Sivu 2/3
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 01.06.2015 20:00
Kirjoittaja markomartini
Veikkaan että tekniikkapuoli.

Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 01.06.2015 20:09
Kirjoittaja markomartini
Sieltähän on koko tekniikkaryhmä lähtenyt kävelemään.
Oliko Levänen pätevä muttei sopiva toimessa ?
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 01.06.2015 20:39
Kirjoittaja petepee
markomartini kirjoitti:Sieltähän on koko tekniikkaryhmä lähtenyt kävelemään.
Oliko Levänen pätevä muttei sopiva toimessa ?
Tuskin tulee tänne asiaan vastausta jos eivät vastaa sinulle edes puhelimeen?
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 01.06.2015 20:51
Kirjoittaja markomartini
Tuskin vastaavat toimistolta kun en oo ees soittanu.
Sähköpostiin kyllä vastatiin kun kirjoitin.

Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 01.06.2015 21:04
Kirjoittaja petepee
markomartini kirjoitti:Tuskin vastaavat toimistolta kun en oo ees soittanu.
Sähköpostiin kyllä vastatiin kun kirjoitin.

Ahaa teillä on välit lämmenneet.
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 01.06.2015 21:10
Kirjoittaja markomartini
Taitaa olla ikirouta.
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 02.06.2015 13:32
Kirjoittaja emppu
Yt:iden sijaan liitossa olisi pitänyt tehdä organisaatiouudistus. Lakkauttaa toimitusjohtajan tehtävä, ehkä myös pääsihteerinkin.
Nyt on lähtenyt taas lajipäällikkö, tiedotteen mukaan hakeutunut uusiin tehtäviin. Tosi on kuitenkin että lajipäällikkö irtisanoutui, syistä jotka tarvitsevat kohennusta liiton, työnantajan toimintatapoihin.
Samoihin tapoihin kyllästyi tekniikan lajiryhmä, ja muutamia yksittäisiä luottamuselimien jäseniä aikaisemminkin.
Toimintakulttuuriin tulee muutos vain henkilöitä vaihtamalla - johdossa, nimenomaan palkatussa johdossa.
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 02.06.2015 19:38
Kirjoittaja markomartini
Tarvisko hallituksen ja liittovaltuuston miettiä asiaa sekä puntaroida nauttiiko johto luottamusta.
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 02.06.2015 21:05
Kirjoittaja emppu
Kun osa hallituksestakin on kadottanut tajun tehtävistään ja velvollisuukistaan omistajia, jäseniä kohtaan, on tämä liittovaltuuston tontilla. Ja jos se ei osaa toimia oikein, seuraavaksi liittokokouksen asia.
Luulen kuitenkin että tässä uhrataan korkeintaan 1 tai 2 hallituksen jäsentä, jos sitäkään, ja entinen meno vaan jatkuu..kunnes on tilanne ajaettu niin metsään...
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 03.06.2015 07:45
Kirjoittaja jk62098
Tässäpä töitä autourheilun uutislehti Hanaalle (siis kunnollista juttua eikä vihjailua "pääkirjoituksessa") ja VM:lle!
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 03.06.2015 23:52
Kirjoittaja BLUEORANGE
Mitä näillä vihjailuilla saadaan aikaan.? Nyt niinkun hallituksessa. Ymmärrän kyllä pa?olliset leikkaukset EDELLISEN hallituksen takia. Edellinen hallitus pitäisi saada pää pölkylle!!!Nyky hallitus paikkaa edellisen kovia mokia. Ei ehkä pitäis rokottaa elakeläisiltä tai lapsiperheiltä,mutta jostain se kataisen ja urpilaisen pikku kupru on otettava...
Nythän se katainen on eeuussa arvostelemassa omaa työtään ja saa siitä kauheet hillot.
