Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
- PK1961
- KV

- Viestit: 331
- Liittynyt: 11.05.2004 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
- Arcos
- A-Junnu

- Viestit: 80
- Liittynyt: 25.07.2005 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Kangas kyllä tiedetään, olen hävinnytkin hänelle junnu sm kisassa viimesellä pätkällä voiton kun kotikisassani käytiin kummatkin hangessa ja multa hajos lukko loppupätkillä.PK1961 kirjoitti:Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Nää turinat ei kuulu mitenkään tähän topicciin koska pimeet kyläkisat aikoinaan ei liity tähän juttuun ollenkaan. Toki onhan se merkittävää jos kotiseudulla ajava b junnu voittaa kyläkisa yleisen.
-
sutton
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
BTW: -88Teboil oli nuotilla ja myös Garde oli b-junnuna kisan nopein Päivän Auto-Rallissa aikoinaan :-)M.Sport kirjoitti:Juu Mika keikkui taolla kolmantena Sundströmmin ja Burin takana. Seuraavina oli pari B-ryhmän Audia. Silloin tosin ajettiin muistaakseni ilman nuottia ja Mikalle melko tutuilla teillä!
- tkr
- B-junnu

- Viestit: 28
- Liittynyt: 05.07.2004 00:00
- Viesti:
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Tais olla 93 kyröön f cuppi.Mut näähän on ollu pimeitä kisoja.En ainakaan muista vastaavaa suoritusta (Nuorala), Sm-Rallissa , F-ryhmän autolla Sm luokkien autoja vastaan ja nimenomaan nuottikisassa.Kyllä Esson baarissa riittää huomenna puhetta että kyyti on kylmää oli nuottia tai ei.PK1961 kirjoitti:Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Ford Escort BDG NO-98
- JoneLampinen
- KV

- Viestit: 308
- Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Montakohan enduromestaruutta Jaska olis voittanut jos olis valinnut kaksipyöräiset? Nytkin näyttäs olevan Salmisen Juha lähes kolme minsaa perässä.Arcos kirjoitti:Kangas kyllä tiedetään, olen hävinnytkin hänelle junnu sm kisassa viimesellä pätkällä voiton kun kotikisassani käytiin kummatkin hangessa ja multa hajos lukko loppupätkillä.PK1961 kirjoitti:Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
Nää turinat ei kuulu mitenkään tähän topicciin koska pimeet kyläkisat aikoinaan ei liity tähän juttuun ollenkaan. Toki onhan se merkittävää jos kotiseudulla ajava b junnu voittaa kyläkisa yleisen.
- AzGi
- A-Junnu

- Viestit: 61
- Liittynyt: 22.11.2004 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.
- 325
- B-junnu

- Viestit: 32
- Liittynyt: 10.11.2006 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
2006 ok autoralli.tkr kirjoitti:Tais olla 93 kyröön f cuppi.Mut näähän on ollu pimeitä kisoja.En ainakaan muista vastaavaa suoritusta (Nuorala), Sm-Rallissa , F-ryhmän autolla Sm luokkien autoja vastaan ja nimenomaan nuottikisassa.Kyllä Esson baarissa riittää huomenna puhetta että kyyti on kylmää oli nuottia tai ei.PK1961 kirjoitti:Miten Juha Kangas F-ryhmän hopalla ? tais jossain rallissa olla b-junnujen voittajana myös yleiskisan nopein..Arcos kirjoitti:Aika turha tähän sekottaa mitään -88 Teboil juttuja kun pikkasen eri kisatilanne. Nyt mennään niin kovaa Vollella ettei ole ennen nähty ihan sama mikä kotitie ja mikä ei. Yleisen 3 pätkäaika ei ole ennen ajettu vastaavassa kisatilanteessa soralla metsässä, siis takaveto mätäläinen versus nyky 4wd huippuautot.
Tää lindroos kinnunen mänty vauhti on aivan täydet käsissä F ryhmässä. Sais nyt Volvo päällikkö ehjän kisan niin on historiankirjoihin hyviä tärppejä.
Seuraavaks joku kaivaa että eiks garde voittanu b junnuissa yleisen, ei sitäkä juuri ole nähty mutta kuitenkin.
- jb1966
- A-Junnu

- Viestit: 124
- Liittynyt: 25.02.2006 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Ja Siitaman lähdössä tais pyytää kartturia pitään myös suunsa kiinniAzGi kirjoitti:Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Joku väittää tässä ketjussa että pimeeseen vedetään nuotista ja nyt ilman ! Ootteko te selvinpäin ?jb1966 kirjoitti:Ja Siitaman lähdössä tais pyytää kartturia pitään myös suunsa kiinniAzGi kirjoitti:Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.
P.S. Onko noi Volvo cupin autot vakio tekniikalla ? Niidenkin voittaja olis F ryhmässä viidensakissa ! Vetää sanattomaksi tuo Volvo
- jb1966
- A-Junnu

- Viestit: 124
- Liittynyt: 25.02.2006 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Juu, selvinpäin ainoo et kun käväsin tupakilla niin taisin vetästä oikeen henkeen...
Mutta mutta, Kovaa meni Volvo !!!
Onnittelut Jaskalle !!!
Mutta mutta, Kovaa meni Volvo !!!
Onnittelut Jaskalle !!!
-
M.Sport
- Yleinen

- Viestit: 208
- Liittynyt: 27.02.2011 21:19
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Kyllähän tähän joku mutina varmaan löytyy mutta Nikkoa 18sekkaa pataan ja yleiskilpailun ysi! Hattu pois päästä ja isoa aaltoa ,tarkastelee asiaa ihan miltä kantilta tahansa!? Suorituksen arvoa nostaa sekin minusta että ajettavaa kilsaa oli aika paljon ja muutamat mitalitkin oli muilla vielä ratkomatta!
- jb1966
- A-Junnu

- Viestit: 124
- Liittynyt: 25.02.2006 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Eikös noihin VOC volvoihin saa nokan vaihtaa,kannesta ottaa puol milliä pois,vauhtipallosta keventää ja 4.1 välitystä laittaa + boksi muutos
- petrux
- WRC

- Viestit: 1036
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Eiks sinne vaan kamerat äänen kanssa kyytiin pimeeseen kisaan ja materiaali näytille. Ei tarvi spekuloida että mitä siellä tapahtuu. Jos joku ei siihen suostu niin aika selvä tapaus. Melkein vois olla jo Cupin säännöissä. Tekniikka on halpaa joten siitä ei jää kiinni.Joku väittää tässä ketjussa että pimeeseen vedetään nuotista ja nyt ilman ! Ootteko te selvinpäin ?anyway onnex olkoon historian kovimmasta vedosta F ryhmän Volvolla ! Hattu, pois päästä Eläköön, Eläköön, Eläköön lepo.
Hyvin vedetty jokatapauksessa.
-
AIS
- Viestit: 1
- Liittynyt: 10.09.2011 13:13
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
eikos niitä kameroita nuutajärvellä ollu oikeen akk:oon toimesta
- Masa
- KV

- Viestit: 345
- Liittynyt: 14.01.2005 00:00
Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE
Volvot taitaa olla suhteellisen vakioita. Taisi olla edellisessä VM:ssa juttua autosta.