Sivu 3/6
Re: Off topic..
Lähetetty: 07.05.2007 18:52
Kirjoittaja ignis
Hupsista kirjoitti:Josku -80 luvulla oli Hesarin sunnuntai numerossa myynnissä B-ryhmäs Peugeot 205 hintaan 250 000 vain esittelyajossa olleena yksilönä?
(Olin silloin 15-16v joten ei ihan ajankohtainen) mutta löytyy esittelyautona tuon ajan autolehdistä... (harmaa)
Silloin oli tallipäällikkö tuollaisella seuraamassa Jyväskylääkin (ranskan kilvissä), lieneekö sitten sama autokin?
Nyt olisi kiva tietää minne tuo suomenkilpinen mahtoi päätyä

kyseessä oli luokittelu versio eli niitä tehtiin aikanaan se 200 kpl mikä siihen aikaan tarvitiin luokitteluun. olen kuullut että suomessa olisi edelleenkin yksi sellainen jossain autotallissa eikä sitä saa ostettua edes (paljolla) rahalla. liekö kaupunki legendaa vai totta en tietä...
Lähetetty: 07.05.2007 18:54
Kirjoittaja Mopoilija
Miksi minulla olis semmone käsitys että Timo Salonen omistaisi tuommoisen siviili 205T16....
Lähetetty: 07.05.2007 21:05
Kirjoittaja Vempyla
Niin no mullakin on itseasiassa sellainen käsitys....
Ja olisko sen kaverina vielä siviili S4:kin?
Mikäs on 037 Lancioden laita? Ei liene yhtään suomessa?
Pökö
Lähetetty: 07.05.2007 21:38
Kirjoittaja Kollo
Jos semmosta harmaata Pösöö tekis mieli, niin ei muuta kun shoppailemaan

:
http://www.carclassic.com/racetype.asp? ... 2F+Group+B
Muitakin merkkejä näyttäs löytyvän. Samassa firmassa oli joskus myytävänä Toivosen Henkan kisaamaton S4.
Lähetetty: 15.05.2007 20:38
Kirjoittaja Masa
Kovia on hinnat vanhoilla ralliautoilla! Vaihtaakohan nuo vanhat ralliautot paljon omistajia ja raskiikohan niillä kukaan ajella?
Lähetetty: 15.05.2007 21:36
Kirjoittaja mariko
-ai prkl sentää mitä laitteita,tollanen talli vois olla omallakin takapihalla...pääsis polttelee stressejä pois aina silloin tällöin...

Lähetetty: 15.05.2007 22:15
Kirjoittaja mikahele
Menee vähän ohi aiheen, mutta... A-ryhmän tehdas Lancioiden historioita on tullut selvitettyä (Rafulle ja Mäkelän Karille SUURI kiitos), ja on tultu siihen johtopäätökseen, että suomessa on vain kaksi aitoa tehtaan kilpakäytössä ollutta Gr.A Lanciaa (pl. Kankkusen museon autot). Jossakin vaiheessa niitä oli puheiden mukaan joka nurkalla, mutta suurin osa niistä on ollut joko asiakas autoja ja ainakin yksi on joku ensimmäisistä testiautoista. Kankkusen entisiä on puheiden mukaan tullut vastaan ainakin neljä yksilöä sekä kaksi Alenin ja yksi Biassionin auto... Todellisuudessa suomessa on vain kaksi ex. Kankkunen autoa. Kummallakaan ei ole ajettu kilpaa enään vuosiin ja tuskin tullaan ajamaankaan.
Kilpureiden historiat tuntuvat parantuvan aikojen saatossa, joten kaikkiin Ex. sen ja sen juttuihin kannattaa suhtautua pienellä varauksella...
Lähetetty: 15.05.2007 22:53
Kirjoittaja mikahele
http://www.mat.fi
Voi pojat mitä PROJEKTEJA!!!!
Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa miten A tai B-ryhmäläinen OIKEASTI entisöidää!!
Lähetetty: 16.05.2007 00:19
Kirjoittaja Rattikeisari
Ei voi kun hämmästellä,että joku osaa,ja viitsii.
Projects-kuvia kun kattelee niin olipa Kankkusen b-ryhmän Celica päässyt hieman happamaan kuntoon......kuten Audikin.....
Lähetetty: 16.05.2007 01:30
Kirjoittaja HalfMoonRider0
Taas yksi aihe ku vetää sanattomaks

Aika miehekkäitä projekteja tosiaan, haluaisin tietää työtunnit mitä noihin on menny

Lähetetty: 16.05.2007 07:03
Kirjoittaja gtdriver
Toi ois kyl sitä hommaa, mitä vois täyspäiväsesti harrastaa jos ei tarvis
palkkatöissä käydä ja miljuunien omaisuus.

Ja jos käden taidot
riittäs noin pitkälle... :D
Lähetetty: 16.05.2007 07:09
Kirjoittaja mrgallop
... :o joo, hiljaseksi vetää! Työnjälkeä ei voi muuta kuin ihailla, liekkö olleet "uutena" noin hyvin tehtyjä...
Lähetetty: 16.05.2007 07:23
Kirjoittaja Hoppa
Henk. koht. olen nähnyt yhden Gr A Lancian Lapualla Rintakarin Erkin pajalla.. Se oli joskus 90 luvun loppupuolella. Siinä oli kiinni Alenille nimikoitu penkki ja ovitaskussa italialaiset kilvet. Jos en väärin muista niin se oli sprintti käytössä siihen aikaan.
Lähetetty: 16.05.2007 09:15
Kirjoittaja mikahele
Hoppa kirjoitti:Henk. koht. olen nähnyt yhden Gr A Lancian Lapualla Rintakarin Erkin pajalla.. Se oli joskus 90 luvun loppupuolella. Siinä oli kiinni Alenille nimikoitu penkki ja ovitaskussa italialaiset kilvet. Jos en väärin muista niin se oli sprintti käytössä siihen aikaan.
Testiauto.