Sivu 6/9
Autot 2006 M 1 ja M2
Lähetetty: 09.10.2005 17:32
Kirjoittaja Gadfly
http://www.rally-action.com/news/2005/10/7006.shtml
Pukkaa monenlaista tallia ensi vuodeksi ja FIA listaa kuskit, jotka eivät saa ajaa vanhojen sääntöjen autoja.
Mutta onko M 2 autotkin sitten oltavakin uusien sääntöjen mukaisia, jotta Citikan Sony-talli voi ajattaa Loebia ja Grönholmia.
ja se maailmanneuvoston kokoushan onkin vasta 26.10.
Lähetetty: 09.10.2005 20:13
Kirjoittaja josa
Ruutulipun mukaan Bosse menisi sitten kuitenkin Fordille.. ensi viikolla julkaistaisiin sopimus.
Lähetetty: 10.10.2005 00:01
Kirjoittaja Valde
josa kirjoitti:Ruutulipun mukaan Bosse menisi sitten kuitenkin Fordille.. ensi viikolla julkaistaisiin sopimus.
Tähän sopisi ainakin se, että Petter Solbergin mukaan Marcus oli tapaamisessa Wilsonin kanssa viime viikolla. Lisäksi Marcuksen vieraskirjassa joku mystinen "John" ilmoitti, että Marcus ajaa Fordilla.
Lähetetty: 10.10.2005 12:35
Kirjoittaja Olpa
Nyt se on sitten varmistunut. Grönholm Fordille! Mielestäni hyvä valinta.
Loebille jää nyt vaihtoehdoiksi Citroen, Mitsu ja tietenkin pienellä varauksella Ford, johon en alkuunkaan usko... mut tässä topicissa on kerran bossesta kyse niin hieno homma!
Lähetetty: 10.10.2005 12:35
Kirjoittaja LeeHarvey
WRC.com sivuilla on jo vahvistus ruutulipun väitteille
Lähetetty: 10.10.2005 12:49
Kirjoittaja petepee
leppis kirjoitti:Sain tietää, missä Bosse ajaa ensi vuonna. Lupaukseni mukaan en voi sitä paljastaa, mutta mitä veikkaatte. Aikanaan selviää...
Osuko vai huijattiinko sinua kuin pahanpäiväisesti??????????
Lähetetty: 10.10.2005 13:07
Kirjoittaja Juige
[quote="leppis"]Sieltähän se Maikkarin uutisista selvisi. Sitikan ongelma tulee olemaan tämä menestyspykälä. Mutta veikkaan, että FIA:lla ei tule ongelmia ottaa porukka vähenevään sarjaan mukaan, ja Sitikka lupaa tarvittavan tulevaisuuden
..ei tainnut Maikkarilla tuolloin olla puhetta Fordista..?

Lähetetty: 10.10.2005 13:09
Kirjoittaja leppis
Ei osunut. Metsään meni, mutta kunnolla :D Tiedän yhden pääkaupunkiseudulla olevan yrityksen, jonka markkinointisuunnitelmat menivät uusiksi. Jatkossa pitää kertoa kuten ennen uutislähetyksissä: Tavallisesti luotettavista lähteistä olemme saaneet tietää
Tietysti olisin voinut valehdella, mutta tunnustan.
Lähetetty: 10.10.2005 14:34
Kirjoittaja Gadfly
leppis kirjoitti:Ei osunut. Metsään meni, mutta kunnolla .
no älä välitä - tällainen metsäänajo ei tule kalliiksi;-)
aloitithan yhden viime aikojen vilkkaimmista topiceista. Suomalaisväriä MM-sarjassa riittää jatkossakin...
Lähetetty: 10.10.2005 14:45
Kirjoittaja leppis
Kiitos!
Lähetetty: 10.10.2005 15:08
Kirjoittaja PK1961
Ei kai se paha vaihtoehto olisi ollut..
Varmaan Marcus halusi ajaa täyden 16:n sarjan,kun taas Loebille voisi kelvata vaikka 10 MM:ää,ja C4:n testi-ja kehitys silmällä 2007.Toivottavasti Loeb ei aja kasia tehtaan miesten ympäri privaatti xsaralla ensi vuonna..
Lähetetty: 10.10.2005 16:14
Kirjoittaja northwest
YES.Oikeaan tiimiin lähti :D
Lähetetty: 10.10.2005 17:00
Kirjoittaja sps1
leppis kirjoitti:Ei osunut. Metsään meni, mutta kunnolla :D Tiedän yhden pääkaupunkiseudulla olevan yrityksen, jonka markkinointisuunnitelmat menivät uusiksi. Jatkossa pitää kertoa kuten ennen uutislähetyksissä: Tavallisesti luotettavista lähteistä olemme saaneet tietää
Tietysti olisin voinut valehdella, mutta tunnustan.
Muistaakseni Ari Vatanen joskus totesi että "ihminen on erehtyväinen ja lehmä on märehtiväinen" :) eli tuskinpa maailma kaatuu siihen jos joku aavistaa väärin jotain asioita. Taisinpa itsekin vähän erehtyä siitä missä tallissa se Marcus tulevaisuudessa ajelee

Lähetetty: 10.10.2005 20:06
Kirjoittaja leppis
Kiitos vaan ymmärtämisestä. Kyse ei ollut aavistuksesta, vaan erään "Pitkänhuiskean" kuskin yhteistyökumppanilta saatu "tieto", joka osoittautui vääräksi. Ehkä yksityistallien määräykset muuttivat suunnitelmia. Oli puistattavaa lukea päivällä Fordin Riitta Salinin kutsua huomiseen lehdistötilaisuuteen Hartwall Areenaan. Työt haittaa...
Mutta kaaduin saappaat jalassa.
Lähetetty: 17.10.2005 19:15
Kirjoittaja akusti
Gröönholmilta hyvä ratkaisu toivottavasti ford kestää :D