mitä lisensin mukana tuleva vakuutus korvaa

Kuumimmat huhut, viimeisimmät juorut ralliin, sprinttiin, rallicrossiin, jokamiesluokkaan ja kaikkeen muuhun autourheiluun liittyen...
Jankos
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Jankos » 17.06.2005 11:19

Eli nyt kannattaakin tutkia niiden kenellä on Lähivakuutuksesta tuo kilpa-autovakuutus, että se on myös pätkällä voimassa!

Koska siellä pätkällähän noita haavereita juuri sattuu ja jos se ei siellä ole voimassa niin kuka sitten maksaa?

Hinnassahan noissa ei kai juurikaan ole eroa eri yhtiöiden välillä? Pohjolan vakuutus taitaa olla 170 euroa tänävuonna?
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Vakiokipolla :D

Rhmotor
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Rhmotor » 17.06.2005 18:05

Itellä oli joskus kilpurissa lähivakuutuksesta tavallinen liikennevakuutus. Mulle se korvas kyllä kaikki sairaala ja lääkekulut, sekä tuli vielä isot korvaukset kivusta ja särystä, vaikka en sellasia hakenutkaan. Lisäksi korvattiin ansionmenetyksiä ja jotain kummallista vaaterahaa, vaikka mitkään vaatteet ei rikki mennykkään. Myöhemmin tarjottiin mahdollisuutta plastiikkakirurgille arpien poistamiseksi. Sitä en käyttänyt :D . Se tuskin enää olisi itseä kaunistanut...

jartse
B-junnu
B-junnu

Viesti Kirjoittaja jartse » 17.06.2005 19:16

Jos rallissa ulos ajosta liikennevakuutus korvaa, miten on sprintissä?

kolli
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja kolli » 18.06.2005 13:45

Rhmotor kirjoitti:Itellä oli joskus kilpurissa lähivakuutuksesta tavallinen liikennevakuutus. Mulle se korvas kyllä kaikki sairaala ja lääkekulut, sekä tuli vielä isot korvaukset kivusta ja särystä, vaikka en sellasia hakenutkaan. Lisäksi korvattiin ansionmenetyksiä ja jotain kummallista vaaterahaa, vaikka mitkään vaatteet ei rikki mennykkään. Myöhemmin tarjottiin mahdollisuutta plastiikkakirurgille arpien poistamiseksi. Sitä en käyttänyt :D . Se tuskin enää olisi itseä kaunistanut...

kyllä näin on, itse sain myös kaikki nämä, vaikka viimeisessä leikkauksessa olin noin vuosi onnettomuuden jälkeen, ja täytyy sanoa että korvaukset tuli tosi nopeasti.Elikkä kysykää vakuutuksestanne mikä se sitten onkaan niin kaikki mahdollinen ja mahdoton ennen kuin ajatte metriäkään jottei sitten tarvitse sormisuussa ihmetellä jos sattuu vahinko jota me ei tietenkään toivota kenellekkään.

northwest
KV
KV

Viesti Kirjoittaja northwest » 18.06.2005 18:49

jartse kirjoitti:Jos rallissa ulos ajosta liikennevakuutus korvaa, miten on sprintissä?
Sprinttiautoissa on oltava nykyään myös vakuutus,sammossa se on maastoajoneuvovakuutus omalla kohtaa.Vastannee liikennevakuutusta.Ainakin yhden kaverin tiedän joka sai korvaukset sen kautta kun joutui olemaan pitkään sairaslomalla pahan kaadon jälkeen.

Vastaa Viestiin