Sivu 48/70
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 09.02.2012 10:51
Kirjoittaja touho68
Onko 127 KBS-195 vielä hengissä? Kenelläkään tietoa? Ex Anttos Joken laite. Mullakin jonkunvuoden jäärata hauskuuttajana oli..
Hukkasin sen J:kylään joskus about -93-95
metalman@suomi24.fi
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 08.03.2012 21:42
Kirjoittaja hexa61
Millainen historia AHB-930? onko vielä tallessa?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 12.03.2012 02:51
Kirjoittaja rafu
hexa61 kirjoitti:Millainen historia AHB-930? onko vielä tallessa?
Enzo Franzoni, Tauno Kulmala, Staffan Pettersson, Riku Ketola, Heikki Hiltunen, Reijo Nissinen
Viimeksi nähty Hankasalmi-rallissa 1994
THN-637
Lähetetty: 12.03.2012 16:16
Kirjoittaja Korva
Kilpailuhistoria kinnostaa escortista THN-637
Re: THN-637
Lähetetty: 18.03.2012 00:22
Kirjoittaja rafu
Korva kirjoitti:Kilpailuhistoria kinnostaa escortista THN-637
Pekka Lehtinen
Veijo Salminen
Jari Jaskari
Marko Mäkiniemi
Juhani Pihlajamäki?
ja sitten sulle.
Vuonna 2000 siitä tehtiin siirtokilpiauto.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 18.03.2012 08:46
Kirjoittaja jjp-racing
touho68 kirjoitti:Onko 127 KBS-195 vielä hengissä? Kenelläkään tietoa? Ex Anttos Joken laite. Mullakin jonkunvuoden jäärata hauskuuttajana oli..
Hukkasin sen J:kylään joskus about -93-95
metalman@suomi24.fi
tais mennä vuos sitten stenan lavalle kun ei kellekkään kelvannu!!
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 18.03.2012 11:37
Kirjoittaja JLe
rafu kirjoitti:hexa61 kirjoitti:Millainen historia AHB-930? onko vielä tallessa?
Enzo Franzoni, Tauno Kulmala, Staffan Pettersson, Riku Ketola, Heikki Hiltunen, Reijo Nissinen
Viimeksi nähty Hankasalmi-rallissa 1994
Mielestäni tämä oli myytävänä lähivuosina, ehkä 2009-2010?
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 12.05.2012 15:20
Kirjoittaja kim75
ACV-199 Sunbeam Avenger 1600 GT:n kilpailuhistoria kiinnostaa. Ostin Saarenpään Samilta. Saarenpää rakensi "kokonaan" uudestaan ja passitettu 12.5.2010. Muistaakseni oli seissyt vuosia. Autolla on kuulemma ajettu rallia jo 1980 -luvun alusta. Rekisteriotteessa lukee kauppanimenä 1300 ja käyttöönotto 1974. Valmistenumeron meistos varmennettu Helsingissä 22.12.1980, 00-45. Mihin tämä viittaa?
Olisko tietoa aikaisemmista omistajista ja kilpailuhistorian alkamisesta?
Kiitos avusta (Rafu)!
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 12.05.2012 20:19
Kirjoittaja rafu
ACV-199
Pertti Nordenstedt 1979-1981
Juhani Hietala 1982
Matti Kuparinen 1982-1983
Sami+Johanna Saarenpää 2011
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 14.05.2012 23:43
Kirjoittaja labaru1600
millaista listaa ja kisoja löytyis rhc-555
nykyisin punakilpi...
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 15.05.2012 12:24
Kirjoittaja rafu
labaru1600 kirjoitti:millaista listaa ja kisoja löytyis rhc-555
nykyisin punakilpi...
Kimmo Mäkinen 1994-1994
Marko Niinisalo 1994-1998
Jani Saarnisto 1998-2001
Mika Mäläskä 2002-2009
Jari Anttila 2011
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 15.05.2012 15:11
Kirjoittaja jyrkiko
Minkälainen historia löytyy katsastuskortin numerolla:
17657 ?
Kiitos.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 15.05.2012 17:28
Kirjoittaja rafu
jyrkiko kirjoitti:Minkälainen historia löytyy katsastuskortin numerolla:
17657 ?
Kiitos.
Mikko Miettinen, Keijo Rosberg, Jaakko Rytsölä, Jyrki Järvilehto, Petri Uronen, Timo Lahtinen, Daniel Sola, Riku Seppä, Claudio Aldecoa, Tony Ahti, Timo Bäck, Jyrki Korpi, Antti Vilmilä, Sami Niemistö
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 15.05.2012 20:02
Kirjoittaja Whiz
rafu kirjoitti:jyrkiko kirjoitti:Minkälainen historia löytyy katsastuskortin numerolla:
17657 ?
Kiitos.
Mikko Miettinen, Keijo Rosberg, Jaakko Rytsölä, Jyrki Järvilehto, Petri Uronen, Timo Lahtinen, Daniel Sola, Riku Seppä, Claudio Aldecoa, Tony Ahti, Timo Bäck, Jyrki Korpi, Antti Vilmilä, Sami Niemistö
Nyt kokki mitsu latoho, ja munalukolla ovet säppihi. seuraavan kerran auki vasta kun tarvit eläkerahastoa.
Sentään yksi F-1 maailmanmestari, "tavallinen" F-1 kuski, Sola, rahanruntelema, ja vielä Bäck ajanut tuolla yksilöllä.
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Lähetetty: 15.05.2012 20:32
Kirjoittaja jyrkiko
Voin toki uhrautua jo nyt ja vaihtaa helmeni esim. rahvaanomaiseen wrc corollaan :D:D