Voi j******* ois hieno homma saada hirveesti massia kun epäpätevänä hyväveliverkoston turvin saattaa valtion talous kuralle ja työmiehet kärsimään. Sit nousta eeuuhun arvostelemaan omaa työtään ihan himskutin kovalla rahalla.. Eiköhän sekin loppuis kun heittäs yhtä läskiks koko homman
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 04.06.2015 09:08
Kirjoittaja petepee
BLUEORANGE kirjoitti:Mitä näillä vihjailuilla saadaan aikaan.? Nyt niinkun hallituksessa. Ymmärrän kyllä pa?olliset leikkaukset EDELLISEN hallituksen takia. Edellinen hallitus pitäisi saada pää pölkylle!!!Nyky hallitus paikkaa edellisen kovia mokia. Ei ehkä pitäis rokottaa elakeläisiltä tai lapsiperheiltä,mutta jostain se kataisen ja urpilaisen pikku kupru on otettava...
Nythän se katainen on eeuussa arvostelemassa omaa työtään ja saa siitä kauheet hillot.
Voi j******* ois hieno homma saada hirveesti massia kun epäpätevänä hyväveliverkoston turvin saattaa valtion talous kuralle ja työmiehet kärsimään. Sit nousta eeuuhun arvostelemaan omaa työtään ihan himskutin kovalla rahalla.. Eiköhän sekin loppuis kun heittäs yhtä läskiks koko homman
Katainen ollut AKK:n hommissa ?
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 04.06.2015 21:48
Kirjoittaja BLUEORANGE
petepee kirjoitti:BLUEORANGE kirjoitti:Mitä näillä vihjailuilla saadaan aikaan.? Nyt niinkun hallituksessa. Ymmärrän kyllä pa?olliset leikkaukset EDELLISEN hallituksen takia. Edellinen hallitus pitäisi saada pää pölkylle!!!Nyky hallitus paikkaa edellisen kovia mokia. Ei ehkä pitäis rokottaa elakeläisiltä tai lapsiperheiltä,mutta jostain se kataisen ja urpilaisen pikku kupru on otettava...
Nythän se katainen on eeuussa arvostelemassa omaa työtään ja saa siitä kauheet hillot.
Voi j******* ois hieno homma saada hirveesti massia kun epäpätevänä hyväveliverkoston turvin saattaa valtion talous kuralle ja työmiehet kärsimään. Sit nousta eeuuhun arvostelemaan omaa työtään ihan himskutin kovalla rahalla.. Eiköhän sekin loppuis kun heittäs yhtä läskiks koko homman
Katainen ollut AKK:n hommissa ?
Tuntuu ainakin siltä. Samanlaista paskaa
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 05.06.2015 13:23
Kirjoittaja emppu
Katalainen on euroopassa :)
Mikä on yleisesti euroopassa myynnissä oleva auto?
Onko Venäjällä valmistettu auto jota ei ole euroopassa, EU:n alueella myynissä, sääntöjen tarkoittama: euroopassa yleisesti myynnissä oleva auto?
Re: Kellokukantiellä YT:t
Lähetetty: 06.06.2015 08:44
Kirjoittaja MJT
emppu kirjoitti:Katalainen on euroopassa :)
Mikä on yleisesti euroopassa myynnissä oleva auto?
Onko Venäjällä valmistettu auto jota ei ole euroopassa, EU:n alueella myynissä, sääntöjen tarkoittama: euroopassa yleisesti myynnissä oleva auto?
Vähintä mitä tässä voidaan enää tehdä, on se että palataan sääntöjen mukaisiin autoihin V 1600 luokassa ja peruutetaan vain venällä ja venäjälle tarkoitettujen autojen hyväksyntä suomen kisoihin. Janne tuskin palaa vaikka hänet rehabilisoitaisiin. Tekninen lajiryhmäkin menee uusiksi. Käsittääkseni koko juttu johtuu sääntöjen tulkinnassa tulleiden erimielisyyksien tulkinnasta. Palataan aikaan ennen sääntöjen tulkintamuutosta ja unohdetaan venäläiset autot. Niiden tekniset vaatimukset eivät välttämättä täytä EU normeja