No nyt kävi kuitenkin niin että Hapulahti tuli maaliin ja voitti turha siinä muistella ja jossitella että joskus jossain joku oli nopeampi kuin tämän vuoden vetomies. Toiset valmistautuvat kisaan oikealla tavalla ja sovittavat vauhtinsa sen mukaan että pääsevät maaliin. Eli vielä kerran onnea voittajille!!!!!!!vth kirjoitti:Ei millään pahalla mut esim vuosisitten Hyvinkään sm:ssä Hapulahden takapihalla Mikko tais voittaa kisan kahdella minuutilla,harmi että Mikon tuuri ei ota kääntyäkseen.Mitä tulee fanitukseen nii mun kosteet unet on loppunu muutama vuos sitten.Juhis kirjoitti:Ei millään pahalla.vth kirjoitti:Onnea myös Kauppisen Mikolle ,paluu onnistui onnettemuuden jälkeen täydellisesti.30sek johto kolmen pätkän jälkeen ei minun mielestä anna edes jossitteluille sijaa kuka on vetomiesten vetomies.Luulen että harvalla riittää pää laittaa lainalaitteella samalla tatsilla ja sillä ajomäärällä mitä Mikko kerkes ajamaan.
Meinaa vaan pokka pettää kun näitä Kauppisen fanituksia välillä lukee..
Onhan Suomessa muitakin nopeita starletti kuskeja nähty...
Vetomies 2005 koostetta odotellaan!
Siis olisinhan minäkin voittanut jo 5 rallin maailmanmestaruutta jos...ja jos...
Ja mitä tulee fanitukseen niin toivotaan että Hapulahti saa voitostaan yhtä paljon huomiota täällä foorumissa kuin ulosajanut Starlet kuljettaja.