bmw suorakytkentä
- ErPe
- Yleinen
- Viestit: 202
- Liittynyt: 31.05.2004 00:00
- Viesti:
Re: bmw suorakytkentä
Onko kukaan hintoja kysellyt?
- inversio
- B-junnu
- Viestit: 28
- Liittynyt: 26.12.2010 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Mites onko mielipiteitä pitäskö laatikon olla neljä vai viisivaihteinen. Mitä ite tuolla vakiolaatikolla ajanu niin tuntus, että kyllä sinne yks pykälä lisää sopisi, siis sinne vakion kolmosen ,nelosen ja vitosen sekaan.
- ariwalk
- KV
- Viestit: 587
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Nimenomaan toi vesikon laatikko on suunniteltu vakioperänvälitykselle, jolloinka saadaa pyörimisnopeudet peräpäässä pienemmäks, ei kiehu öljyt eikä häviä pikkupyörästä hampaat. kyllähän moni ajaa sillä 4-vaihteisella mutta jos iha puhdasta kepistystä haetaan ni väittäisin että 5-vaihteinen on parempi jopa bemarissa.Frog kirjoitti:Kaikki ne varmaan toimii ja on OK MUTTA ! Tutki välitykset ja moottorisi vetoalue? Jos ajat vakio moottorilla niin paras vaihteisto on alkuperäinen ZF vakiovälityksillä. Sillä tulee tulosta ja auto menee eteenpäin sulattamatta renkaita. Jos ajat viritetyllä moottorilla niin juttele moottorin tekijän kanssa ja sovita välitykset vetoalueelle. Soran yltiöpäinen siirtäminen ei ole tavoite varmaankaan.
P.S. M3,sen suurin ongelma on kontroloimaton teho yläkierroksilla ja vähäinen lähes olematon painonsiirto.
- Arska
- B-junnu
- Viestit: 45
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Mitkähän mahtaa olla tuon Vesikon laatikon välitykset ihan siis numeroina?ariwalk kirjoitti:Nimenomaan toi vesikon laatikko on suunniteltu vakioperänvälitykselle, jolloinka saadaa pyörimisnopeudet peräpäässä pienemmäks, ei kiehu öljyt eikä häviä pikkupyörästä hampaat. kyllähän moni ajaa sillä 4-vaihteisella mutta jos iha puhdasta kepistystä haetaan ni väittäisin että 5-vaihteinen on parempi jopa bemarissa.Frog kirjoitti:Kaikki ne varmaan toimii ja on OK MUTTA ! Tutki välitykset ja moottorisi vetoalue? Jos ajat vakio moottorilla niin paras vaihteisto on alkuperäinen ZF vakiovälityksillä. Sillä tulee tulosta ja auto menee eteenpäin sulattamatta renkaita. Jos ajat viritetyllä moottorilla niin juttele moottorin tekijän kanssa ja sovita välitykset vetoalueelle. Soran yltiöpäinen siirtäminen ei ole tavoite varmaankaan.
P.S. M3,sen suurin ongelma on kontroloimaton teho yläkierroksilla ja vähäinen lähes olematon painonsiirto.
- ariwalk
- KV
- Viestit: 587
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Re: bmw suorakytkentä
En tiiä sen tarkemmin ku ei asia enempää kiinnosta mutta laskennalliset huiput 5-vaihteella on 220km/h ja 4-vaihteella kulkee 200km/h että jos tarkemmat tiiot haluut ni soita karille.
- apilan-2
- B-junnu
- Viestit: 26
- Liittynyt: 14.06.2004 00:00
Re: bmw suorakytkentä
vesikon välitykset löytyy vaikka googlettamalla: gdtransmission
- fordesko
- B-junnu
- Viestit: 37
- Liittynyt: 20.02.2005 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Jotain välityksiä tuli viime syksynä kyseltyä ja selviteltyä.
Nämä vakiot googlettamalla
Vakio Gatrag: 4,23(1), 2,52(2), 1,66(3), 1,22(4), 1(5)
Vakio ZF: 4,23(1), 2,52(2), 1,66(3), 1,24(4), 1(5)
Nämä soitin ja kysyin, voi olla myös muita välityksiä tarjolla.
