Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
PK1961
KV
KV
Viestit: 331
Liittynyt: 11.05.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja PK1961 » 28.09.2013 15:36

Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..

Avatar
Arcos
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 25.07.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Arcos » 28.09.2013 16:19

PK1961 kirjoitti:
Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..
Kangas kyllä tiedetään, olen hävinnytkin hänelle junnu sm kisassa viimesellä pätkällä voiton kun kotikisassani käytiin kummatkin hangessa ja multa hajos lukko loppupätkillä.
Nää turinat ei kuulu mitenkään tähän topicciin koska pimeet kyläkisat aikoinaan ei liity tähän juttuun ollenkaan. Toki onhan se merkittävää jos kotiseudulla ajava b junnu voittaa kyläkisa yleisen.

sutton

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja sutton » 28.09.2013 16:48

M.Sport kirjoitti:Juu Mika keikkui taolla kolmantena Sundströmmin ja Burin takana. Seuraavina oli pari B-ryhmän Audia. Silloin tosin ajettiin muistaakseni ilman nuottia ja Mikalle melko tutuilla teillä!
BTW: -88Teboil oli nuotilla ja myös Garde oli b-junnuna kisan nopein Päivän Auto-Rallissa aikoinaan :-)

Avatar
tkr
B-junnu
B-junnu
Viestit: 28
Liittynyt: 05.07.2004 00:00
Viesti:

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja tkr » 28.09.2013 17:07

PK1961 kirjoitti:
Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..
Tais olla 93 kyröön f cuppi.Mut näähän on ollu pimeitä kisoja.En ainakaan muista vastaavaa suoritusta (Nuorala), Sm-Rallissa , F-ryhmän autolla Sm luokkien autoja vastaan ja nimenomaan nuottikisassa.Kyllä Esson baarissa riittää huomenna puhetta että kyyti on kylmää oli nuottia tai ei.
Ford Escort BDG NO-98

Avatar
JoneLampinen
KV
KV
Viestit: 308
Liittynyt: 03.09.2007 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja JoneLampinen » 28.09.2013 17:12

Arcos kirjoitti:
PK1961 kirjoitti:
Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..
Kangas kyllä tiedetään, olen hävinnytkin hänelle junnu sm kisassa viimesellä pätkällä voiton kun kotikisassani käytiin kummatkin hangessa ja multa hajos lukko loppupätkillä.
Nää turinat ei kuulu mitenkään tähän topicciin koska pimeet kyläkisat aikoinaan ei liity tähän juttuun ollenkaan. Toki onhan se merkittävää jos kotiseudulla ajava b junnu voittaa kyläkisa yleisen.
Montakohan enduromestaruutta Jaska olis voittanut jos olis valinnut kaksipyöräiset? Nytkin näyttäs olevan Salmisen Juha lähes kolme minsaa perässä.

Avatar
AzGi
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 61
Liittynyt: 22.11.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja AzGi » 28.09.2013 17:19

Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.

Avatar
325
B-junnu
B-junnu
Viestit: 32
Liittynyt: 10.11.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja 325 » 28.09.2013 17:36

tkr kirjoitti:
PK1961 kirjoitti:
Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..
Tais olla 93 kyröön f cuppi.Mut näähän on ollu pimeitä kisoja.En ainakaan muista vastaavaa suoritusta (Nuorala), Sm-Rallissa , F-ryhmän autolla Sm luokkien autoja vastaan ja nimenomaan nuottikisassa.Kyllä Esson baarissa riittää huomenna puhetta että kyyti on kylmää oli nuottia tai ei.
2006 ok autoralli.

Avatar
jb1966
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 124
Liittynyt: 25.02.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jb1966 » 28.09.2013 18:00

AzGi kirjoitti:Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.
Ja Siitaman lähdössä tais pyytää kartturia pitään myös suunsa kiinni :mrgreen:

Frog
WRC
WRC
Viestit: 1181
Liittynyt: 26.12.2009 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Frog » 28.09.2013 18:23

jb1966 kirjoitti:
AzGi kirjoitti:Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.
Ja Siitaman lähdössä tais pyytää kartturia pitään myös suunsa kiinni :mrgreen:
Joku väittää tässä ketjussa että pimeeseen vedetään nuotista ja nyt ilman ! Ootteko te selvinpäin ? :lol: anyway onnex olkoon historian kovimmasta vedosta F ryhmän Volvolla ! Hattu, pois päästä Eläköön, Eläköön, Eläköön lepo. :mrgreen:

P.S. Onko noi Volvo cupin autot vakio tekniikalla ? Niidenkin voittaja olis F ryhmässä viidensakissa ! Vetää sanattomaksi tuo Volvo

Avatar
jb1966
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 124
Liittynyt: 25.02.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jb1966 » 28.09.2013 18:36

Juu, selvinpäin ainoo et kun käväsin tupakilla niin taisin vetästä oikeen henkeen...
Mutta mutta, Kovaa meni Volvo !!!
Onnittelut Jaskalle !!!

M.Sport
Yleinen
Yleinen
Viestit: 208
Liittynyt: 27.02.2011 21:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja M.Sport » 28.09.2013 18:40

Kyllähän tähän joku mutina varmaan löytyy mutta Nikkoa 18sekkaa pataan ja yleiskilpailun ysi! Hattu pois päästä ja isoa aaltoa ,tarkastelee asiaa ihan miltä kantilta tahansa!? Suorituksen arvoa nostaa sekin minusta että ajettavaa kilsaa oli aika paljon ja muutamat mitalitkin oli muilla vielä ratkomatta!

Avatar
jb1966
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 124
Liittynyt: 25.02.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jb1966 » 28.09.2013 18:41

Eikös noihin VOC volvoihin saa nokan vaihtaa,kannesta ottaa puol milliä pois,vauhtipallosta keventää ja 4.1 välitystä laittaa + boksi muutos

Avatar
petrux
WRC
WRC
Viestit: 1036
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja petrux » 28.09.2013 18:42

Joku väittää tässä ketjussa että pimeeseen vedetään nuotista ja nyt ilman ! Ootteko te selvinpäin ? :lol: anyway onnex olkoon historian kovimmasta vedosta F ryhmän Volvolla ! Hattu, pois päästä Eläköön, Eläköön, Eläköön lepo. :mrgreen:
Eiks sinne vaan kamerat äänen kanssa kyytiin pimeeseen kisaan ja materiaali näytille. Ei tarvi spekuloida että mitä siellä tapahtuu. Jos joku ei siihen suostu niin aika selvä tapaus. Melkein vois olla jo Cupin säännöissä. Tekniikka on halpaa joten siitä ei jää kiinni.

Hyvin vedetty jokatapauksessa.

AIS
Viestit: 1
Liittynyt: 10.09.2011 13:13

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja AIS » 28.09.2013 19:04

eikos niitä kameroita nuutajärvellä ollu oikeen akk:oon toimesta

Avatar
Masa
KV
KV
Viestit: 345
Liittynyt: 14.01.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Masa » 28.09.2013 19:29

Volvot taitaa olla suhteellisen vakioita. Taisi olla edellisessä VM:ssa juttua autosta.

Vastaa Viestiin