jäykkä vai erillisjousitettu?

Ralli- ja sprint autojen alustaan ja koriin yms. liittyvä keskustelu.
Avatar
jjs
Yleinen
Yleinen
Viestit: 281
Liittynyt: 18.06.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja jjs » 09.02.2005 21:06

JJA kirjoitti:
jjs kirjoitti:
northwest kirjoitti:Mikä auto on muuten kyseessä jos on tehty molemmilla ratkaisuilla?
-tuskin sentään on luokiteltu-
Julma veikkaus väljästi: Fiat Mirafiori 131 Abarth Rallye; erillisjousitettu perä vs. Mira 131 2000 Racing; jäykkä perä. Muuta ei tullut mieleen.
Tuossahan tuo ylhäällä oli jo sanottu mikä auto.. eli selikasta kyse.. :D
Kuka näitä sivuja nyt kokonaan jaksaa lukea... :oops:

Avatar
JuHo_
B-junnu
B-junnu
Viestit: 34
Liittynyt: 28.03.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja JuHo_ » 28.03.2005 20:00

offtopikkia kylläkin mutta kysäsempoä kuitenkin....

omistan taunuksen mikä ei ole tieliikenne käyttöön. viimeviikolla paukahti taas alatukivarsi takaa poikki (3 menossa omistukseni aikana) nyt tarvis saada jotai kestävempää olen kuullut jokkiksesta käytössä olevasta "periksiantamattomasta" peräripustuksesta jossa ilmeisesti rakennetaan kokonaan uudet tukivarret. oisko kellään mitää tarkempaa neuvoo, tietoo, kuvaa tai mallia kyseisestä ripustuksesta entä hyvät ja huonot puolet? ei viittis ostaa taas samanlaista mikä kestää taas hetken.....

ja mites tämä kemppilukkon kannattavuus, hyvät huonot puolet, toteutus....

Vastaa Viestiin