Kimtech: 2,25(1), 1,89(2), 1,5(3), 1,18(4), 1(5)
SFF(billet): 2,06(1), 1,5(2), 1,16(3) 1(4) (ainakin kolmosta saa pidempänä)
Samsonas:2,1(1), 1,4(2), 1,3(3), 1,111(4), 1(5)
Samsonakseen saa myös muita välityksiä ja neli vaihteisena.
Minun mielestä ja yleisesti ottaen 325 menee myös nelivaihteisena ainakin 5,14 perävälityksellä, riippuu tietenkin aika paljon moottorista.
Jos on riittävän pitkä ykkönen, saadaan muut vaihteet riittävän lähelle toisia ja silloin myös nelivaihteinen ok. Itse pidän tärkeänä myös sitä, että kolmonen on riittävän lähellä nelosta(Samsonaksessa ainakin näin).
Nämä vakiot googlettamalla
Vakio Gatrag: 4,23(1), 2,52(2), 1,66(3), 1,22(4), 1(5)
Vakio ZF: 4,23(1), 2,52(2), 1,66(3), 1,24(4), 1(5)
Nämä soitin ja kysyin, voi olla myös muita välityksiä tarjolla.
Kimtech: 2,25(1), 1,89(2), 1,5(3), 1,18(4), 1(5)
SFF(billet): 2,06(1), 1,5(2), 1,16(3) 1(4) (ainakin kolmosta saa pidempänä)
Samsonas:2,1(1), 1,4(2), 1,3(3), 1,111(4), 1(5)
Samsonakseen saa myös muita välityksiä ja neli vaihteisena.
Minun mielestä ja yleisesti ottaen 325 menee myös nelivaihteisena ainakin 5,14 perävälityksellä, riippuu tietenkin aika paljon moottorista.
Jos on riittävän pitkä ykkönen, saadaan muut vaihteet riittävän lähelle toisia ja silloin myös nelivaihteinen ok. Itse pidän tärkeänä myös sitä, että kolmonen on riittävän lähellä nelosta(Samsonaksessa ainakin näin).
- Arska
- B-junnu
- Viestit: 45
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Tuossa Vesikon laatikossa saattaa olla kyllä ideaa. Ongelma kuitenkin tuon pikkuperän kestävyys jos välitys menee riittävän tiheäksi, niin tämä laatikko jossa ensiövälitys tuo kyllä perävälitykselle helpotusta. Pitää mielenkiinnolla seurata miten alkavat toimia...
Minulla itsellä ollut nyt kolme vuotta sprintti käytössä Samsonas. Ajettu koko ajan kahden kuskin voimin ja asfaltilla pelkästään. Nyt huolsin laatikon ja hämmästyin kyllä miten vähän voi laatikkoon tulla kulumaa 44 sprintin ja lukuisien reenien aikana, joten sen suhteen ja käytettävyyden kannalta todella huippu tuote!
Minulla itsellä ollut nyt kolme vuotta sprintti käytössä Samsonas. Ajettu koko ajan kahden kuskin voimin ja asfaltilla pelkästään. Nyt huolsin laatikon ja hämmästyin kyllä miten vähän voi laatikkoon tulla kulumaa 44 sprintin ja lukuisien reenien aikana, joten sen suhteen ja käytettävyyden kannalta todella huippu tuote!
- GreenSlide
- Yleinen
- Viestit: 279
- Liittynyt: 20.06.2004 00:00
Re: bmw suorakytkentä
VESIKON SIVUILTA POIMITTUA TIETOA:Arska kirjoitti:Mitkähän mahtaa olla tuon Vesikon laatikon välitykset ihan siis numeroina?ariwalk kirjoitti:Nimenomaan toi vesikon laatikko on suunniteltu vakioperänvälitykselle, jolloinka saadaa pyörimisnopeudet peräpäässä pienemmäks, ei kiehu öljyt eikä häviä pikkupyörästä hampaat. kyllähän moni ajaa sillä 4-vaihteisella mutta jos iha puhdasta kepistystä haetaan ni väittäisin että 5-vaihteinen on parempi jopa bemarissa.Frog kirjoitti:Kaikki ne varmaan toimii ja on OK MUTTA ! Tutki välitykset ja moottorisi vetoalue? Jos ajat vakio moottorilla niin paras vaihteisto on alkuperäinen ZF vakiovälityksillä. Sillä tulee tulosta ja auto menee eteenpäin sulattamatta renkaita. Jos ajat viritetyllä moottorilla niin juttele moottorin tekijän kanssa ja sovita välitykset vetoalueelle. Soran yltiöpäinen siirtäminen ei ole tavoite varmaankaan.
