turha mussuttaa mitään muuta. Jos joku tulee päälle niin sitten tulee ja se puidaan myöhemmin oikeus asteissa.
Ei mitään muttia ja sitä sun tätä.... arvostakaa kilpailjat hieman kanssa kilpailijoitanne ja heidän turvallisuutta. Ja miettikää että odotatteko siihen asti kun jotain viedään lanssilla eteenpäin.
Yleisöllä ei ole mitään oikeutta puuttua kenenkään kilpailijan laittamaan kolmioon millään tavalla, piste!.
Ja lukekaa mitä sääntökirjassa oikeasti asiasta sanotaan. Kuvien ja videoiden perusteella autoa on molemmin puolin tietä edessä niin miettikää mitä se sääntökirjan sanoo kolmion käyttämisestä.
Ja jos täällä on niitä jotka pitävät kolmioita turhana eivätkä välitä niistä niin niitä kavereita on ennenkin leikattu autoista ulos keuhkot puhki ja haimat revenneinä? Miettikää edes vähän!
Kilpailijalla on velvollisuuksia ulosajon seurauksena sekä järjestäjää että kanssa kilpailijoita kohtaan.
Tulevana sunnuntaina anna jälleen kerran tutkintoon tuleville samat neuvot; Jos joku yleisöstä koskee teidän laittamaan kolmioon niin soitto johtokeskukseen, pätkä poikki ja poliisi paikalle asia selvittämään. Loppuu tälläinen älytön pelleily.
Simo Rantanen
Tutkintokouluttaja
Alue 8
On ihan turha mussuttaa mitään muuta. Jos joku tulee päälle niin sitten tulee ja se puidaan myöhemmin oikeus asteissa.
Ei mitään muttia ja sitä sun tätä.... arvostakaa kilpailjat hieman kanssa kilpailijoitanne ja heidän turvallisuutta. Ja miettikää että odotatteko siihen asti kun jotain viedään lanssilla eteenpäin.
Yleisöllä ei ole mitään oikeutta puuttua kenenkään kilpailijan laittamaan kolmioon millään tavalla, piste!.
Ja lukekaa mitä sääntökirjassa oikeasti asiasta sanotaan. Kuvien ja videoiden perusteella autoa on molemmin puolin tietä edessä niin miettikää mitä se sääntökirjan sanoo kolmion käyttämisestä.
Ja jos täällä on niitä jotka pitävät kolmioita turhana eivätkä välitä niistä niin niitä kavereita on ennenkin leikattu autoista ulos keuhkot puhki ja haimat revenneinä? Miettikää edes vähän!
Kilpailijalla on velvollisuuksia ulosajon seurauksena sekä järjestäjää että kanssa kilpailijoita kohtaan.
Tulevana sunnuntaina anna jälleen kerran tutkintoon tuleville samat neuvot; Jos joku yleisöstä koskee teidän laittamaan kolmioon niin soitto johtokeskukseen, pätkä poikki ja poliisi paikalle asia selvittämään. Loppuu tälläinen älytön pelleily.
Simo Rantanen
Tutkintokouluttaja
Alue 8