Ja Oulu :D no ei siinä ku tiiettääCosworth kirjoitti:Vähän yllätyin et Joensuun radallakin ajetaan ykkösdivisioonaa
Rallicross 2008 huhuja
- Beginner
- Yleinen

- Viesti:
-
toni791
- A-Junnu

- Viesti:
Mukavaa että ahvenisto on mukana näissä karkeloissa. Nyt on hyvä näyttää, että em crossin pitopaikka on väärä..
mitähän hienoa työ näette siinä radassa????hyvin yksinkertanen:kyllä kouvolassa on paljon hienompi rata ajaa
totta että ahvenistolla on hieno varikko/katsomot..mutta henk.koht. en näe ratana siinä mitään hienoa/erikoista
katsotaan ny ensin mitä kouvolassa saadaan aikaan ensi kesäksi....
kyllä minäkin ennemmin ahvenistolla ajan(härmä/pello)..
MUN AJATUKSIA(ei tarvi vetää sit kuuluisaa hernettä nenään)
mitähän hienoa työ näette siinä radassa????hyvin yksinkertanen:kyllä kouvolassa on paljon hienompi rata ajaa
MUN AJATUKSIA(ei tarvi vetää sit kuuluisaa hernettä nenään)
- kanki-veto
oulussa ajaminen lähenteelee naurettavuuden rajaaksi kirjoitti:onhan oulussa ajettu ennenkin div 1:stä.. muistakseni jopa alamäki porshella.. eli pitäs toimia..
- Beginner
- Yleinen

- Viesti:
Kyllä Oulun rata vois toimia, jos vanha lenkki takaa otetaan käyttöön. Vaatis kyllä vähän kunnostamista ja pusikkojen leikkuuta että yleisö näkis sinne jotain :Dkanki-veto kirjoitti:oulussa ajaminen lähenteelee naurettavuuden rajaaksi kirjoitti:onhan oulussa ajettu ennenkin div 1:stä.. muistakseni jopa alamäki porshella.. eli pitäs toimia..viedä nyt tuommoiset autot noin huonolle jokkis radalle! taitaa olla saanut muutenkin kuljettajilta aika negatiivista palautetta noin niin kuin järjestäjien osalta mitä olen "esson" baari puheista kuullut joku korjatkoon jos olen väärässä
-
ksi
- KV

- tallitonttu
- B-junnu

- Viesti:
- Beginner
- Yleinen

- Viesti:
- Beginner
- Yleinen

- Viesti:
-
toni791
- A-Junnu

- Viesti:
- MrVolvo
- A-Junnu

- Viesti:
ksi kirjoitti:eikö se eka ja toinen src menny ihan hyvin nyt vaan joku tökkäs harjotuksissa ja PAHASTI kun kävi miten kävi,ehottomasti takalenkin puskat nurin ja uus asfaltti sinne niin kyl ois ihan kiva rata tosin eivät taija paljo satsata enää kun uutta alkamas tekemään..
mikäköhän siellä harjotuksissa tökkäs ????????????
MINÄ EN EDES JAKSANUT IHMETELLÄ ASIAA.......
Oikeesti se pitäis sopia sarjasääntöön ja järjestäjien kanssa että olis
käytettävissä hiukan maalaisjärkeä noiden harkkojen järjestämisessä.
Kyllähän se hieno rata on kun on kuivaa. Mutta aika moni rata menee
sateen takia ketuille.
Mutta kannatan ratana samoin kuin pelloa.
- Beginner
- Yleinen

- Viesti:
-
toni791
- A-Junnu

- Viesti:
Pele1977 kirjoitti:Ahveniston rallicross rata on nyt hyvissä käsissä kun Jore Laakso kuulemma suunnittelee sen... Kuulemma tapahtumia tulee riittämään.