P.S. M3,sen suurin ongelma on kontroloimaton teho yläkierroksilla ja vähäinen lähes olematon painonsiirto.
BMW E36 M3 - 325 Suorakytkentä sarja
-ZF S5D-310Z TAI-320Z Kuoriin
-Ei muutoksia koteloon
-Täydellinen suorakytkentä sarja
-Mukana myös vaihdekeppi ja vivusto.
-Suorahampaiset hammaspyörät
Dogbox kit varasto välitykset.
Gear kit 1. 1.=2.211 2.=1.492 3.=1.201 4.=1.059 5.=0.961
Gear kit 2. 1.=2.300 2.=1.553 3.=1.250 4.=1.102 5.=1.000
Gear kit 3. 1.=2.316 2.=1.563 3.=1.259 4.=1.110 5.=1.007
Gear kit 4. 1.=2.444 2.=1.650 3.=1.329 4.=1.171 5.=1.063
Gear kit 5. 1.=2.632 2.=1.776 3.=1.430 4.=1.261 5.=1.144
Gear kit 6. 1.=3.176 2.=2.144 3.=1.726 4.=1.522 5.=1.381
Gear kit 7. 1.=3.529 2.=2.382 3.=1.918 4.=1.691 5.=1.535
Voidaan valmistaa myös muilla välityksillä.
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 27.11.2013 09:30
Re: bmw suorakytkentä
Morjesta
Nyt kun tätä on oikein käyty pohtimaan, niin täytyy vielä tuoda yksi uusi vaihtoehto pöytään. Samsonaksella on olemassa 6 vaihteinen versio. Jossa tulee jo kuoriinkin muutoksia. Tässä versiossa on vaihdelaatikossa ns ylennys/ alennus vaihde, jolla saadaan pelattua kokonaisvälitystä. Koska F sääntöihin ei tuo 6v vissiin sovi niin siitä sitten pudottaa pois vaan 1 tai 6 miten jokaisen kalustoon parhaiten sopii.
Tuossa 6v versiossa on muitakin muutoksia, jotka tekevät laatikon soveltuvaksi myös turbo käyttöön ( lue yli 500nm)
T: Jukka Hara
puh 0440956777
Samsonasin hinnat saa minulta kysymällä
Nyt kun tätä on oikein käyty pohtimaan, niin täytyy vielä tuoda yksi uusi vaihtoehto pöytään. Samsonaksella on olemassa 6 vaihteinen versio. Jossa tulee jo kuoriinkin muutoksia. Tässä versiossa on vaihdelaatikossa ns ylennys/ alennus vaihde, jolla saadaan pelattua kokonaisvälitystä. Koska F sääntöihin ei tuo 6v vissiin sovi niin siitä sitten pudottaa pois vaan 1 tai 6 miten jokaisen kalustoon parhaiten sopii.
Tuossa 6v versiossa on muitakin muutoksia, jotka tekevät laatikon soveltuvaksi myös turbo käyttöön ( lue yli 500nm)
T: Jukka Hara
puh 0440956777
Samsonasin hinnat saa minulta kysymällä
- GDTransmission
- Viestit: 5
- Liittynyt: 06.08.2010 00:00
Re: bmw suorakytkentä
noista netin välityksistä ei kannata kantaa huolta, ne ovat vain
yksi hammaspyörä sarja jota muutetaan ensiövälityksellä.
Eli kaikki voima kiertää sivuakselin kautta, joten välityksen muutokseen vaihdetaan vain ensiövälitystä.
Joten jos vaihde välit ovat mieluisat siirretään ensiövälityksellä
nopeus alue sopivaksi oli perävälitys mikä vaan.
Tällä saavutetaan etuja joilla saadaan vaihdelaatikon ja perävälityksen pyörintä nopeutta laskettua.Tällä sadaan laskettua lämpöä perässä ja vaihteistossa.
Yhtä oikeaa välitystä ei liene olemassa , kyllä ne on haettava kuljettaja ja auto kohtaisesti.
Noihin tehon kestoo voisi kommentoida seuraavaa.
Laskennallinen vääntömomentin kesto näillä välityksillä noin 500nm.
