Sivu 4/9

Lähetetty: 03.10.2005 09:37
Kirjoittaja J_Mantyla
Gadfly kirjoitti:
leppis kirjoitti:Tämä yksityistallien menestymättömyyssääntö oli vähän ylläri meikäläiselle. Mitenkähän mahtaa tietoni olla ajan tasalla?
ps. miten sä voit olla sisäpiiriläinen kun olet vasta A-junnu
Leppis on käynyt nuottitutkinnon, ja se on entry-level KV ...

:wink:

Lähetetty: 03.10.2005 10:40
Kirjoittaja leppis
Juu, ja rallitutkinto on vuodelta 1985. Kerran oltu jopa SM-rallissa kartturina...
Sisäpiiristä sen verran, että tämän pitkänhuiskean kuskin sponsoreihin kuuluvan yrityksen edustaja asiasta kertoi.
Niitä nuottitutkintoja tuli suoritettua useita, kun Mänttä 200-Ajossa niitä Ahon Kilu koulutti.

Lähetetty: 03.10.2005 12:38
Kirjoittaja Valde
Toivottavasti ei mene Mitsulle ainakaan. Aika epämääräistä touhua niillä on ollut. Auto ei vieläkään ole kovin nopea; Harri ajoi Peugeotilla muutamassa kisassa aivan huippuvauhtia, mutta ei näytä sama Mitsulla onnaavan. Puhun siis viime vuoden Kreikasta ja Suomesta.

Lähetetty: 04.10.2005 17:08
Kirjoittaja northwest
leppis kirjoitti:Juu, ja rallitutkinto on vuodelta 1985. Kerran oltu jopa SM-rallissa kartturina...
Sisäpiiristä sen verran, että tämän pitkänhuiskean kuskin sponsoreihin kuuluvan yrityksen edustaja asiasta kertoi.
Niitä nuottitutkintoja tuli suoritettua useita, kun Mänttä 200-Ajossa niitä Ahon Kilu koulutti.
Mänttä 200...huokaus.Ne talvikisat kun marcuksen isäpappa veteli miralla sassin lentokentällä...oi aikoja...

Nimimerkki;"lapsuutensa savosenmäen koulun vieressä asunut"

Lähetetty: 04.10.2005 18:03
Kirjoittaja Mopoilija
Jippo kirjoitti:Tuollahan tuo jo tiedetään ... http://www.rallye-magazin.de/index.php? ... ews_detail Loeb yksityiseen Oreca teamiin ajamaan Citikkaa ja Marcus Mitsubishille...
Ja että Fordilla ajaa joko Garde tai Kresta + ?....

Lähetetty: 05.10.2005 11:34
Kirjoittaja leppis
northwestille: niin ja sitä aiempina vuosina keltaisella GTE Kadetilla tankkasi TB:llä kysellen pääsyä Sassiin tutustumaan.
Nimim. Lapsuutensa vieressä Vuorenalla asunut, ja 30 vuoden jälkeen taas...

Lähetetty: 05.10.2005 12:57
Kirjoittaja Valde

Lähetetty: 05.10.2005 13:18
Kirjoittaja seppo
Tuo Marcuksen Iltalehdessä antaman lausunto kyllä tukee tätä jollain tapaa... vaikka puhuukin kolmesta vaihtoedosta...

Lähetetty: 05.10.2005 13:32
Kirjoittaja henkka_ok
Jippo kirjoitti:Tuollahan tuo jo tiedetään ... http://www.rallye-magazin.de/index.php? ... ews_detail Loeb yksityiseen Oreca teamiin ajamaan Citikkaa ja Marcus Mitsubishille...
No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan... :roll:

Lähetetty: 05.10.2005 15:05
Kirjoittaja BBT
henkka_ok kirjoitti:No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan... :roll:
Eikös tuo sääntö koske vain tehdastiimejä. Orecahan on (ja tulee jatkossakin olemaan?) yksityistiimi joskin vahvalla tehtaan tuella..

Lähetetty: 05.10.2005 16:39
Kirjoittaja Gadfly
henkka_ok kirjoitti:[No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan... :roll:
jospas sitä on ensi vuonna kahdenlaisia sitikoita
Loebilla ja Grönholmilla riisuttu malli, joka vastaa uusia sääntöjä ja esim. OMV:n miehillä täysverinen versio

-
tämä on on ihan arvaus - tosin vähän päättelin erään sitikan tuhkakupin asennosta;-)

Lähetetty: 05.10.2005 17:54
Kirjoittaja henkka_ok
BBT kirjoitti:
henkka_ok kirjoitti:No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan... :roll:
Eikös tuo sääntö koske vain tehdastiimejä. Orecahan on (ja tulee jatkossakin olemaan?) yksityistiimi joskin vahvalla tehtaan tuella..
Eikun koskee nimenomaan yksityistiimejä, jotka ajattavat kuskeja -05 vuoden autoilla. Tehdastiimeillä pitää olla -06 autot, joista aktiivilukot on kielletty. Ainakin näin se sanottiin televisiossa.

Lähetetty: 05.10.2005 20:32
Kirjoittaja PK1961
Mikäli olen yhtään ymmärtänyt julkitulleita asioita,niin esim 2006 tämä super Playstation citikkatiimi(Bosse/Loeb) ajaa maailmanmestaruudesta 2006 passiiviautoilla,eli samoilla säännöillä kuin esim. ford,subaru.....ja sitten esim. Bozian ajattaa 2005 sääntöjen aktiiviautoilla(pösö307) kuskeja jotka ovat ns. menestymättömiä,eli eivät ole mm:ssä 6 sakissa vierailleet...

Automerkki-ja kuljettaja maailmanmestaruuspisteiden jako sitten onkin tässä sekametelisopassa hämärän peitossa....eli voiko esim. Mikko Hirvonen putsata pöydän 2005 mallin aktiivi Viita-fordilla esim. ????
Ne kun muutenkin pakkaa olemaan nopeampia,noi vanhat voortit :)