Sivu 45/70
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 18.12.2011 19:02
Kirjoittaja Frog
Millähän tunnuksilla/autolla on ajettu eniten rallia, kpl määrä ?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 18.12.2011 20:50
Kirjoittaja Whiz
Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 19.12.2011 23:51
Kirjoittaja rafu
Whiz kirjoitti:Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
Sillä yksilöllä on ajettu vain 74 rallia
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 06:18
Kirjoittaja Driftari
Frog kirjoitti:Millähän tunnuksilla/autolla on ajettu eniten rallia, kpl määrä ?
Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee

)
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 10:05
Kirjoittaja rafu
Driftari kirjoitti:Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee

)
Parani jo huomattavasti, 119 rallia
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 10:42
Kirjoittaja rafu
Jospa otetaan Soutulahden entinen Volvo 142, eli ULC-42, joka on edelleen olemassa kilpurina, niin sillä on ajettu 129 rallia.
Ja sen päälle vielä sprinttejä ja jääratoja.
Lähelle pääsee Salon Neulomon entinen TT-6, 118 rallia.
ja BY-1 -> KAR-1 -> ALJ-142 -> XFZ-120 -> BY-1, 122 rallia
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 13:04
Kirjoittaja jjs
rafu kirjoitti:Whiz kirjoitti:Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
Sillä yksilöllä on ajettu vain 74 rallia
Eli tuolla aikoinaan 80-90 -lukujen taitteessa rakentamallani FAM-307:lla on jopa ajettu muutama kisa enemmän
Hyvä että meni hyötykäyttöön; yhtään kisaa en sillä ajanut itse, mutta saipahan sentään rakentaa reilut 4 vuotta...
Kiitos tiedoista Rafulle!
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 14:03
Kirjoittaja rafu
Mutta nyt se ehkä löytyi.
Sammakkokin on tällä kilpaillut !!
Toyota Corolla 1600 GT, ATN-505
yhteensä 147 rallia
Ei sittenkään. Sundströmin Ascona B, UEX-681 meni ohi.
180 rallia sillä on ajettu.
Löytyykö vielä parempaa?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 14:57
Kirjoittaja EscortBDA
Löytyskö tämmösistä Escorteista tietoa, SON-11 , SBL-496 ja SAS-648?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 17:22
Kirjoittaja rafu
EscortBDA kirjoitti:Löytyskö tämmösistä Escorteista tietoa, SON-11 , SBL-496 ja SAS-648?
SON-11
Ford Escort 1300
1982-1989 Unto Malinen
1990-1991 Heimo ja Tapio Kokko
Ford Escort Mexico
1991-1993 Heimo ja Tapio Kokko
viimeksi nähty Joutselampirallissa 1993
SBL-496
Ford Escort RS 2000
1994-1996 Pertti Mäkelä
viimeksi nähty Suonenjoella 1996
SAS-648
Ford Escort RS 2000
1987-1988 Pertti Mäkelä
1989-1990 Rainer Parviainen
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 17:53
Kirjoittaja EscortBDA
Kiitokset Rafulle tiedoista!
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 20:39
Kirjoittaja jahnu
rafu kirjoitti:Driftari kirjoitti:Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee

)
Parani jo huomattavasti, 119 rallia
Kohta tulee lisää. Huhu kertoo että entisöinti on melkein valmis.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 21:38
Kirjoittaja Frog
rafu kirjoitti:Mutta nyt se ehkä löytyi.
Sammakkokin on tällä kilpaillut !!
Toyota Corolla 1600 GT, ATN-505
yhteensä 147 rallia
Ei sittenkään. Sundströmin Ascona B, UEX-681 meni ohi.
180 rallia sillä on ajettu.
Löytyykö vielä parempaa?
Jos tuo Ascona on ollut Hämäläisen Jarilla 1987 niin oon ajanut silläkin Teboil rallin kyseisenävuonna

Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 21:49
Kirjoittaja fortsoni
Isän vanhasta Asconasta ois kiva tietää että kellä se on kierrelly ja onko enää hengissä?
Eli: VFM-586
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 20.12.2011 22:47
Kirjoittaja rafu
Frog kirjoitti:Jos tuo Ascona on ollut Hämäläisen Jarilla 1987 niin oon ajanut silläkin Teboil rallin kyseisenävuonna

Et ole, se oli UHP-772