Sivu 3/6
Lähetetty: 07.10.2005 09:35
Kirjoittaja jhaut
Ensi vuoden järjestäjä seurat ovat: 13.5 Valkealan UA, 10.6 AL-Härmä, 22.7 Kauhajoen UA, 5.8 Joensuun UA. Loput 1-2 järjestäjä seuraa ratkeavat loka-marraskuun aikana. Ensi vuonna sarjasta tulee TV-lähetykset MTV3-kanavalta, kuten tänäkin vuonna. Renkaiden lämmittimien poisto
Ohessa alustava kilpailukalenteri 2006
http://www.akk-motorsport.fi/8953.html
Lähetetty: 07.10.2005 13:03
Kirjoittaja toni791
jhaut kirjoitti:Ensi vuoden järjestäjä seurat ovat: 13.5 Valkealan UA, 10.6 AL-Härmä, 22.7 Kauhajoen UA, 5.8 Joensuun UA. Loput 1-2 järjestäjä seuraa ratkeavat loka-marraskuun aikana. Ensi vuonna sarjasta tulee TV-lähetykset MTV3-kanavalta, kuten tänäkin vuonna. Renkaiden lämmittimien poisto
Ohessa alustava kilpailukalenteri 2006
http://www.akk-motorsport.fi/8953.html
:( kyllä tuo mahonen on täys pelle!!!lämmittimien poisto ja todennäkösesti on yks tyyppi renkaat...(joka luokas)paljohan tulee provikkaa???

eikö tuo ole laitonta,nuo yks tyyppi rengas sääntö???

kyllä nyt rallicrossi on voimissaan tuollaisella tausta pirun kanssa...
Lähetetty: 07.10.2005 15:27
Kirjoittaja jhaut
Renkaat: Kilpailuissa käytetään järjestäjän määräämiä kuvioituja yksityyppirenkaita. Renkaat ja rengaspalvelun kilpailupaikoille toimittaa Timo Virtanen Oy. Sopimus AKK Sports Oy / Timo Virtanen (Avon). Renkaita on kahta eri kokoa. Renkaiden lämmittäminen on kielletty kaudella 2006. Vuonna 2006 käytössä olevat renkaat ovat (samat kuin kahtena aiempana kautena 2004 ja 2005)
edessä: AVON 7.0/23.0 - 15", takana: AVON 9.0/23.5 - 15"
Ohessa lisätietoa SRC -kaudesta 2006
http://www.akk-motorsport.fi/src/
Lähetetty: 09.10.2005 19:01
Kirjoittaja mopezimo
Siis nätetäänkö telkkarista KRC:tä
Lähetetty: 10.10.2005 07:42
Kirjoittaja jhaut
TV.stä tulee lähetykset kuten tänäkin vuonna eli SRC-luokka on varma. divari / autokrossiluokasta ei ole tietoa. Asia varmasti selviää myöhemmin syksyllä. Yleisesti ottaen kuljettajien sarjamaksulla katetaan suurin osa tv-kuvauksien kuluista.
Lähetetty: 19.11.2005 11:36
Kirjoittaja Pele1977
Jaa että Ahveniston rallicross radalla ei pysty ohittamaan? Katsokaapa rallicrossin em kisasta 1995 2-divisioonan b-finaali!
http://ahvenistonfanisivut.com/rallicross.html
Lähetetty: 19.11.2005 12:32
Kirjoittaja Cosworth
Onkos tietoa uusista kuljettajista tai kalustovaihdoksista SRC:ssä?
Ainakin Pekka Mustakallion s40 on myynnissä, ja Kanervan volvokin näkyi myynnissä olevan merkinvaihdon vuoksi... eli onko kanerva hankkinut bemarin vai jonkun muunmerkkisen auton?
Ja parin numeron takaisessa VM:ssä kerrottiin että Jussi Kokkonen olisi rupeamassa rakentamaan src-luokan bmw:tä...?
Ja Julle Asikaisellakin on src-luokan Volvo rakenteilla, saako ensi kaudeksi valmiiksi?
Lähetetty: 19.11.2005 20:40
Kirjoittaja northwest
3kpl Foordia on tekeillä ensikaudeksi.
Lähetetty: 22.11.2005 22:52
Kirjoittaja bullcrossracing
no kaikille pieni huomautus src sivuilla on kilpailijat osiossa kohdassa säännöt niin tekniikka säännöt 2006 kaudelle!!!! yksi uusi kilpuri on myös uitettu rapakon yli.... mutta eiköhän selviä aikanaan lisää

