j67 kirjoitti:"Tarkoitin että asfalttiralli olisi sorarallia edullisempi järjestää, koska tienhoitokulut olisi lähes minimaaliset".
No joo. Arvaa mitä maksaa asvalttitien rungon korjaus.
Mutkissa roikutaan kuitenkin ojan puolella jolloin runko tiestä häviää ja jää jäljelle suora asvalttireuna ojanpohjalle.
Hiekallakin aineen siirto ulkokurvista sisälle on puolivillainen korjaus ja asvaltilla jo täysin mahdoton.
Näennäisesti halpa ei ehkä olekkaan halpaa.
Kannattaa ihmetellä joskus ihan ajan kanssa mitä ne "TVH:n" ukot siellä tiellä tekee.
Se maksaa 30 euroa per mutka.
Nimittäin sillä hintaa saa heinäpaalin.
No joo, pakko todeta, että Suomalaisessa autourheilussa ei ole yhtäkään asiaa, mistä sinä et j67 löydä aina sitä negatiivistä puolta, tätä on jatkunut täällä joka jumalan topicissa minkä olet aloittanut tai missä olet ollut mukana vastaamassa.
Kun en pidä itseänikään enää ihan pikkupoikana ja uskallan väittää että olen sinua enemmän nähnyt moottoriurheilua aika monenkin vuosikymmenen aikana, enkä edes pelkästään Suomessa, niin en voi käsittää tätä negatiivisyyden maailmaa jota viljelet.
Olin hei ajamatta kilpaa kaksikymmentä vuotta ja aloitin kauden 2012 lopulla uudelleen.
Ajoin siitä hetkestä viime kauden loppuun mennessä yhteensä 13 rallia ja 3 rallisprintiä.
Mukana oli hyvä tiimi, yhteistyökumppaneita jonkin verran mutta pääasiassa ajoin ihan omasta kukkarosta omilla rahoille ja ota vielä huomioon että meillä oli lähes joka rallissa auto vakuutettuna ja silti voin kertoa että ihan normaalisti ansaitsevan kaverin rahat riittivät ajamaan noinkin monta kisaa.
Ei tämä minusta ole kallista, kun valitsee kilpailukaluston sen mukaan mihin rahat riittää.
Me vedettiin V1600 autolla ja kyllä siinä ajettiin kisaa joka kerta kun kypärän vedin päähän.
Olisiko vain aika miettiä, onko tämän hillittömän hallitsemattoman kilpavarustelun aika ohi, kun siihen ei vain tahdo enää näköjään rahat riittää.