Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
-
Masa
- KV

- Viestit: 345
- Liittynyt: 14.01.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja Masa » 28.09.2013 19:33
AzGi kirjoitti:Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.
Aika hullua jättää nuotti pois, vaikka osaisi pätkän hyvin. Ei kuitenkaan Savon pätkä ole sieltä helpoimmasta päästä edes oppia ulkoa.
Alen taisi hyvin sanoa viime Jyväskylän lähetyksessä tyylin, että pätkät pitää muistaa ulkoa ja nuotti on aina vahvistus!
-
jb1966
- A-Junnu

- Viestit: 124
- Liittynyt: 25.02.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja jb1966 » 28.09.2013 19:58
Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny

-
Arcos
- A-Junnu

- Viestit: 80
- Liittynyt: 25.07.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja Arcos » 28.09.2013 20:01
Nyt kaikki ralliperunat jättää nuotit ja Jaskan juhlimaan huimaa ajoa.
Otatte näkäräiset kaapista ja katsotte vaikka DG Turhapuroa joka just alkoi
-
markot
- A-Junnu

- Viestit: 113
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja markot » 28.09.2013 20:28
Eikös se ajanut jonkun pätkän ilman kartturiakin

-
attac
- B-junnu

- Viestit: 30
- Liittynyt: 02.07.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja attac » 28.09.2013 21:12
Löytyhän se tuulennopea tojota kuskikin kommentoimaan,johan sua on odotettukkin...Se on Markot vaan sillai et toiset vaan osaa ton ajamisen jalon taidon ja toiset ton katkeran paskan jauhannan ;)
-
simpula82
- Viestit: 3
- Liittynyt: 10.02.2013 13:19
Viesti
Kirjoittaja simpula82 » 28.09.2013 21:43
Kieltämättä vetää kyllä sanattomaks toi Nuoralan suoritus...

-
jarimoro
- Viestit: 5
- Liittynyt: 07.01.2005 00:00
Viesti
Kirjoittaja jarimoro » 28.09.2013 21:49
Huh huh kova veto ,,!"?&€
-
ouninpohja
- B-junnu

- Viestit: 27
- Liittynyt: 24.07.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja ouninpohja » 28.09.2013 21:50
Jos jaska lukee tätä niin laita incar:ia youtubeen. Varmaan moni haluaisi katsella miten rallia oikein ajetaan..
-
Rookie
- A-Junnu

- Viestit: 112
- Liittynyt: 16.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja Rookie » 28.09.2013 23:08
jb1966 kirjoitti:Eikös noihin VOC volvoihin saa nokan vaihtaa,kannesta ottaa puol milliä pois,vauhtipallosta keventää ja 4.1 välitystä laittaa + boksi muutos
Boxikin tulee Ruotsista jolloin kaikilla on sama boxi, eikä pääse siinä kikkailemaan.
-
Sami93
- A-Junnu

- Viestit: 59
- Liittynyt: 05.06.2011 18:34
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja Sami93 » 28.09.2013 23:23
jb1966 kirjoitti:Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny

Olis aika erikoista jos ei ymmärtäs kun ite ne nuotit tehdään.
-
jb1966
- A-Junnu

- Viestit: 124
- Liittynyt: 25.02.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja jb1966 » 28.09.2013 23:32
Sami93 kirjoitti:jb1966 kirjoitti:Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny

Olis aika erikoista jos ei ymmärtäs kun ite ne nuotit tehdään.
Älä ny,Oikeestikko ?
-
tkr
- B-junnu

- Viestit: 28
- Liittynyt: 05.07.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tkr » 29.09.2013 07:45
Nikaran veljeksiltä myös loistava ajo.Dominointi oli täydellistä ja jopa suurempaa kuin EP viime vuonna.Kaasu pohjassa 2 päivää.. Onnittelut !
Ford Escort BDG NO-98
-
Sami93
- A-Junnu

- Viestit: 59
- Liittynyt: 05.06.2011 18:34
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja Sami93 » 29.09.2013 09:12
jb1966 kirjoitti:Sami93 kirjoitti:jb1966 kirjoitti:Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny

Olis aika erikoista jos ei ymmärtäs kun ite ne nuotit tehdään.
Älä ny,Oikeestikko ?
No vedä herne nenääs.
-
JJN
- B-junnu

- Viestit: 32
- Liittynyt: 12.10.2005 00:00
- Paikkakunta: Orivesi
Viesti
Kirjoittaja JJN » 29.09.2013 20:37
Ei muutaku pojat pikkusen reeniä ni kyllä se siitä lähtee...