Onko kellään tietoa, UMJ-259
- bomber96
- Viestit: 1
- Liittynyt: 06.11.2008 00:00
Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?
Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?
Haluatko vielä tietää auton historiasta, jolloin se on ollut omistuksessani?
Haluatko vielä tietää auton historiasta, jolloin se on ollut omistuksessani?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?
Tietääkseni ajoit autolla 8 rallia, Sini Lehto oli kartturina, paras sijoitus 7 luokassa.bomber96 kirjoitti:Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?
Haluatko vielä tietää auton historiasta, jolloin se on ollut omistuksessani?
-
ILVES-Joe
- A-Junnu

- Viestit: 50
- Liittynyt: 20.07.2004 00:00
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Pitää paikkansa.
Heikki Jantunen (Lappeenrannasta) ajoi Jäärallin -81, -83, 85 ja -87 Datsun 240 Z merkkisellä tykillä. Rekisteri AET-999.
Kun tuollainen auto on luokiteltu ryhmään 3, ja viritettynä meni ryhmään 4, niin Heikin oli pakko lopettaa sillä autolla, kun säännöt muuttuivat ja B-junnu ei saanut 4-ryhmän autolla ajaa. Näin muistaisin tuon tarinan.
Auto saattaa vielä löytyä Heikin korjaamon pihalta.
Heikki Jantunen (Lappeenrannasta) ajoi Jäärallin -81, -83, 85 ja -87 Datsun 240 Z merkkisellä tykillä. Rekisteri AET-999.
Kun tuollainen auto on luokiteltu ryhmään 3, ja viritettynä meni ryhmään 4, niin Heikin oli pakko lopettaa sillä autolla, kun säännöt muuttuivat ja B-junnu ei saanut 4-ryhmän autolla ajaa. Näin muistaisin tuon tarinan.
Auto saattaa vielä löytyä Heikin korjaamon pihalta.
- mrgallop
- KV

- Viestit: 381
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
- Paikkakunta: oulu
Totta tosiaan!rafu kirjoitti:Pitää paikkansa.
Heikki Jantunen (Lappeenrannasta) ajoi Jäärallin -81, -83, 85 ja -87 Datsun 240 Z merkkisellä tykillä. Rekisteri AET-999.
Kun tuollainen auto on luokiteltu ryhmään 3, ja viritettynä meni ryhmään 4, niin Heikin oli pakko lopettaa sillä autolla, kun säännöt muuttuivat ja B-junnu ei saanut 4-ryhmän autolla ajaa. Näin muistaisin tuon tarinan.
Auto saattaa vielä löytyä Heikin korjaamon pihalta.
Auto ollut kilpailukäytössä suht lievällä tekniikalla, mutta ollut kuulemma hyvä ajettava nimenomaan tuollaisessa jäärallissa ja suhteellisen kilpailukykyinen. Auton olinpaikka kuulostaa olevan turvattuna, juurtuneena tiettyyn perheeseen, senverran olen asiaa tutkaillut. Autolla myös aika mielenkiintoinen omistaja-Suomi-historia! Zetoihin perehtyneet varmaan osaavat arvata jo kenestä kahdesta omistajasta on kyse....
-SSS sihisevää ruutia-
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
-
kaimarkus
- KV

- Viestit: 301
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Kyseessä olisi Saab 96 V4 joko Vm,-70 tai 71? " pyöreillä valoilla" ja perinteinenrafu kirjoitti:Eikaimarkus kirjoitti:Kertooko kilpi HAK-123 mitään?
sinivalkoinen väriltään sekä huolellisesti rakennettu kori.
Autolla oli kuitenkin käsittääkseni kilpailu historiaa, mutta aikaisempaa rek.nro:a en tiedä.
Noi kilvet siinä oli kiinni minulla ollessani.
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Mutta et ajanut yhtään kilpailua sillä?kaimarkus kirjoitti: Kyseessä olisi Saab 96 V4 joko Vm,-70 tai 71? " pyöreillä valoilla" ja perinteinen
sinivalkoinen väriltään sekä huolellisesti rakennettu kori.
Autolla oli kuitenkin käsittääkseni kilpailu historiaa, mutta aikaisempaa rek.nro:a en tiedä.
Noi kilvet siinä oli kiinni minulla ollessani.
