Sivu 37/70

Lähetetty: 31.12.2010 13:14
Kirjoittaja toitsikka
mitenkäs seuraavien historiikki:
ULC-42 VOLVO 142
GAC-978 RS2000?

Lähetetty: 31.12.2010 20:26
Kirjoittaja rafu
toitsikka kirjoitti:mitenkäs seuraavien historiikki:
ULC-42 VOLVO 142
GAC-978 RS2000?
GAC:tä en ole nähnyt 1991 jälkeen.

ULC-42 seisoo Kuopiossa tallissa tallessa

Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?

Lähetetty: 01.01.2011 16:17
Kirjoittaja bomber96
Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?


Haluatko vielä tietää auton historiasta, jolloin se on ollut omistuksessani?

Re: Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?

Lähetetty: 01.01.2011 19:41
Kirjoittaja rafu
bomber96 kirjoitti:Mikä on auton RHR-278 historia ja missä auto on nyt?


Haluatko vielä tietää auton historiasta, jolloin se on ollut omistuksessani?
Tietääkseni ajoit autolla 8 rallia, Sini Lehto oli kartturina, paras sijoitus 7 luokassa.

Lähetetty: 04.01.2011 21:59
Kirjoittaja ILVES-Joe
Kymen Jäärallia muutaman kerran ajanut kaverini kertoi että siellä oli usein Datsun 240Z ralliauto, löytyykö asialle vahvistusta?
Kyseessä ei ole jälkituotu Datsun 240Z rek. MAN-11.


edit: Siis joskus -80 luvun lopulla.

Lähetetty: 05.01.2011 00:44
Kirjoittaja rafu
Pitää paikkansa.

Heikki Jantunen (Lappeenrannasta) ajoi Jäärallin -81, -83, 85 ja -87 Datsun 240 Z merkkisellä tykillä. Rekisteri AET-999.

Kun tuollainen auto on luokiteltu ryhmään 3, ja viritettynä meni ryhmään 4, niin Heikin oli pakko lopettaa sillä autolla, kun säännöt muuttuivat ja B-junnu ei saanut 4-ryhmän autolla ajaa. Näin muistaisin tuon tarinan.

Auto saattaa vielä löytyä Heikin korjaamon pihalta.

Lähetetty: 06.01.2011 10:37
Kirjoittaja mrgallop
rafu kirjoitti:Pitää paikkansa.

Heikki Jantunen (Lappeenrannasta) ajoi Jäärallin -81, -83, 85 ja -87 Datsun 240 Z merkkisellä tykillä. Rekisteri AET-999.

Kun tuollainen auto on luokiteltu ryhmään 3, ja viritettynä meni ryhmään 4, niin Heikin oli pakko lopettaa sillä autolla, kun säännöt muuttuivat ja B-junnu ei saanut 4-ryhmän autolla ajaa. Näin muistaisin tuon tarinan.

Auto saattaa vielä löytyä Heikin korjaamon pihalta.
Totta tosiaan!
Auto ollut kilpailukäytössä suht lievällä tekniikalla, mutta ollut kuulemma hyvä ajettava nimenomaan tuollaisessa jäärallissa ja suhteellisen kilpailukykyinen. Auton olinpaikka kuulostaa olevan turvattuna, juurtuneena tiettyyn perheeseen, senverran olen asiaa tutkaillut. Autolla myös aika mielenkiintoinen omistaja-Suomi-historia! Zetoihin perehtyneet varmaan osaavat arvata jo kenestä kahdesta omistajasta on kyse....

Lähetetty: 06.01.2011 18:26
Kirjoittaja JA-KO
AJL-469
Opel Ascona

Missä ajettu viimeksi, ja ketkä ajanut aikojen saatossa?

Lähetetty: 18.01.2011 11:06
Kirjoittaja rafu
JA-KO kirjoitti:AJL-469
Opel Ascona

Missä ajettu viimeksi, ja ketkä ajanut aikojen saatossa?
Viimeisin esiintymä Mäntymotelli-rallissa 1999 noilla kilvillä.
Sitten vielä 2004 kilvillä KTY-189, viimeksi Revontuliralissa.

Autolla on kilpaillut Hannu Korhonen ja Harri Ruuth.

Lähetetty: 18.01.2011 11:18
Kirjoittaja HBRteam
ccv-308 Missä se nykyään on

Lähetetty: 18.01.2011 11:25
Kirjoittaja kaimarkus
Kertooko kilpi HAK-123 mitään?

Lähetetty: 18.01.2011 13:52
Kirjoittaja rafu
kaimarkus kirjoitti:Kertooko kilpi HAK-123 mitään?
Ei

Lähetetty: 18.01.2011 14:29
Kirjoittaja kaimarkus
rafu kirjoitti:
kaimarkus kirjoitti:Kertooko kilpi HAK-123 mitään?
Ei
Kyseessä olisi Saab 96 V4 joko Vm,-70 tai 71? " pyöreillä valoilla" ja perinteinen
sinivalkoinen väriltään sekä huolellisesti rakennettu kori.
Autolla oli kuitenkin käsittääkseni kilpailu historiaa, mutta aikaisempaa rek.nro:a en tiedä.
Noi kilvet siinä oli kiinni minulla ollessani.

Lähetetty: 18.01.2011 21:05
Kirjoittaja Telex
Löytyikös seuraavista autoista minkälaista omistaja- ja kilpailuhistoriaa?

Starlet JUL-5
Starlet TON-319
Escort KAH-280
Lada UKN-161
Golffi ACX-562

Lähetetty: 19.01.2011 01:13
Kirjoittaja rafu
kaimarkus kirjoitti: Kyseessä olisi Saab 96 V4 joko Vm,-70 tai 71? " pyöreillä valoilla" ja perinteinen
sinivalkoinen väriltään sekä huolellisesti rakennettu kori.
Autolla oli kuitenkin käsittääkseni kilpailu historiaa, mutta aikaisempaa rek.nro:a en tiedä.
Noi kilvet siinä oli kiinni minulla ollessani.
Mutta et ajanut yhtään kilpailua sillä?