toivottavasti ei kuitenkaan menis noin... mitä me sit kiikkustuolis katellaan!?!?

Tuo että se koskisi kilpailussa ajettavia kaikkia luokkia ei sarjasäännöillä voida määrätä kuin sarjan luokkiin. Se vaatii oman säänön myös killpailun sääntöihin. Niihin on järjestäjällä ja liitolla oma sanansa sanottavanaan, viimekädessä liitto hyväksyy aina säännöt ja on myös osaltaan niistä vastuussa ja on myös valvova taho että järjestäjän sekä kilpailijankin oikeusturva toeutuu.OJR kirjoitti:Sarjajärjestäjä myös varaa käyttöönsä melkoisen isot mainospaikat autoista, ja tuossa pykälässä nimenomaan mainitaan sen koskevan kaikkia kilpailuissa ajettavia kilpailuluokkia
Hienoa, että näinä aikoina uskot printtimediaan ja tv-verkkoon jakeluformaattina. Siitä, onko tuossa koko totuus, voidaan olla montaa mieltä.observer kirjoitti:[quote="emppu]
Suurta yleisöä ei tavoiteta kuin printtimediassa, ja avoimessa tv-verkossa. Niihin pitäisi panostaa kaikki paukut!
emppu kirjoitti: Pitäisikö panostaa siiten enemmän tuonne Youtube:n tai avoimeen tv-verkkoon?
Maksukanavista tiedämme että ne ei ole lyöneet läpi suomessa, eli siellä niitä katsoo ainiharva.
Tietysti tässäkin on takana promoottori, ja sen takana tuotantoyritys jonka taskuun tietenkin pelataan.
Hyötyykö laji tai kilpailijat ja heidän yhteistyökumppanit nykyisestä tv-näkyvyydestä, olen melkein vakuuttunut että ei.
Samaa mieltä kanssa.Itse en periaatteesta maksukanavia hanki ja jos otetaan vertailuun vaikka Nesteralli niin mitä sen lähetyksiä kaverilla maksukanavalta katsonu niin mitä sitä paskasta maksamaan.Ei ole ihan samaa tasoa kun joskus taannoin ylen lähetykset.rallyteampaimio.com kirjoitti:Mä oon siitä kans samaamieltä, että jollain aikataululla kannattaisi siirtää tv-lähetykseen käytettävät rahat johonkin muualle ja tehdä laadukas youtube lähetys vaikka englanniksi tekstitettynä nettiin. Ei millään pahalla mut tämän hetken tv-tuotanto ei tasollisesti oikein riitä...