Muutoksia tulossa jossa 1.vaihde 840nm loput noin 1000nm.
Huom.tämä on laskennallinen kuormitus paine hammaspyörän hampaan pintapaineen kestoon, hammas ei katkea vaan alkaa nopea pinnan kuluminen. Meidän laskenta softa ei huomio vaihdelaatikon kuorien joustoa joka osaltaan alentaa tehon kestoa.
Jos joku haluaa tietoa lisää ei muuta kuin kysymyksiä.
T:Kari Vesikko
yksi hammaspyörä sarja jota muutetaan ensiövälityksellä.
Eli kaikki voima kiertää sivuakselin kautta, joten välityksen muutokseen vaihdetaan vain ensiövälitystä.
Joten jos vaihde välit ovat mieluisat siirretään ensiövälityksellä
nopeus alue sopivaksi oli perävälitys mikä vaan.
Tällä saavutetaan etuja joilla saadaan vaihdelaatikon ja perävälityksen pyörintä nopeutta laskettua.Tällä sadaan laskettua lämpöä perässä ja vaihteistossa.
Yhtä oikeaa välitystä ei liene olemassa , kyllä ne on haettava kuljettaja ja auto kohtaisesti.
Noihin tehon kestoo voisi kommentoida seuraavaa.
Laskennallinen vääntömomentin kesto näillä välityksillä noin 500nm.
Muutoksia tulossa jossa 1.vaihde 840nm loput noin 1000nm.
Huom.tämä on laskennallinen kuormitus paine hammaspyörän hampaan pintapaineen kestoon, hammas ei katkea vaan alkaa nopea pinnan kuluminen. Meidän laskenta softa ei huomio vaihdelaatikon kuorien joustoa joka osaltaan alentaa tehon kestoa.
Jos joku haluaa tietoa lisää ei muuta kuin kysymyksiä.
T:Kari Vesikko
- GDTransmission
- Viestit: 5
- Liittynyt: 06.08.2010 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Moi
ZF S5D kuoriin.
Neljä vaihteiseen askiin muutamia esimerkki välityksiä mitä löytyy.
Kaikille perä vaihtoehdoille löytyy sarja.Kaikkia ei jaksa luetella.
3.15 perä mikä on M3:sen vakio perälle sopivia moottorista riippuen.
1:3.125
2:2.109
3:1.698
4:1.497
1:2.941
2:1.985
3:1.598
4:1.409
1:2.824
2:1.906
3:1.535
4:1.353
1:2.556
2:1.725
3:1.389
4:1.225
4.75 perälle muutamia vaihto ehtoja.
1:2.105
2:1.421
3:1.144
4:1.009
1:2.000
2:1.350
3:1.087
4:0.958
1:1.810
2:1.221
3:0.983
4:0.867
Lisää tietoa ja vaihtoehtoja 4ja 5 vaihteiselle saat lähettämällä sähköpostia oisoitteeseen. gdtransmission@gmail.com
T:Kari Vesikko
ZF S5D kuoriin.
Neljä vaihteiseen askiin muutamia esimerkki välityksiä mitä löytyy.
Kaikille perä vaihtoehdoille löytyy sarja.Kaikkia ei jaksa luetella.
3.15 perä mikä on M3:sen vakio perälle sopivia moottorista riippuen.
1:3.125
2:2.109
3:1.698
4:1.497
1:2.941
2:1.985
3:1.598
4:1.409
1:2.824
2:1.906
3:1.535
4:1.353
1:2.556
2:1.725
3:1.389
4:1.225
4.75 perälle muutamia vaihto ehtoja.
1:2.105
2:1.421
3:1.144
4:1.009
1:2.000
2:1.350
3:1.087
4:0.958
1:1.810
2:1.221
3:0.983
4:0.867
Lisää tietoa ja vaihtoehtoja 4ja 5 vaihteiselle saat lähettämällä sähköpostia oisoitteeseen. gdtransmission@gmail.com
T:Kari Vesikko
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 26.03.2014 09:03
Re: bmw suorakytkentä
Onko kenelläkään hermanssonin laatikoista kokemusta ????
- GDTransmission
- Viestit: 5
- Liittynyt: 06.08.2010 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Joku kyseli nopeuksia joten laitan tänne.
Eli tossa noita nopeuksia joihinkin sarjoihin olisi.