Lähetetty: 23.11.2005 02:58
Kirjoittaja tth
- Mikä näissä vanhoissa V40ssä viehättää kun ne uutenakaan ei ollu komian näköisiä? Sehän oli pers' aukisten oikeata Volvoa haaveilevien lohdutusmalli.... ja nyt - Luojan Kiitos - poistunut manalaan.
- Jos vanhoilla malleilla ajetaan pannaan minimipainot ylos ja 940et radalle. Ne ainakin olis paljon näyttävämpiä ilman että poikien tartteis korjailla tehtaan tekemät "virheet".
- Myös lentavä lähtö poistaisi starttipainoiset "Dragster" alustat ja voisi jopa ajamalla joku mennä ohi kuten crossin kulta-aikana '70-80 luvulla jolloin taisteltiin koko kisan ajan kahva kahvaa vastaan ja lehterit pullisteli täynnä tyytyväisiä katsojia.
- Tuo rengassäänto (yksi toimittaja ja malli) on myös huono. Vapaat renkaat ja mitat! Vapaa kilpailu tuo hinnat alas ja eri ideat tuo mielenkiintoa, kuten ennen. Ovat hassun nakoiset nuo kilpurit kapeilla paloletkuilla kun huoltoautoissa ja trailereissa on leveämmät tassut...
- KRC oli hyvä laji ennen mutta vapaat kannet pilasi sen harrastajilta (Volvon osalta ainakin - kallis EVO).
Lähetetty: 23.11.2005 03:20
Kirjoittaja henkka_ok
Cosworth kirjoitti:Onkos tietoa uusista kuljettajista tai kalustovaihdoksista SRC:ssä?
http://www.red-team.fi/index_kakkonen.html
Näyttäis Pelliselläkin olevan S40 tuloillaan..
Lähetetty: 23.11.2005 11:09
Kirjoittaja bullcrossracing
tth kirjoitti:- Mikä näissä vanhoissa V40ssä viehättää kun ne uutenakaan ei ollu komian näköisiä? Sehän oli pers' aukisten oikeata Volvoa haaveilevien lohdutusmalli.... ja nyt - Luojan Kiitos - poistunut manalaan.
- Jos vanhoilla malleilla ajetaan pannaan minimipainot ylos ja 940et radalle. Ne ainakin olis paljon näyttävämpiä ilman että poikien tartteis korjailla tehtaan tekemät "virheet".
- Myös lentavä lähtö poistaisi starttipainoiset "Dragster" alustat ja voisi jopa ajamalla joku mennä ohi kuten crossin kulta-aikana '70-80 luvulla jolloin taisteltiin koko kisan ajan kahva kahvaa vastaan ja lehterit pullisteli täynnä tyytyväisiä katsojia.
- Tuo rengassäänto (yksi toimittaja ja malli) on myös huono. Vapaat renkaat ja mitat! Vapaa kilpailu tuo hinnat alas ja eri ideat tuo mielenkiintoa, kuten ennen. Ovat hassun nakoiset nuo kilpurit kapeilla paloletkuilla kun huoltoautoissa ja trailereissa on leveämmät tassut...
- KRC oli hyvä laji ennen mutta vapaat kannet pilasi sen harrastajilta (Volvon osalta ainakin - kallis EVO).
mut yks pikku juttu mikä nähtiin hyvin ahvenistolla! kun ajettiin kahva kahvaa vasten niin palkintona on "lippu" torniiin vai onko päässyt käymään niin että on eksynyt vain vääriä miehiä torniin niitä lippu jakaan... itse henkilö kohtaisesti nautin siitä kun ajetaan kovaa kylki kyljessä mutta perään ajajat ovatkin sitten oma lukunsa ne joutaa saunan taakse....
