Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Masa
KV
KV
Viestit: 345
Liittynyt: 14.01.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Masa » 28.09.2013 19:33

AzGi kirjoitti:Ei tainnut olla Savon startissa ainakaan Jaskan kartturilla mitään turhaa nuottivihkoa käsissään. F:n mies luottaa tiekirjaan.
Aika hullua jättää nuotti pois, vaikka osaisi pätkän hyvin. Ei kuitenkaan Savon pätkä ole sieltä helpoimmasta päästä edes oppia ulkoa.

Alen taisi hyvin sanoa viime Jyväskylän lähetyksessä tyylin, että pätkät pitää muistaa ulkoa ja nuotti on aina vahvistus!

Avatar
jb1966
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 124
Liittynyt: 25.02.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jb1966 » 28.09.2013 19:58

Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny :twisted:

Avatar
Arcos
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 80
Liittynyt: 25.07.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Arcos » 28.09.2013 20:01

Nyt kaikki ralliperunat jättää nuotit ja Jaskan juhlimaan huimaa ajoa.
Otatte näkäräiset kaapista ja katsotte vaikka DG Turhapuroa joka just alkoi

Avatar
markot
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 113
Liittynyt: 18.05.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja markot » 28.09.2013 20:28

Eikös se ajanut jonkun pätkän ilman kartturiakin :lol:

Avatar
attac
B-junnu
B-junnu
Viestit: 30
Liittynyt: 02.07.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja attac » 28.09.2013 21:12

Löytyhän se tuulennopea tojota kuskikin kommentoimaan,johan sua on odotettukkin...Se on Markot vaan sillai et toiset vaan osaa ton ajamisen jalon taidon ja toiset ton katkeran paskan jauhannan ;)

simpula82
Viestit: 3
Liittynyt: 10.02.2013 13:19

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja simpula82 » 28.09.2013 21:43

Kieltämättä vetää kyllä sanattomaks toi Nuoralan suoritus... 8O

Avatar
jarimoro
Viestit: 5
Liittynyt: 07.01.2005 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jarimoro » 28.09.2013 21:49

Huh huh kova veto ,,!"?&€

Avatar
ouninpohja
B-junnu
B-junnu
Viestit: 27
Liittynyt: 24.07.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja ouninpohja » 28.09.2013 21:50

Jos jaska lukee tätä niin laita incar:ia youtubeen. Varmaan moni haluaisi katsella miten rallia oikein ajetaan..

hämeen2hitain
Viestit: 1
Liittynyt: 22.05.2011 19:25

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja hämeen2hitain » 28.09.2013 23:02

mäkinniemi voitti seniorit

Avatar
Rookie
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 112
Liittynyt: 16.05.2004 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Rookie » 28.09.2013 23:08

jb1966 kirjoitti:Eikös noihin VOC volvoihin saa nokan vaihtaa,kannesta ottaa puol milliä pois,vauhtipallosta keventää ja 4.1 välitystä laittaa + boksi muutos
Boxikin tulee Ruotsista jolloin kaikilla on sama boxi, eikä pääse siinä kikkailemaan.

Sami93
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 59
Liittynyt: 05.06.2011 18:34
Paikkakunta: Urjala

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Sami93 » 28.09.2013 23:23

jb1966 kirjoitti:Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny :twisted:
Olis aika erikoista jos ei ymmärtäs kun ite ne nuotit tehdään.

Avatar
jb1966
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 124
Liittynyt: 25.02.2006 00:00

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja jb1966 » 28.09.2013 23:32

Sami93 kirjoitti:
jb1966 kirjoitti:Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny :twisted:
Olis aika erikoista jos ei ymmärtäs kun ite ne nuotit tehdään.
Älä ny,Oikeestikko ?

Avatar
tkr
B-junnu
B-junnu
Viestit: 28
Liittynyt: 05.07.2004 00:00
Viesti:

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja tkr » 29.09.2013 07:45

Nikaran veljeksiltä myös loistava ajo.Dominointi oli täydellistä ja jopa suurempaa kuin EP viime vuonna.Kaasu pohjassa 2 päivää.. Onnittelut !
Ford Escort BDG NO-98

Sami93
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 59
Liittynyt: 05.06.2011 18:34
Paikkakunta: Urjala

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja Sami93 » 29.09.2013 09:12

jb1966 kirjoitti:
Sami93 kirjoitti:
jb1966 kirjoitti:Jos niistä nuoteista ei ymmärrä mitään ku aiemmin vaan pimeitä kisoja vetäny :twisted:
Olis aika erikoista jos ei ymmärtäs kun ite ne nuotit tehdään.
Älä ny,Oikeestikko ?
No vedä herne nenääs.

Avatar
JJN
B-junnu
B-junnu
Viestit: 32
Liittynyt: 12.10.2005 00:00
Paikkakunta: Orivesi

Re: Castroll SM-RALLI 27.-28.9.2013 ALL IN ONE

Viesti Kirjoittaja JJN » 29.09.2013 20:37

Ei muutaku pojat pikkusen reeniä ni kyllä se siitä lähtee...

Vastaa Viestiin