Eri välityksiä on yli 20
BMW E36-E46 Vaihteisto ZF S5D
4 ja 5 Vaihteisena
Perän välitys 4.75
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,10 nopeus 96 km/h
2.=1,42 nopeus 142 km/h
3.=1,44 nopeus 176 km/h
4.=1,00 nopeus 199 km/h
5.=0,91 nopeus 220 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,21 nopeus 91 km/h
2.=1,49 nopeus 135 km/h
3.=1,20 nopeus 167 km/h
4.=1,06 nopeus 190 km/h
5.=0,96 nopeus 209 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,32 nopeus 87 km/h
2.=1,56 nopeus 129 km/h
3.=1,26 nopeus 160 km/h
4.=1,11 nopeus 181 km/h
5.=1,01 nopeus 200 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,63 nopeus 76 km/h
2.=1,77 nopeus 113 km/h
3.=1,43 nopeus 141 km/h
4.=1,26 nopeus 159 km/h
5.=1,14 nopeus 176 km/h (Voidaan jättää pois)
Perän välitys 4.60
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,10 nopeus 99 km/h
2.=1,42 nopeus 146 km/h
3.=1,44 nopeus 181 km/h
4.=1,00 nopeus 206 km/h
5.=0,91 nopeus 227 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,21 nopeus 94 km/h
2.=1,49 nopeus 139 km/h
3.=1,20 nopeus 173 km/h
4.=1,06 nopeus 196 km/h
5.=0,96 nopeus 216 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,32 nopeus 90 km/h
2.=1,56 nopeus 133 km/h
3.=1,26 nopeus 165 km/h
4.=1,11 nopeus 187 km/h
5.=1,01 nopeus 206 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,63 nopeus 79 km/h
2.=1,77 nopeus 117 km/h
3.=1,43 nopeus 145 km/h
4.=1,26 nopeus 165 km/h
5.=1,14 nopeus 181 km/h (Voidaan jättää pois
Perän välitys 4.45
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,10 nopeus 102 km/h
2.=1,42 nopeus 151 km/h
3.=1,44 nopeus 188 km/h
4.=1,00 nopeus 213 km/h
5.=0,91 nopeus 235 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,21 nopeus 97 km/h
2.=1,49 nopeus 144 km/h
3.=1,20 nopeus 179 km/h
4.=1,06 nopeus 203 km/h
5.=0,96 nopeus 223 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,32 nopeus 93 km/h
2.=1,56 nopeus 137 km/h
3.=1,26 nopeus 171 km/h
4.=1,11 nopeus 193 km/h
5.=1,01 nopeus 213 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,63 nopeus 82 km/h
2.=1,77 nopeus 121 km/h
3.=1,43 nopeus 150 km/h
4.=1,26 nopeus 170 km/h
5.=1,14 nopeus 188 km/h (Voidaan jättää pois
Perän välitys 4.60
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,63 nopeus 101 km/h
2.=1,78 nopeus 149 km/h
3.=1,43 nopeus 186 km/h
4.=1,26 nopeus 210 km/h
5.=1,14 nopeus 232 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,70 nopeus 98 km/h
2.=1,83 nopeus 145 km/h
3.=1,47 nopeus 180 km/h
4.=1,29 nopeus 205 km/h
5.=1,17 nopeus 226 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,83 nopeus 94 km/h
2.=1,90 nopeus 139 km/h
3.=1,54 nopeus 173 km/h
4.=1,35 nopeus 196 km/h
5.=1,23 nopeus 216 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,94 nopeus 90 km/h
2.=1,99 nopeus 134 km/h
3.=1,59 nopeus 166 km/h
4.=1,41 nopeus 188 km/h
5.=1,28 nopeus 207 km/h (Voidaan jättää pois
Sarja 5.
1.= 3,22 nopeus 82 km/h
2.=2,18 nopeus 122 km/h
3.=1,75 nopeus 152 km/h
4.=1,54 nopeus 172 km/h
5.=1,40 nopeus 189 km/h (Voidaan jättää pois
T:Kari Vesikko
Eli tossa noita nopeuksia joihinkin sarjoihin olisi.