www.bullcrossracing.com
Lähetetty: 23.11.2005 12:40
Kirjoittaja jhaut
bullcrossracing kirjoitti:tth kirjoitti:- Mikä näissä vanhoissa V40ssä viehättää kun ne uutenakaan ei ollu komian näköisiä? Sehän oli pers' aukisten oikeata Volvoa haaveilevien lohdutusmalli.... ja nyt - Luojan Kiitos - poistunut manalaan.
- Jos vanhoilla malleilla ajetaan pannaan minimipainot ylos ja 940et radalle. Ne ainakin olis paljon näyttävämpiä ilman että poikien tartteis korjailla tehtaan tekemät "virheet".
- Myös lentavä lähtö poistaisi starttipainoiset "Dragster" alustat ja voisi jopa ajamalla joku mennä ohi kuten crossin kulta-aikana '70-80 luvulla jolloin taisteltiin koko kisan ajan kahva kahvaa vastaan ja lehterit pullisteli täynnä tyytyväisiä katsojia.
- Tuo rengassäänto (yksi toimittaja ja malli) on myös huono. Vapaat renkaat ja mitat! Vapaa kilpailu tuo hinnat alas ja eri ideat tuo mielenkiintoa, kuten ennen. Ovat hassun nakoiset nuo kilpurit kapeilla paloletkuilla kun huoltoautoissa ja trailereissa on leveämmät tassut...
- KRC oli hyvä laji ennen mutta vapaat kannet pilasi sen harrastajilta (Volvon osalta ainakin - kallis EVO).
mut yks pikku juttu mikä nähtiin hyvin ahvenistolla! kun ajettiin kahva kahvaa vasten niin palkintona on "lippu" torniiin vai onko päässyt käymään niin että on eksynyt vain vääriä miehiä torniin niitä lippu jakaan... itse henkilö kohtaisesti nautin siitä kun ajetaan kovaa kylki kyljessä mutta perään ajajat ovatkin sitten oma lukunsa ne joutaa saunan taakse....
www.bullcrossracing.com
Olen samaa mieltä, että rallicross on "kontaktilaji" jossa ajetaan kylki kyljessä kiinni. Tahallisisita perään / päälleajoista tulisi antaa heti varoitus ja jos päälleajo on törkeää niin jopa suoraan mustaa lippua. Pienet kosketukset kuuluvat lajin luonteeseen.

Lähetetty: 23.11.2005 12:47
Kirjoittaja jhaut
bullcrossracing kirjoitti:no kaikille pieni huomautus src sivuilla on kilpailijat osiossa kohdassa säännöt niin tekniikka säännöt 2006 kaudelle!!!! yksi uusi kilpuri on myös uitettu rapakon yli.... mutta eiköhän selviä aikanaan lisää

http://www.akk-motorsport.fi/src/sarjaanilmoit/saannot/
Vuoden kilpailunjärjestäjä 2005
Lähetetty: 29.11.2005 07:33
Kirjoittaja jhaut
AKK-motorsportin mitaligaalassa viime lauantaiana Jyväskylä Paviljongissa valittiin Kauhajoen UA vuoden kilpailujärjestäjäksi maassamme.
Kauhajoen UA kiittää tästä hienosta arvostuksesta. :D :D :D ja samalla tekee parhaansa jälleen ensi vuonna mm. sambacrossien onnistumisen takia. Tervetuloa ensi kesänä Sambacrossiin