Sivu 4/9
Lähetetty: 03.10.2005 09:37
Kirjoittaja J_Mantyla
Gadfly kirjoitti:leppis kirjoitti:Tämä yksityistallien menestymättömyyssääntö oli vähän ylläri meikäläiselle. Mitenkähän mahtaa tietoni olla ajan tasalla?
ps. miten sä voit olla sisäpiiriläinen kun olet vasta A-junnu
Leppis on käynyt nuottitutkinnon, ja se on entry-level KV ...

Lähetetty: 03.10.2005 10:40
Kirjoittaja leppis
Juu, ja rallitutkinto on vuodelta 1985. Kerran oltu jopa SM-rallissa kartturina...
Sisäpiiristä sen verran, että tämän pitkänhuiskean kuskin sponsoreihin kuuluvan yrityksen edustaja asiasta kertoi.
Niitä nuottitutkintoja tuli suoritettua useita, kun Mänttä 200-Ajossa niitä Ahon Kilu koulutti.
Lähetetty: 03.10.2005 12:38
Kirjoittaja Valde
Toivottavasti ei mene Mitsulle ainakaan. Aika epämääräistä touhua niillä on ollut. Auto ei vieläkään ole kovin nopea; Harri ajoi Peugeotilla muutamassa kisassa aivan huippuvauhtia, mutta ei näytä sama Mitsulla onnaavan. Puhun siis viime vuoden Kreikasta ja Suomesta.
Lähetetty: 04.10.2005 17:08
Kirjoittaja northwest
leppis kirjoitti:Juu, ja rallitutkinto on vuodelta 1985. Kerran oltu jopa SM-rallissa kartturina...
Sisäpiiristä sen verran, että tämän pitkänhuiskean kuskin sponsoreihin kuuluvan yrityksen edustaja asiasta kertoi.
Niitä nuottitutkintoja tuli suoritettua useita, kun Mänttä 200-Ajossa niitä Ahon Kilu koulutti.
Mänttä 200...huokaus.Ne talvikisat kun marcuksen isäpappa veteli miralla sassin lentokentällä...oi aikoja...
Nimimerkki;"lapsuutensa savosenmäen koulun vieressä asunut"
Lähetetty: 04.10.2005 18:03
Kirjoittaja Mopoilija
Ja että Fordilla ajaa joko Garde tai Kresta + ?....
Lähetetty: 05.10.2005 11:34
Kirjoittaja leppis
northwestille: niin ja sitä aiempina vuosina keltaisella GTE Kadetilla tankkasi TB:llä kysellen pääsyä Sassiin tutustumaan.
Nimim. Lapsuutensa vieressä Vuorenalla asunut, ja 30 vuoden jälkeen taas...
Lähetetty: 05.10.2005 12:57
Kirjoittaja Valde
Lähetetty: 05.10.2005 13:18
Kirjoittaja seppo
Tuo Marcuksen Iltalehdessä antaman lausunto kyllä tukee tätä jollain tapaa... vaikka puhuukin kolmesta vaihtoedosta...
Lähetetty: 05.10.2005 13:32
Kirjoittaja henkka_ok
No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan...

Lähetetty: 05.10.2005 15:05
Kirjoittaja BBT
henkka_ok kirjoitti:No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan...

Eikös tuo sääntö koske vain tehdastiimejä. Orecahan on (ja tulee jatkossakin olemaan?) yksityistiimi joskin vahvalla tehtaan tuella..
Lähetetty: 05.10.2005 16:39
Kirjoittaja Gadfly
henkka_ok kirjoitti:[No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan...

jospas sitä on ensi vuonna kahdenlaisia sitikoita
Loebilla ja Grönholmilla riisuttu malli, joka vastaa uusia sääntöjä ja esim. OMV:n miehillä täysverinen versio
-
tämä on on ihan arvaus - tosin vähän päättelin erään sitikan tuhkakupin asennosta;-)
Lähetetty: 05.10.2005 17:54
Kirjoittaja henkka_ok
BBT kirjoitti:henkka_ok kirjoitti:No mikäs se nyt oli se juttu siitä, että 05-mallin aktiivimonstereilla ajavan tulee olla varsin menestymätön, ei loppupisteissä kuuden joukkoon monenako viime vuonna se nyt oli. Bosse ja Loeb ei kumpikaan taida ihan kuvalleen sopia tuohon sapluunaan...

Eikös tuo sääntö koske vain tehdastiimejä. Orecahan on (ja tulee jatkossakin olemaan?) yksityistiimi joskin vahvalla tehtaan tuella..
Eikun koskee nimenomaan yksityistiimejä, jotka ajattavat kuskeja -05 vuoden autoilla. Tehdastiimeillä pitää olla -06 autot, joista aktiivilukot on kielletty. Ainakin näin se sanottiin televisiossa.
Lähetetty: 05.10.2005 20:32
Kirjoittaja PK1961
Mikäli olen yhtään ymmärtänyt julkitulleita asioita,niin esim 2006 tämä super Playstation citikkatiimi(Bosse/Loeb) ajaa maailmanmestaruudesta 2006 passiiviautoilla,eli samoilla säännöillä kuin esim. ford,subaru.....ja sitten esim. Bozian ajattaa 2005 sääntöjen aktiiviautoilla(pösö307) kuskeja jotka ovat ns. menestymättömiä,eli eivät ole mm:ssä 6 sakissa vierailleet...
Automerkki-ja kuljettaja maailmanmestaruuspisteiden jako sitten onkin tässä sekametelisopassa hämärän peitossa....eli voiko esim. Mikko Hirvonen putsata pöydän 2005 mallin aktiivi Viita-fordilla esim. ????
Ne kun muutenkin pakkaa olemaan nopeampia,noi vanhat voortit :)