Eri välityksiä on yli 20
BMW E36-E46 Vaihteisto ZF S5D
4 ja 5 Vaihteisena
Perän välitys 4.75
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,10 nopeus 96 km/h
2.=1,42 nopeus 142 km/h
3.=1,44 nopeus 176 km/h
4.=1,00 nopeus 199 km/h
5.=0,91 nopeus 220 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,21 nopeus 91 km/h
2.=1,49 nopeus 135 km/h
3.=1,20 nopeus 167 km/h
4.=1,06 nopeus 190 km/h
5.=0,96 nopeus 209 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,32 nopeus 87 km/h
2.=1,56 nopeus 129 km/h
3.=1,26 nopeus 160 km/h
4.=1,11 nopeus 181 km/h
5.=1,01 nopeus 200 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,63 nopeus 76 km/h
2.=1,77 nopeus 113 km/h
3.=1,43 nopeus 141 km/h
4.=1,26 nopeus 159 km/h
5.=1,14 nopeus 176 km/h (Voidaan jättää pois)
Perän välitys 4.60
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,10 nopeus 99 km/h
2.=1,42 nopeus 146 km/h
3.=1,44 nopeus 181 km/h
4.=1,00 nopeus 206 km/h
5.=0,91 nopeus 227 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,21 nopeus 94 km/h
2.=1,49 nopeus 139 km/h
3.=1,20 nopeus 173 km/h
4.=1,06 nopeus 196 km/h
5.=0,96 nopeus 216 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,32 nopeus 90 km/h
2.=1,56 nopeus 133 km/h
3.=1,26 nopeus 165 km/h
4.=1,11 nopeus 187 km/h
5.=1,01 nopeus 206 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,63 nopeus 79 km/h
2.=1,77 nopeus 117 km/h
3.=1,43 nopeus 145 km/h
4.=1,26 nopeus 165 km/h
5.=1,14 nopeus 181 km/h (Voidaan jättää pois
Perän välitys 4.45
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,10 nopeus 102 km/h
2.=1,42 nopeus 151 km/h
3.=1,44 nopeus 188 km/h
4.=1,00 nopeus 213 km/h
5.=0,91 nopeus 235 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,21 nopeus 97 km/h
2.=1,49 nopeus 144 km/h
3.=1,20 nopeus 179 km/h
4.=1,06 nopeus 203 km/h
5.=0,96 nopeus 223 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,32 nopeus 93 km/h
2.=1,56 nopeus 137 km/h
3.=1,26 nopeus 171 km/h
4.=1,11 nopeus 193 km/h
5.=1,01 nopeus 213 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,63 nopeus 82 km/h
2.=1,77 nopeus 121 km/h
3.=1,43 nopeus 150 km/h
4.=1,26 nopeus 170 km/h
5.=1,14 nopeus 188 km/h (Voidaan jättää pois
Perän välitys 4.60
Renkaan halkaisija 650mm
Maximi moottorin kierrosluku 7800rpm/min
Sarja 1.
1.=2,63 nopeus 101 km/h
2.=1,78 nopeus 149 km/h
3.=1,43 nopeus 186 km/h
4.=1,26 nopeus 210 km/h
5.=1,14 nopeus 232 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 2.
1.=2,70 nopeus 98 km/h
2.=1,83 nopeus 145 km/h
3.=1,47 nopeus 180 km/h
4.=1,29 nopeus 205 km/h
5.=1,17 nopeus 226 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 3.
1.=2,83 nopeus 94 km/h
2.=1,90 nopeus 139 km/h
3.=1,54 nopeus 173 km/h
4.=1,35 nopeus 196 km/h
5.=1,23 nopeus 216 km/h (Voidaan jättää pois)
Sarja 4.
1.=2,94 nopeus 90 km/h
2.=1,99 nopeus 134 km/h
3.=1,59 nopeus 166 km/h
4.=1,41 nopeus 188 km/h
5.=1,28 nopeus 207 km/h (Voidaan jättää pois
Sarja 5.
1.= 3,22 nopeus 82 km/h
2.=2,18 nopeus 122 km/h
3.=1,75 nopeus 152 km/h
4.=1,54 nopeus 172 km/h
5.=1,40 nopeus 189 km/h (Voidaan jättää pois
T:Kari Vesikko
- GDTransmission
- Viestit: 5
- Liittynyt: 06.08.2010 00:00
Re: bmw suorakytkentä
Sorry toi viimeinen sarja perä 4.60 pitäisi lukea 3.60 perälle,mutta pikku kirjoitus kämmi.
T:Kari Vesikko
T:Kari Vesikko